AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Şimdi şu iki resimle kiyaslayinca bir erkek olarak italyan erkegi diyesim geliyor,, ama biliyorum ki, görüntü her şey değildir,,
Rus kadınlarını seçerse türk erkeği.
Türk kadını da misilleme yapar italyanı seçer
Bunun Türk'ü İtalyanı yok bunun karakterle alakası var ben yine Türk erkeğini tercih ederim
Almanyada yasayan bir Kadin olarak Partnerimle türkce konusabilmeyi hicbirseye degismem.
İtalyan la evlensin türk erkekleri neden ihanet iftira nafaka tazminat ve başkasın dan çıkan çocuktan kurtulur
Ben kendi adıma konuşayım, ırkı fark etmiyor. Kabadayı olmasın, veya kendini üstün görmesin...
Türk'ün halinden türk anlar istesem şimdiye yabancı biri olurdu türk diyorum.
İtalyan erkek ile. Türk erkekleri recep ivedik in the house 😄
Evlenmenin Türkü İtalyanı Rusu olmaz. Kişiliği ve görüntüsü önemli.
🤣🤣 Yerli üretim ürünler kullanın yabancı ürünlere teşvik etmeyin
Türk erkeğini aşağılamaya çalışmış zavallı italyan erkekleri de siz kezbanları bekliyodu zaten gelseler de evlensek diye :D
aynı sizin ruslara bakma benzetmeniz gibi skskdksk
@zAntiSosyalz Yalnız rusların sizin gibi saçma sapan takıntıları olmazsa olmazları yok sizden bu konuda farkları var
yabancılarda sizin gibi kaba değil
ha bi de daha bakımlılar
@zAntiSosyalz olsun sonuçta rus kızları sizden daha güzel olmasına rağmen kişilik olarak da sizden tatlılar
İngiliz İspanyol erkekleride de size göre kat be kat yakışıklı
@zAntiSosyalz o ülkenin kızları da sizden güzeldir merak etme :D
ayn estetikle baya iyiler xd
mâlum para bol
@zAntiSosyalz yapacak bişey yok sonuç önemli
ona bakarsak burada da güzel olanlar var
@zAntiSosyalz hic sanmıyorum yakışıkklı erkek vardır ama
ha işte ondan yok
ama kürtlerin bazıları çok yakışıklı
@zAntiSosyalz valla ben güzel kız da görmedim hepsi ortalama tipler
ben burada çok gördüm
@zAntiSosyalz yok senin beğendiğini ben beğenmiyom işte
bence görsen beğenirsin xd
ben bile düşüyom
@zAntiSosyalz hic sanmıorum canım
Kim sevip sayacaksa onunla evlensin
Ben Türk değilim niye kendi ırkınızı başka ırklarla kıyaslıyorsunuz ki?
Kıyaslamak türk geleneğinin bir parçasıdır acı ama gerçek
@yirmibes25 maalesef ki öyle
Off sende her yerde türk değilim diye konuya giriyorsun. Irkçı misin?
@By010309 asla ırkıci biri değilim
Türkiye veya türklükle ilgili bir soru oldu mu türk olmadığını sürekli açıklayıp durma o zaman.
@By010309 ederim etmem kimene burası benim de ülkem bu güzel millet içinde ben de yaşıyorum kötü bir şey demiyorum sonuçta
Peki
2 cinstede yobaz cok muhim olan irki degil kafa yapisi 🌚🌚
Ne seçiyorsunuz pazardan domates mi her ülkenin iyisi var kötüsü var ne bilcen
İtalyan erkeği ile evlenen bir hanım arkadaşa sormuştum. Çok sıcak ve cana yakın olduklarını söyledi.
Abartıyorsun maddi durumu iyi olan türk erkekleri de gayet modern yaşıyor
Turk yabanci ne fark eder insanin sevdigi olsun yeter
İnsan olması tabi ama. İtalyan şimdi dururken 😅😅
Ben bir adet İtalyan bey alayım.
Bu kadın Euro düşkünüyse İtalyan erkeği seçer
Italyan görünümlü türk erkeğiyle
türk kadını olmalı...
Aklı olan kadın evlenmez
Niye evlenmesin?
Düşünmeden söylüyorum türk kızı
Türk erkeği
Fotoğrafta üsülsüzlük var :D
Tabii ki de Türk erkeği🤠
Fotoğraf adil olmamış 👎
İtalyanı seçsinler nüffen
Ne haliniz varsa görün :)))
Adam olanla evlenir tabi bulabilirse
Amerikalı bir melezle evlenirdim.
ağzının tadını bilende başka .
Şöyle siyah kırması 😃🔥
ehehehehehe
:)
peki tamam .
bu arada barbadoslu olsun banada soyle rihanna gibim karamelli ... un kurabiyeelerinden sıkıldık.
Un kurabiyesi mi 😃 iyi benzetme
:)
İşiniz gücünüz yok mu boş muhabbet hep sitede yok Rus kadını yok İtalyan erkek bu kadar takılmayın karşı cinse
İsteyen istediğiyle evlenir
Italyanın adı, Türk un tadı 😋
bu da soru mu italian tabiki
Şiddet gormeyecegi bir erkek nasip etsin yaradan
Fotoğraf üzücüydü
🥲🥲
Aklı başında Türk erkeğide yabancıyla evlenir
Yakışıklı Türk erkeğiyle
dolar 11 iken evlenen maldır net
Haklısın.
Soru şöyle olmalıydı "Dolar 11 lira olmuşken evlenilir mi?"
Olması gereken budur
@Cytraxin jdhafjhd sorulur
Mümkünse alman veya iskoç olsun😦
capsdeki gibiyse tabii ki italyan
Türk erkeği ile
Aklı başında olan evlenmez
193karakterlicocukla..
İtalyan.
İtalyan tabiki
İtalyan😜
İtalyan 😃
İtalyan tabiki
Kore erkeği diyorum.
Biz gitmek beraber Kore'ye 😂
Çıkak kore dağlarına😂
Halla dağı bekle biz geliyoruz jdkdkd. Homigot festivaline karışsakta yeter
erkek lik hormonu az onlarda sakal falan yok
Yoo çoğunun kişisel tercihi olduğu için kesiyor ya da onun için epilasyon kullanıyor. Ben baby face seviyorum
@ıronlady17 tamam
👍
Şu uzak dogulularda ne buluyo kizlar anlamıyom. Bide kadınlar babyface sevmez sakallı sever derler
Yalan mı bu
Ben baby face erkekleri de seviyorum sakallı erkekleri de seviyorum. Fark etmiyor ama bu aralar uzak doğu erkekleri ilgimi çekiyor.
İtalyan
net yabancı erkek
Arkadaşlar şöyle bir gerçek var ki Biz Türk'üz ve dünya tarafından hiçbir zaman istemiyoruz bunun net örnekleri var Sen oradan birini bulmuş olabilirsin ama unutma ki onlar fırsatı olsa bizleri kan banyosunda boğar Herkesi aynı kefeye koymuyorum ama yabancılar Eğer şu an bizlerle arkadaşlık yapıyorsa bizim karşımıza gözümüze hasta olduğu için değil illaki bir çıkarı vardır diye düşünüyorum çünkü Bundan 100 yil önce Neyse bundan 100 yıl sonra da aynı şey olacak yani Türkler hiçbir zaman dünya tarafından istenmeyecek
yani napalım haklılar sonuçta
Dünya var olduğundan beri gerek siyasi Politikalar olsun gerek bizim Osmanlı olmamız olsun Hiçbir zaman bunu yabancılar kendine yediremedi ve bu saldırılar yıl geçtikçe daha çok artıyor Türklere karşı olan nefret çığ gibi büyüyor bunun örneklerini gerçekten gösterebilirim vet İçler acısı bir durum ama yapacak bir şey yok yani biz bize yetinmemiz gerektiğini öğrenmek zorundayız
ne abarttın ya herkes aynı değil ne alaka hem bu soruyla isteyen istediğiyle evlenir
Hayır ben ona bir şey demiyorum Tabii ki sen istediğini evlenir ama yabancıların Türk düşmanlığı giderek artıyor yurtdışında yaşanan olaylar ortada sadece bunu söylüyorum Ben kimseye bir şey söylemiyorum ki sadece yabancılar eline fırsat geçse bizleri kan banyosunda boğacak bunu biliyorum
aynı fırsat bizde olsa bizde yaparız o ayrı konu
Benim Almanya'da yaşayan birçok akrabalarım var ve başına gelenler o kadar iğrenç olaylar ki bir İkincisi benim kuzen var Kız başına İsveç'e gitti çift anadal yapmaya düşün hani kendi geleceğini kurmak istedi kız da haklı ama sırf Türk olduğu için ona var ya orada yapılan iğrenç muameleler ben burada gerçekten Felaket derecede uyuz oldum çalışma hayatına girdi sırf Türk olduğu için ona Pis işleri yıkmakla bilmem ne yapmalar oradaki bu polislerin bizlere karşı olan tutumları vatandaşların bize karşı olan tutumları Gerçekten böyle anlatıyorlar Ya ben Midem bulanıyor hani şöyle düşün Sen ülkende ki Suriyelileri nasıl görüyorsan orada da Türkler Aynı değişen bir şey yok çünkü onlar için Ersin yabancısın ve hatta hatta 3. Sınıf bir insansın
benimde kuzenlerim hep almanyada müthiş bi hayatları var villa ev kocaman bahçe istediği her şeyi alıyor
Daha ama daha iğrenç bir olay sana söyleyeyim Benim 2 3 tane arkadaşım da dahil babamın da bir arkadaşının oğlu Kanada'ya gitti ve orada sırf Türk oldukları için her türlü Mobbibge maruz kaldığını anlattı mesela İnsanlar Avrupa Avrupa Sözde Medeni ülkeler arasında ama Fransa'ya Sen bir git Mesela herhangi bir kafede otur bak bunları ben kafadan atmıyorum yaşanmış olaylar Fransa'da bir kafede Oturduğun zaman adam yok kadın ol erkek ol fark etmez seni ensenden tuttuğu gibi sandalyenin dışına fırlatıyor Hadi orada Sıkıysa o adamla bir kavga et direk tutsun ya Türkler bak kavgayı başlatma işte böyle Barbar bir millet Yani seni kırmamak için Adamlar her şeyi göze almışlar bir olay daha var düşünsen Burada herhangi bir işe giriyorsun yükseliyorsun müdür oluyorsun ya da birinin sorumlusu oluyorsun herkes seni Amerika'da bir yere yolluyor düşün ki bu Benim bir arkadaşımın başına geldi düşün bak adam gezi yapmaya değil Bunu şirket yolluyor yolladı halde sırf Türk olduğu için bunu ülkesine sokmuyorlar bir şekilde Çünkü diyoruz farklı taş ki Türklerle iş yapılmaz dolandırıcılar diye ve şirket geri adım atmış yani Evet bundan bir 10 sene önce sabahtan zaman böyle olaylar çok yoktu Farkındaysan yıl geçtikçe bizleri olan nefret her geçen gün artıyor sadece bunu diyorum Tabii ki isteyen istediğini yapsın sadece Bunları göz önünde bulundurulsun diye söylüyorum ben
bu kadarı da abartı ama artık sanki burada durum çok mu farklı bir tane bişi alacan para olmuş kaç, adalet desen haksız yere hapse giren çok ama nerde hırsız katil tecavüzcü var serbest, kendi ülkemizde değersiziz ülkeye giren çıkan belli değil hayvan kadar değerimiz kalmadı zaten daha onları savunamayan bizi nasıl savunsun, yolda gezecek cesaret kalmadı neyin ayrımından kötü yaşamından bahsediyon ki sen
Ya bizim ülke zaten onlardan daha da geri ama hani ben sana anlatmak istiyorum Böyle Bazı insanlar tabi lafım senden dışarı Sakın beni yanlış anlama hani böyle Bazı insanlar var ya Avrupa'da ya da gelişmiş ülkelerdeki yaşam dört dörtlük Oradaki insanlar dört dörtlük şu an açık ve net söyleyeyim dünya zaten Yaşanacak bir yer değil her yerde Kin nefret öfke Bunlar maalesef Bizde de var yok değil Zaten ben bizi asla övmüyorum ama dünya gerçekten şu an bir cehennemin içinde dünyanın hiçbir yerinde iyi bir yaşantı Maalesef yok O iyi gibi görünenlerin içinde bile kim bilir ne fırtınalar kopuyor ki sana onu anlatmıyor
Ne oldu maymun yüzünü maskeyle kapatmışsın tipsiz 🤮🤮🤮🤮🤣🤣🤣😍😍
@Клвдияивановна E bir Kenan Evren zamanında da Kürt halkı sırf Kürt olduğu için ezildi hapiste işkenceler edildi Kürtçe dergi ve yayınlar kapandı Kürtçe konuşmak yasaklandı.
Ben Kürt değilim Türküm ama bunlar da haksızlık değil mi?
Bunu da söyle.
@cielos işine bak sen hadi kudurma burada
Beş para etmez suratın var hangi akılla yabancı istiyorsun önce bi aynaya bak leş seni 🤣🤮🤮🤣🤣👆👆
daha kendi fotonu koymaya cesaretin yok ne hakla benim fotoma karışıyorsun şempaze
Ulan tipsiz sen beni zaten biliyorsun 50 kere gördün şimdi fotoyu koysam köpek gibi koşarsın bi sg
ne gördüm lan tanımıyom ki seni hem yakışıklı olsan ne yazar karakterin beş para etmezken kaldı ki benim sevgilim daha yakışıklı
Şu Rusça kullanıcı adıyla yazdıklarını hiç ciddiye almadım puahhahahhahah
Biz Osmanlı değiliz Türkiyeyiz
Ayrıca herkesin yurtdışında akrabası var neyin ne olduğunu biliyor herkes kimseye gelip burada hikaye anlatma sanki sülalen yurtdışında gibi birde yalan uydurmuşsun offf var ya 😅
Hepsi çekiyor arabayı villayı parayı her şeyleri rahat
Sen de anca ülkeye yılda bir gelip ezik gibi burada yedikleri parayı izlersin
Herkes neyin ne olduğunun farkında demagoji yapma
Ya sg senin sevgilin yoklukta ergenin tekidir sana sokacağıma tuğlaya sokarım daha iyi b*k gibi suratın var sana kim bakar sa*lak
sana batan batmış defol yorumumdan
Hahahjakakskskalskks leş kargası jdkdldkdkdldld 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
uğraşmama değmezsin ufaklık
engelliyom
@burdartükyok birincisi hiçkimseyi hiçbir şeye innadırmak zorunda değilim o senin pis düşüncen ikincisi türklere müslümanlara olşan nefretten bilgin yoksa o da senin problemin yurt dışında yaşayan akrabalarım var iş için yurt dışına giden arkadaşlarım var kuzeni, m var isveçe çift anadal yapmaya gitti ve gördükleri muammele ortada git bakalım al vizeni al pasaportunu git gelişmiş ülkeye git bakalım o hava alanına bi in ve polisin üzerinde türk pasaportunu gördüğünde sana çektiği muammeleyi yaşa gel bi kere daha konuşalım zira müslümanların uğradığıo saldırı türklerin yakılan evleri bunlardan da biz sorumluyuz dimi ayrıca ezik demişin kusura bakma da ben öyle sizin gibi yüksek hayallerim yok ne pembe panjurlu ev hayallerim oldu ne o aptalş aptal hayaller yaşım 35 ve bu yaşıma kadar gerçeklerle yaşadım allahıma şükürler olsdun ki depresyona girmedim sadece ayrıca osmanlı olayına gelirsek onların tarih kitaplarında ta ilkokuldan bu yana türkiye türkler düşman gösterildi gösterilşmeye devam ediyor türk değil sana osmanlı diyen onlar zaten ben sen o bu değil ve hala türklere müslümanlara terorist deniliyor sadece gündem takip et ayrıca evet adamların ekonomisi senden kat kat daha iyi dolar olmuş bilmem kaç ee adamın türke neden ihtiyacı olsun ki adamlar gher şeyini kendi üretiyor bizim gibi dışa bağımlı değil o yüzden mantıklı düşün ve gündem takip et türk bayrağı yırtanlarda bi o kadar
@Клвдияивановна Kenan Evren döneminde doğu halkına yapılanları da söyler misin?
@Cytraxin o konuda da haklısın ırkçılık artık her yerde yaygın eskiden de şimdide
@Клвдияивановна Ben Türk olarak Kürt vatandaşlara yapılanları yanlış buluyorum.
Kumar sonucta..
Paralı ADAMA gider
karakter meselesi bence :/
En iyisi yabancı erkekler ❤
var mı italyan 😁😂😂