Herşeyi kendimiz yapa yapa eril olduk 🙄
yok mu dişil enerjimizi geri verecek bi er😋
🌧🌧🌧
Herşeyi kendimiz yapa yapa eril olduk 🙄
yok mu dişil enerjimizi geri verecek bi er😋
🌧🌧🌧
eril enerjisi yüksek bir kadın neden isteyeyim ki.. o zaten bende fazlasıyla var.. çivisisini çıkarmasınlar artık bazı şeylerin.. kadın dişidir dişil enerjisi yüksek olmalı, erkek de erdir eril enerjisi yüksek olmalı..
Türkiye'de erkek gibi olman lazım ki sapıklar sana musallat olmasın ben erkek gibi konuşuyorum bu yüzden bazen ve hızlı yürüyorum Ortadoğu'da kadın olmak erkek gibi olmaktır 🥹
Cevap
32Cevap
Kadının dişil enerjisi
Her zaman dişil enerjisi yüksek kadın daha önde olur tabi ki..
Bunu soru olarak soran kadından ne beklersin. ? Eril bacı eril. Baya namık abi gibi olun iyice. Kahvede batakta atarız yakında
Kimsenin benden bişey beklemesine gerek yok
Tabi tabiii. ileride kocana da bunu de de sonra telefon rehberine fiyatları olan kişiler eklensin
Ne b. k yerse yiyebilir biten bitti zaten
Yahu dolaştırma lafı. Bir kadının hangi çizgide olması gerektiği belli. Strapon giyen tarafta olmak istemiyorsan eğer hangi enerji boyutunda kendini tamamlaman gerektiği belli eeee kalkmışsın bide ne yaparsa yapsın kimse benden bir şey beklemesin falan yalandan ayak yapıyorsun. Herhangi bir birliktelik te erkek sabah kalkıp ben artık işe gitmeyecem cam silecem dese ne oldu nonoşluğa mı soyundun derler. Verilebilecek en düz cevap budur buna. Eee sen gelmiş diyon ki dişiliği bırakıp at binip silah kuşanıcam kimse benden bir şey beklemesin. Ne derler sana o zaman. Bak bu şey değil insanın ağzı torba değil büzesin. Ama sonuçta seçimlerin bir karşılığı olacaktır. Erkeğe üstteki tavırında nonoş dendiği gibi misal. Herkesin rolü belli. Kadın kadın olacak erkek erkek. Sen burada ise rolleri değişsek nasıl olur gibi bir soru soruyorsun resmen. Hiç iyi olmaz.
Kadininn haydar abi gibi olanindan kosarak uzaklasmak lazim. Neerrde o eski narin hanimciklar. Simdikiler nerdeyse bizi s. ck
Ben kendimi feda etmeye hazirim 😀😀 acilin o er benim 😅
Mesajların çok saçma o er sen olamazsın gibi
Selam merhaba dikat cekmez. Kim bilir kac kisi selam merhaba yaziyor. Alt qlta zibilyon mesajdan dikkat cekici bir mesaj lazimdi.
😄 bu saçma olduğunu değiştirmiyor
Yoo istatistikler rakamlar asla yalan soylemez. İstqtistiklere bakinca selam merhaba yazip cevap aldigim mesaj sayisi sadece 1 😅😅 basari sansi zibilyonda 1 😐 sorum su bunun suclusu bizmiyiz yoksa buna bizi iten sizler misiniz?
He herşeyin suçlusu kadınlar
Evett vurun kadinlara vurunn 😀😅
Dişil enerjisi yüksek kadın her zaman öndedir bana göre
Kadının tabi ki dişil enerjisi yüksek olmalı. Beraber oturup pişti oynamayacağız sonuçta 😂
Pişti oynamayıp ne yapacaksınız oturun oynayın piştinizi
Yeri gelirse onu da oynarız ama eril enerjisi yüksekle sadece pişti oynanır 😀
😄haklısın
disil enerjiyi yukselten sey karsidaki eril enerjisi yuksek erkektir
Doğru gibi
"çocuk da yaparım kariyer de" diye diye her şeyi yapmayı siz istediniz. Buyrun yapın işte
Tabi tabi
Siz de hiç diyemediniz ki canım sen kendini zorlama ben varım
Siz yapmak istediğiniz için. E tamam işte buyrun yapın
😒😒😒
Kadın dediğin de eril enerji olur mu dişil enerjinin zirvesi olmalı😎
Ama kadınlığımız mı kaldı
Dişil enerji kalptir, görendir. Eril enerji ise zigindir, gerceklestiren dir. Yerine göre ikisinin de yüksek oldugu dönemlerim oluyor. Denge her zaman iyidir
Kadın dişil olmalı. Erillik erkeklere has olmalı. Erkek kadın olmamalı bir kadın. Kadınsı olabilmeli.
Yerine göre bazen dişil enerji bazen de eril enerji yüksek olmalı. Fakat dişil enerji bi tık daha yüksek olması daha güzel olur
Dişil enerjisi yüksek olmalı. Yoksa ortalık dişil enerjili erkeklerden geçilmiyor.
Tabiki dişil enerji yüksek olmalı ama bunu önce hissettirmeli kadına
Kadının ne düşündüğüne karışmak haddimize değil D:
Yok artık hepsi tavuk yiyor hormonlu şeyler yiyor östrojen yüksek bunlarda
Sensin cahil sağlıkçı mısın?
Dişil enerjisi seksepalitesi yüksek olmalı diye düşünüyorum.
Rica ediyorum dişil enerjisi olsun erili ben hallederim 😂
Vardır mutlaka yanlış yerlere bakıyorsundur sen 😅
Ne tarafa doğru bakmam gerek bilsem😅
Sana bi yön gösterebilirim istersen 😅
Yok kendim bulmayı tercih ediyorum
Yardım alsan iyi olur bence
Bakıcaz duruma göre
Ahahha deme öyle 😀
Dedim
İyi yaptınnn
Artık özgürsün heralde böyle dediğine göre
Yo herşeyin zamanı var
Hayırlısı olsun
Amin
Ne yapmalıyız, tam olarak?
Bilmem siz biliyorsunuzdur zaten
Ooo, bilseydik şu an burada değil manitanın dizinin dibinde olurduk 😂
Nükleer enerji olsun
O zaman sana bi rus gerek
Bence kendini koruyabilmeli. Eril enerji de ne
yok sana dişil enerji eril olarak kal
Eril enerji kadında abes duruyor
zor bi cag ikiside lazim gibi
Dişil enerjisi yüksek olacak
soru mu bu yani kadın diyoruz ya :)
Enerji menerji bilmem ben nasilsam oleyim
Dişil enerji tabisi 💖
Sen yaşadıklarıdan eril diyorsundur
İkisi de ortak olmali
Dişil enerji kesinlikle
Dişil tabi ki eril enerji kadında neden olacak
Tabiki dişil enerji
denk
Dişil tabikide
Dişil
tabii ki dişil
Dişil
Dişil enerjisi
Dişil
Dişil tabi
Eril enerji iyidir
dişil tabiki
Dişil enerji tabi
Erik ne
Dişil enerjisii
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?