Aşk ilişkisi zor zanaat. Her ilişkinin iniş ve çıkış dönemleri vardır. Kimse hergün aynı kişi olamıyor. Bu bağlamda siz ne zaman karşı tarafın, sevgisinden şüphe etmeye başlarsınız?Aşk şüphe kaldırır mı?
Sevgilinizin sevgisinden ne zaman şüphe edersiniz?
sanırım söyledikleriyle yaptıkları uyuşmadığı zamanlarda sorularıma net cevap vermediğin de ve sürekli bir soru işareti bıraktığımda kafamda.. bu soruları gidermezse zaman geçtikçe sorular artarsa.. üst üste gelirse her şey ve dahası sürekli bahanelerle geçiştirilirsem işte o zaman şüphe başlar şüphe gelirse de artık sevgi gider sevgiyi kemiren şey şüphedir çünkü seni tüketir içine çeker ve dahası yok eder bitirir aşkta bitince.. her şey biter
Bu sanırım kişiden kişiye göre değişebiliyor. Ben de ne zaman güveniyorum diye düşünüyorum. Bazen bazı şeyler olması gerekiyor ve ona güvenip güvenmediğimi kendi içimde sorguluyorum. Bir beklenti içerisinde değilim. Benden yana bir beklenti durumunda olunulmasından da hoşlanmıyorum. Riskler her zaman mevcuttur. Hayatımı şu söze göre idame ettiriyorum ve kimine göre berbat bir hayatım var. " Olabilecek en kötüsünü düşün , sonra bunu düzeltmeye başla" Yapılacak olanlar sorgulandıktan sonra yalnızca kendime güvenirim. Bu sorgulamalar yapılsa dahi karşımdakine karşı bir güven duygum yok. Aslında soruna net bir cevap getiremiyorum. Ancak genel bir insan portföyü ile "yapılanlar sorgulandıysa ve bundan kaçınıyorsa o zaman şüphelenirim" cevabını verebilirim. Çünkü sorgulanmaktan korkan kişi muhtemeln birşeyler gizliyordur ve gizlediği şeyin açığa çıkmasını istemiyordur. Ancak genel bir güven problemi olan benim için neden kimseye güvenmediğim sorgulanabilir. Belki de obsesif bir rahatsızlığım vardır. Genel hayata karşı olmasa da ilişkilere karşı.
Aşkı en çok zorlayan bir şeylerden biride "şüphedir". İnsanın içini kemirir durur, huzurda vermez. Eğer ki sürekli benimle ilgili olan şeyleri ertelemeye başlarsa, arayıp sorması azalırsa, ilgilisi yok denecek kadar azaldıysa ve hiç bir şey için çaba göstermyorsa o zaman şüphe etmeye başlarım.
Hayır aşk hiçbir zaman şüphe kaldırmaz eğer şüphe varsa zaten bitmiş demektir peki ben ne zaman şüphe ederim hiçbir zaman şüphe etmem zaten hiçbir zaman benim sevdiklerim beni sevmedi için ortada olmayan bir sevgiden de şüphe etmek mümkün değil o yüzden bu konuda oldukça içim rahat
Sevgisinden şüphe edeceğim durumlar olur mu? Elbette olur. Bi şekilde bunu hissettirip, vesvese içine bırakıyorsa yıpranırım. Ama ben konuşurum, sorarım, anlatsın isterim, anlamaya çalışırım. Şüphe sonuçta durduk yere oluşmuyor. Bu anlamda kendi içime dönüp ondan bağımsız bi mahkeme kurmam. Şeffaflık iyidir.
Bazı bünyeler için olağan bir durumdur. Etrafındaki herkesin sevgisinden dönem dönem şüphe duyan biri için sevgilinin sevdiğinden şüphe duymak da normaldir. Bazen ilişkiye heyecan katsa da, aşırıya kaçıldığında her şeyi mahvedebilir.
İlgisi azalmaya başladığı an ben anlıyorum bir şeylerin yolunda gitmediğini yok bir şey yoğunum vs gibi yalanlar söylerler en küçük pürüzde de bitirmek istediğini söylerler. Çözdüm erkekleri