AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Daha geçen tanışmıştım bence 10 erkekten 9 u bunu yapamaz özgüven gerektirir. Allaha şükür bende fazlasıyla var
Özgüven varsa niye gerçek hayatta bunu gösteremiyorsun?
Aman aman
Tanışıyor muyuz
Tanışmamıza gerek var mı
Öyle bir yorumda bulundaysan evet var
Merak etme gösteriyorum
Sosyal medyadan birilerine yürümeye o zaman niye gerek duyuyorsun?
Sosyal medyadan birilerine yürüyen erkeklerin bence çevresinde onları kabul edecek birileri olmadığından yokluk içerisine düşmüş olduğunu ve bu yüzden de sosyal medyadaki kızlara sardığını düşünüyorum. O yüzden bu yorumum.
Sosyal medayadan 1,5 yıldır kimseye yürümedim
Bolluk içindeyim denemez ama yokluk içinde de değilim
Ama öncesinden yürüyordun demek. Güzel, en azından dürüstçe. 😂😂
Kimse hiç yürümedim diyemez bence :)
1,5 yıl önce karantina vardı 😉
Bilemem hemcinslerini
Hemcinslerimi bilemezsen neden yorum yazıyorsun
Hepsini tanımıyorum ve genelleme yapsam genelleme yapman doğru mu deyip demeyeceğini bilmiyorum
Genelleme yapmadın ki direk bana konuştun kezban
Sana yıkık erkekler yürüyor diye tüm erkekler yıkık değil emin ol😉
Bana nasıl erkeklerin yürüdüğünü gördün mü? Hayırdır.
Sana kim yürücek yıkık ahahah
Anca senin gibi yıkıklar etrafında dolanır
Ahahaha beni tanıyor musun da hakkımda yorum yapabiliyorsun? Neyse, seni de anlıyorum. Boş tenekeden çok ses gelirmiş.
Teneke bak bakıyım ilk kim kime yazmış
Allahın kezbanı
Gelmiş bize dırdır yapıyır
Kezban anandır
Kimin kime yazmış olduğu belirlemiyor boş konuşmayı.
Hemcinslerini bilemem demiştim. Bu yorum sana nasıl oluyor acaba? Tek erkek sen misin yoksa okuduğunu mu idrak edemedin?
Kezban anandır demekle kaliteni belli ediyorsun
Anca sosyal medyada yıkıklar yazar sana
Hurrun çocuğu
Sen bana kezban derken daha mı göklerdeydin? 😂😂Sosyal medyadan biriyle sevgili olacak kadar, sosyal medyadan birine inanacak kadar aptal veya yoklukta değilim.
Hurrur sakın senin anan olmasın? Yoksa ne bu yaran?
Kezbansın çünkü
Yok senin anadır
Belli ki bir yaran var da her kadını hurrur sanıyorsun. Yoksa bunun başka bir açıklaması olamaz da.
Bilemedin eşeklerle olmuştur hareketliydi kereta zaten
Yo senin anan öyle
Annen de kezban bence.
Yoksa böyle seviyeden söz edip seviyesiz bir çocuk yetiştiremezdi.
Ssss kavga etmeyin shshhs
Sjdjncncnnvvm
Kendi ilk başladı küfre, hakarete. Bir de kalkmış seviyeden söz ediyor seviyesiz.
Silsene yorumumu
Bu canım kardeşim daha yazmasın bana
Canım kardeşim değil kev. aş e yazdım
Canım kardeşim anandır
Yoksa bu kadar yaran olmazdı
Anladık. Zaten düzeltiyor bu site hakareti. Keva, şe anandır.
edebiyat ne yapıyon ak
Zırlama hurrun çocuğu
Konuşmayı bilmiyorsun anlaşılan. Yoksa bu ne anlatım bozukluğu?
Asıl kimin zırladığı belli ve hurrur çocuğu olduğu da belli.
Hurrr ne demek
Analar candır uzatma
Hurrur çocuğu Googleye yazınca or. çocuğu olarak karşıma çıktı. Bu bir. Anneler cansa ben ilerlide ne olacağım? Her kız geleceğin anne adayıdır. Bunu da düşünerek hareket etmen gerekti.
Ahahah edebiyat yapma lan sen gibilip kenara atılacak bir objesin kutsal analarımızla kendini bir tutma
Ve senin annen anne de benim annem ne bana hurrur çocuğu derken? Kalkmış bir da anneler candır diyor ve kendiyle çelişiyor. 😅😅
Madem kendini geleceğin annesi olarak görüyorsun keva.. şe olmayı bırak
Ama sen de haklısın. İnsan sanıp muhatap oldum. Bilemedim insan olmadığını. Pardon. Herkesi kendim gibi sanıyorum. 😊Hata bende.
Hurrun çocuğu bir küfür değil google birşeyin sonun çocuğu eklersen zaten orspu çpcupu çıkar
Bak hala keva, şe diyor. Anandır keva, şe.
Yoksa deminden beri yaran olduğunu bu kadar çok haykırıp beni de annen gibi sanıp kev, aşe sanmazdın.
Ya da ikinci bir durum olarak şu da olabilir : Benim keva, şe olduğumdan bu kadar emin olduğuna göre peze, venliğimi sen yaptın galiba. 😂😂
Evet herkese sattım seni oradan biliyorum
Hayal gücü bayağı iyi. 😅😅Bence kendine yazık etme. Git de bir kitap falan yaz cano.
Pez, o yazmıştım. Bir pez. Onun hayatı olsun artık ismi de.
emeklemeyi face'de ögrenmişlerdi, Instagram'da da yürüyorlar demek 🙂
De ki bana dışarda yürü
😂😂😂
Flört ediyorsunuz ertesi gün karın oluyor
😂😂😂
Oz güvensiz oldukları için
Kabul et de seni bi kullanıp atsınlar
Pandemi sonrasi online kız tavlamak moda oldu
Medeni cesaretleri yok
Instagram da fotoğrafların filtreli mi?
Maske yok bakimli halim elbette fark ediyor. Ancak sorun o degil
Ben ediyorum lakin bırakıcam Artık ettiğim zaman totoları kalkışa geçiyor direk
Mesela nasil teklif ediyorsun? Tanisabilir miyiz tarzında mi
Önce iltifat ediyorum sonra telefon numarasını ya da instagramını alıyorum. Bir süre sonra buluşunca ediyorum
Anladim.
Ben olsam ederim demek ki cesaretleri yok
Senin yas kac
26 neden sordun
26 ise ederim diyorsan helal
😂 sanada ederim benimle tanışırmisin
Allahim😂 dur istek atim de sohbet edelim
@soran sanal istemiyorsun ama niyetin burdan birileriyle tanışmak?
@By010309 of of. Iste boylesiniz. Senle sohbet etmek istedim diye hemen aranmis mi oldum? Canım sıkılıyor diye dedim
Benle değil
@By010309 ustteki beyle karistirdim. Her konusmak isteyen kizi boyle algilamayin artık ya
Klavye delikanlılığı daha kolay da ondan.
Gel kahve içelim
Ben Instagram kullanmam. Gelen geliyor
Helal
Ortamını değiştir
Instagrami ben de kapattim uzun bir sure. Ortam evle hastane arasi ya
Yoğunsun, zor o zaman... Aura meselesi ya, bir de özgüven, yakışanı giyindiğin. Somurtan birine kimse gelmez. Pozitif olmalısın
E hepsi var
Bilemiyorum ki, belki sen kendini öyle görüyorsundur
Belki oyle saniyosun kanka diyon he
Ahahah hastane konu olunca yorgunluk fakan ondan
Yok erkekler tırt kanka
Olabilir
Çok biliyorsan sen et yüz yüze
Ettim desemmm
İnanmam
Bunlar iyi günleriniz,
Moda oldu artık
Yani günlük anlık ilişki isitiyorlar tatlım
Yuz yüze bence daha iyi oluyo daha aklında kalıyo
bu hep vardı yeni bir şey değil.
Sanal hayat işte
cesaretleri yok bence de yüz yüze olmalı
Peki sen ne istiyosun
iyi soru artık değişiyor
Nerrdesin gelip ederim bari
Sen nerdesin hahaha
Ben İzmir
Himm uzagiz boş ver jdhdhd
Hmm peki öyleyse
Devir teknoloji devri
biraz da siz edin o zaman mk
Ben ettim ne kiziyon
Yüz yüze cesaret edemiyorlar
Ortam olmuyor artık
pandemi sebebiyle böyle :)
yüz yüze teklif edilecek bir ülkede mi yaşıyoruz?
Isterdim halbukii
bazen bir kızla kesişiyorum ama benşm 5 katım falan bakıyor bana gidip de merhaba diyemiyorum. Çünkü Türkiye burası :D
Haklisin
bitti artık sosyal devri
Devir değişti
😂😂 millet hep sanaldan işlerini halledio
Z kuşağı biraz değişik
Çünkü sosyal medyadan yürümek daha kolay
Nerde eski tanismalar djhshshs
Ordan da reele tasimak için yuruyo olabilirler.
Ben de istemiyorum. Hiç samimi gelmiyor öyle...
Uygun zamanda ve mekânda yapsanız tacizci ilan edilmezsiniz bence.
Öyle pat diye, ulu orta çıkma teklifi ederseniz tacizci ilan edilme ihtimaliniz yüksek. Onu kastettim...
Genelleme yapma istersen.
Haklısın, istisnalar kaideyi bozmaz.
Ama mantıksal olarak bozması lâzım.
E bizde bred pit degiliz
🤣🤣🤣
Teklif mi kaldı
Sorma
Kaç yaşındasın sen
23
Ben teklif ederdim sana ama Uzak sehirde olabilirsin
Senin yas kacti
26 nerde yaşıyorsun
Uzagiz galiba😄
Söyle bakalım bi nerde yaşıyorsun
Yalniz hic tanismadan yine ayni kapiya cikmis olmuyor mu🤦♀️😂
Tanışalım ozaman 😁
Tanisalim da normal sohbet icin olabilir
Tm olur
İstk at bana
Noldu nerdesin unuttun beni
İlginç bir durum
cunku guvenemiyorsun
Devir değişti
Cirkinsnn
Yoo
yeni devir böyle
Çünkü en kolayı
begenmiyonuaun 🙂
Selam
As 😄
Ortam degısıyor
Onuda yapmıyorum
Gel görüşebiliriz