Önüme gelen iyi birisiyle evlenmek istiyorum sıkıldım her şeyden normal mi?

üniversitede depresyon sonrası depresyon kpssye bile çalışmak istemiyorum artık atan git bilmediğin yere tek başına geçinmeye çalış vesaire gözümde çok büyümeye her şey çok üstüme gelmeye başladı yas da oldu 26 önüme çıkan iyi biriyle evlenmeyi düşünüyorum tip falan geçti artık bu düşünce normal mi asiri yoruldum
Önüme gelen iyi birisiyle evlenmek istiyorum sıkıldım her şeyden normal mi?
Cevapla