Kızlar, Birinden hoşlanıyorum onun benden hoşlanıp hoşlanmadığından emin değilim ama yine de açılmalı mıyım?

Ben hayatımda kimseye açılmadım genelde önce erkekler açılıyordu hoşlandığım kişi bu konularda utangaç biriymiş hoşlanıyorum ne yapmalıyım fikir verin kaçırmak istemiyorum bu çocuğu
Kızlar, Birinden hoşlanıyorum onun benden hoşlanıp hoşlanmadığından emin değilim ama yine de açılmalı mıyım?
Cevapla