Merhabalar ,6 aylık evliyim basta soyleyeyim kocamı seviyorum 28 yasindayim.
Evlenmeden önce cok uzun sure bi sevgilim oldu onun bana borcu vardi her ay hesabima para yatirip borcunu ödüyor 1 bucuk yildir gerci pandemi baslarinda hic ödeme yapamamisti , Mart ayina kadar da böyle devam edecek kocamın bundan haberi yok. Dün eski sevgilimle bi is ortaminda karsilastik ayak ustu selamlasip konustuk borcunun geciken kismini faiziyle ödeyecegini soyledi bu kadar konusma sadece.
Aksamınada mesaj atmis yeni numarami zaten şıp diye bulmustur, ayni ibana gondericem faiziyle birlikte tüm paranı, hersey icin tesekkurler v. s yazmis biseyler, telefon kocamin elindeyken geldi mesaj gordu tabi kiyamet koptu onu aradi baya tartistilar, bende anlattim hepsini sen demek aylardir ondan para aliyosun yaziklar olsun dedi , benim kendi param onun parasi degil ki borcunu ödüyor adam dedim.
Sen niye gorusuyosun onla dedi is dolayisi ile karsilastik dedim beni katil ediceksin ne hakla yanina geliyor yapma hala kendini savunma bundan sonra kurus almıcaksin dedi bende kabul etmedim iyice buyudu kavga sabaha kadar da icti işede gitmedi suanda da benimle konusmuyor cok üzgünüm napicam bilmiyorum.
Evlenmeden önce cok uzun sure bi sevgilim oldu onun bana borcu vardi her ay hesabima para yatirip borcunu ödüyor 1 bucuk yildir gerci pandemi baslarinda hic ödeme yapamamisti , Mart ayina kadar da böyle devam edecek kocamın bundan haberi yok. Dün eski sevgilimle bi is ortaminda karsilastik ayak ustu selamlasip konustuk borcunun geciken kismini faiziyle ödeyecegini soyledi bu kadar konusma sadece.
Aksamınada mesaj atmis yeni numarami zaten şıp diye bulmustur, ayni ibana gondericem faiziyle birlikte tüm paranı, hersey icin tesekkurler v. s yazmis biseyler, telefon kocamin elindeyken geldi mesaj gordu tabi kiyamet koptu onu aradi baya tartistilar, bende anlattim hepsini sen demek aylardir ondan para aliyosun yaziklar olsun dedi , benim kendi param onun parasi degil ki borcunu ödüyor adam dedim.
Sen niye gorusuyosun onla dedi is dolayisi ile karsilastik dedim beni katil ediceksin ne hakla yanina geliyor yapma hala kendini savunma bundan sonra kurus almıcaksin dedi bende kabul etmedim iyice buyudu kavga sabaha kadar da icti işede gitmedi suanda da benimle konusmuyor cok üzgünüm napicam bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer