Herkes evlenmemi bekliyor çok sıkıldım bu durumdan napmalıyım?

Yaşım 25 kendi mesleğim var çalısıyorum aileme yük de değilim ki her gün artık evlen evlen evlen evlenmek istemiyo musun yaşın geçiyo diye diye bunalttılar beni akrabalarda cabası yahu yok birisi evlen denilince evleniliyo mu hemen bizim bu insanımız neden böyle valla sıkıldım evde mi kaldım yani ben yasım 25?
Herkes evlenmemi bekliyor çok sıkıldım bu durumdan napmalıyım?
Cevapla