https://youtu.be/wkjiqJjQvtI
Sevince gözümüze inen perde onun kusurlarının üstünü örtmeye de yeter mi?


Sevince, sevdiğimizin bütün kusurları ve yanlışlarını görmezden geliyoruz. Ve o seviyor beni diye kendimizi kandırıp sonunda incinen kırılan biz oluyoruz. Aşkın gözü kör, kulağı sağır oluyor. Birde karşındaki seni senin onu sevdiğin gibi sevmiyorsa aptal aşık oluyorsun.
Ben aşka inanmıyorum, aşk eskiden vardı. Günümüzde arzu ve şehvete sekse, aşk der olmuşlar. Hedefe ulaşınca istediklerine ulaşınca aşk bitti pardon elektrik alamıyorlar. Aşk bitti yapı paydos işte...
Sevince kusurlari bile guzel geliyor insana. Baskasi yaptigi zmn sinir krizi gecirecegin durumlari sevdigin adam yaptigi zaman gulup geciyosun. Çok sevmek insanin gozune perde indirir mi bilemem ama insani olmadigi sekilde davrandirmaya itiyor. Herkesle kavga eden ben bile ona gelince alttan alip kuzu gibi oluyorum. Kusurlari yok mu kesin vardir ama bana dunyanin en mukemmel adami gibi geliyor. Gunesi gulusune nasil sigdirdin sarkisi sanki ona yazilmis gibi 🙈😅
Selamlar.. Sanırım aşkın böyle bi etkisi var.. Ben aşkı neye benzetiyorum biliyo musunuz.. Gece kafalar çok iyi mesela biriyle sevişiyorlar e tabi o kafayla hatun ya da erkek taş gibi geliyor.. Sonrasında kafa ayılıp sabah kendine gelince haaass moduna giriyorlar ya.. Heh işte aynen tam da o :D ahsh Keyifli geceler..
😂😂😂😂
Hiç güleceğim yoktu inan ki.
Ama haklısın.
aajsjja :D teşekkür ederim..
Rica ederim 🌸
Eig için teşekkür ederim ☺💕
Görüşün için teşekkür ederim 🙂🌸🌸🌸💕
Ben aşık olunca geçici kör oluyorum , bir değil bin kusuru olsa gözüm görmez ta ki ritmim düzelene kadar.. sonra görmeye başlıyorum ve görmemezlikten gelemeyeceğim kadar çok kusurlu ise onu bir daha görmemek üzere gönderiyorum hayatımdan. İkinci aşamayı geçebilen olmadı daha 🤧
Cevap
48Cevap
Kusurlarının ne olduğuna bağlı bu durum.
Eğer ksuur dış görünüş ile ilgili ise benim sevgim onu yoketmeye pekala yeterli.
Ancak içsel bir leke ve karakter sıkıntısı mevcut olmuş ve ilişkimiz içerisinde de beni yaralayacak bir durum gelişmiş ise ben onu örtmem. Denemem bile. Benim canımı bir defa yakabilir. Sonrasında yakarsa bu benim affetmemden dolayı benim suçum olmuş olur.
Perde inse yine iyi, kıyıdan köşeden görme ihtimali oluyor.
Kör olunca insan hiç bir şey görmek istemiyor.
Başkaları tarafından uyarılıyor bu sefer sağır olmayı tercih ediyor ve gözü kapalı kalbini emanet ediyor.
Anca kalbi eline paramparça iade edilince farkına varıyor, yaptığının hata olduğunu.
Ama iş işten geçmiştir artık. Geriye toparlanma çabası kalıyor.
Kalben severse yeter. Ancak kalpten sevmeyen birisi her kusurda kavga eder ve bu sürekli yaşanır.
Oysa ki gönülden seven böyle mi yapar. O sevdiğinde ki kusuru görmez ama sevilen kişide bu durumu kötü yönde kullanmamalı.
Bu kusur Allah' tan ise Onu göz görmez. Temsilen; sakat olabilir, engelli olabilir, vücut arızası olabilir.
Kişi Kalp gözü ile sevmiş ise bunu kusur etmez. Bu kusur değildir. Onu da yaratan Allah' tır. Allah' ın yarattığına Kusur demek, Allah' a kusur bulmak demektir. O vakit Kusur, görendedir.
Kişi neyi kınarsa başına o gelir. O yüzden kimseyi kınamamak gerekir. Yarın da başımıza ne geleceği belli olmaz. Çok seçici olmamak lazım. Böyle insanlar sizin kadr-i kıymetinizi daha çok bilirler, size daha çok bağlı olurlar. Bu bağlılığada karşılık vermek, Nankörlük etmemek gerekir.
Eskiden olsaydı yeterdi, artık güvensizlik insanların ortak sorunuyken, herşeyi en ince detayına kadar düşünürken, insanlar bu kadar kırılgan olmuşken mümkün değil...
Keza benim için de öyle, hata kusur varsa farkına varılmalı, telafi edilmeli, içten içe yaralanmamak adına..
Marifet kusurlarını görmemekte veya aşktan gözün kör olmasıyla görememekte değil yeğen... Kusurlarını görüp öylece, kusurlarıyla bir bütün olarak sevebilmekte... Yoksa, görmediğin, görmezden geldiğin, yokmuş gibi yaptığın her kusur gün gelir, görünür olur, aşkı öldürür...
Aşk insanın gözünü kör ediyor bunu defalarca kez yaşadım sevgiliyken hiç bir kusurunu görmediğim insandan ayrıldığımda her şey gözümün önüne geliyor ve orada gelen pişmanlık utanç ve iğrenme..
Kusursuz insan yoktur. Sevince gözüme perde inmez. Çünkü sevginin kimden geldiğini bilirim. Sevgide kusur aranmaz. Yeter ki temiz sevmesini bilelim. Hz Ömer adaleti de sevgiden gelir. O bu sevginin kimden geldiğini biliyordu zaten.
Sevgi kusurları yok etmez, onları da kabul eder,, Offf bee...😄😄
😄😄senin ki daha iyiymiş
Ayy napim benden bu kadar oluyo edebiyat parçalayamadım kusura bakma.😄😄
Senin ki kısa ama öz 😄
Öz ama işte anlamak mesele sen kapiş anladın.😉😉😄
Ayıpsın anladım tâbii ki✌️😄
"İnsanlar sevilmek için kusurlarını gizleme gereği duyarlar. Ama kimse zaaflarına, zayıf anlarına, hatalarına tanık olmadığı birini gerçekten sevemez."
Kusurlar gözükmüyor, bir bakmışsın o romantik kibar seni kırmaya korkan adam gitmiş yerine kıskanc maço sert bir odun gelmiş ama seviyorsun ya yaptığı her odunluğa bir kılıf uyduruyorsun
kısa bir süreliğine de olsa görmek istemediğin kusurlarını örtebilir Fakat bu besbelli bariz olduğu sürece de sen sıkıntı çekersin ve sonradan anladığın için pişmanlığınla kalırsın
Belirli bi süreye kadar yeterli. Görmezden geliyoruz ama bi süre sonra zaten tekrar batmaya başlıyo kusurları ve sonra hazin son
Sevince perdeye gerek yok. Seven sevdiğini kusurlarıyla sevsin. O kişiyi o yapan bir etkende kusurları.
Kusurlar dalga geçmeye çalışarak örtülmeye çalışıyor günümüz de. Bu yani insanın zekasının elverişli olduğu dönem🤓
Tabiki yetmez ama , bu süreçte duygusallık en yetmez dediğimiz kusurları görmememize sebep olur ve sonu hüsran olur. Sonra acısını çeker insan
Hayır, sevdikçe gözüm daha çok açılır ve daha fazla dikkat ederim. Artık bir sanat gibi aşkımı işlerken her ayrıntıya dikkat ederim.
Benim için sevince onun kusurlarını sevgim örtmüyor. Onun yerine ben onu o haliyle seviyorum kusuru ve kusuru olmayan yerleri yani kendisini
Kusur bulmak, dünyanın en kolay işidir.
Kusursuz insan olmadığını da göz önünde bulundurursak, mesele aslında sadece kabulleniştir.
Ben seversem çok büyük olmadığı sürece hatalarını örterim. Aslında artılarını daha çok görmeye çalışırım.
Sevince aşk gözünü boyuyor bazen ve kusursuz bir şekilde seviyorsun bazen
Belirli bir süre belki. Sonra gerçekler vuruyor hayatın limanına
Örter ama zamanla açılır o perde ve kusurlar hepsi batar.
Örtmez ama görmezden gelinmeye çalışır bohkunu çıkartmadı sürece
Sevgi derecelidir sevmenin dereecesine onun affedebilecegim kusurlarına bagli
Sürekli devam ederse, bunuda o kişi kullanırsa yetmez..
Göze perde indirmek, aptala yatmak demektir. Aptal olmayı karakter etmek demektir.
O an her şey kusursuz taki büyüsü kayboluncaya kadar...
Benim sevince bir erkeği kusurlarını bile hayranlık nedeni yapışım bana bile büyüleyici geliyor 😍😍
Bilirsin bazı şeyleri görürsün toz konduramazsin ya bile bile göz göre göre
Valla öyle bir örtüyor ki tamamen zıt olduğun insan 24 saat aklından çıkmıyor
Asla yetmez ama bir yettiririz aklımız başımıza gelene kadar
O benim kusurumu örttu ama ben örtmem galiba bu olmaz ama severim hala
Maalesef sevince kör oluyorsun aslında görüyorsun ama sana normalmie gibi geliyor takilmiyorsun ama ona karşı sevgin bittiği zaman önceden ne kadar kör aptal olduğunu anlıyorsun benim hissettiğim gibi
Bana tekmeyi basınca kalkmıştı ve sonra uzunca her anımızı düşününce bana ne çok kötülük etmiş beni ne çok sindir miş ne çok ezmiş dedim gerçekten de seven kalbin gözleri kör onu net anladım
Bence bazı davranışlar affedilir tartışma küsme mesela geç cvb verdin derse ayrılırım direk şiddet olursa yalan dolan olursa ayrılmalı güven çok önemli
bu aralar bir sürü kişinin içi kıpır kıpır sevmek sevilmek istiyor neden acaba.
Önce şunu bilelim kalkanin manası kan kardeş demek.. O nedenle kanlarda ile sevgli olunmaz.. Ama arkadaşlık zaten sevgili olmanın başlangıcı olur.
Bence sevince dünyanın en problemli, en karaktersiz, en çıkarcı, en tipsiz kişisi bile dünyanın en mükemmel insanı gibi görünür sevgiliye.
Allah kahretmesin ki tam olarak dediğiniz gibi
Hiç sevgilim olmadı ama öyle düşünüyorum
Aşık olunca göz görüyor herşeyi ama iyiye yoruyor hep
Bir süreliğine evet ama bu süre tamamen ilişkinin sağlığıyla doğru orantılı.
Her şekilde sevince kusurlarını görmezden gelmek zorunda kalıyoruz
Kusurdan kusura gore değişir... Ufak tefek durumlar asla göze bile gelmemeli
Örtmeye yeter de o perde bi ömür boyu gozunde kalir mi bilemem
Sen sevmezsin boş ver.
Maalesef yetiyor hatta fazlası var
Bence asla yetmez bir süreden sonra o perde kalkıyor çünkü
Bu sadece Aşk ilişkileri için değil her konuda böyle yani adam 10 tane elma ağacı içerisinden bir tane elma ağacını seviyorsa o elma ağacının elmasına toz kondurmuyor sevdiği takıma sevdiği siyasetçiye ne kadar kötülük olursunuz toz kondurmuyor bu konuda benim Her zaman söylediğim şey evmek körlüktür İnsan sevdiğine kör olsun onun yaptığı kötülüğe kör olur ta ki bir şok geçirip gözleri açılana kadar yani gönül gözü açılana kadar
Belli bir süre yetiyor. Sonrasında gitmiyor.
O perde bir gün mutlaka kalkıyor maalesef.
yetmez direk yüzüne söylerim
benim için gereğinden de fazla yetiyor.
Bilmem yetmz de işte kalp o ne derse o oluyo
Örtmez mi hiç 😂 yoksa kaçıp gitmem lazımdı 😬
bu işler boyledır , kargaya yavrusu şahin gozukur.
Biz ueter gibi gorsete yetmez dsha kotu eder
Yetmez, o kusurlar parantez'dir hep.
Sadece bir zamana kadar yetiyor.
Herkes kusurlu bana göre
kişiye bağlı bence yeterli olmazdı :/ :)
Hayır, görmek benim lanetim
Belki eskiden yeterdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?