Ben asla ve asla katiyen ne sevgili ne de bir eş istiyorum valla bıktım normal mi?

Üç senedir sevgilim yok asla istemiyorum evlenmeyi de istemiyorum çünkü hep beni saçma sapan kişiler buluyor düzgünü beni bulmaz asla ve asla...
Ben asla ve asla katiyen ne sevgili ne de bir eş istiyorum valla bıktım normal mi?
Cevapla