Enerji severiz iyidir ama nerede gösterdiğine bağlı 😜 Aşırı pozitiflik, Pollyanna psikolojisi çok ilgimi çekmiyor itici geldiği bile oluyor. İlgimi çeken karşı cins ciddi duruşu olan, kesinlikle iyi mizah yapabilecek kadar zeki, eğlenceli ama cool.
Evet, ilgimi çeker kesinlikle. Herkes pozitif olmalı hep. Negatif duygu yüklü olmaktansa pozitif enerjili olsun, her zaman yüzümüzde güller açsın, daha iyi. Bana da lazım enerjisi hiç tükenmeyen, hep pozitif bir karşı cins 😂tabii, varsa öyle biri.
İnsan gelgitlerle yüklü, ruh hali yükselmesi ve alçalması normal. Burada normal bir tavırdan değil hastalıklı bir adrenalinden bahsediyoruz sanırım. Hayır benim ilgimi çekmedi...🦄🍀🍏⭐❤️