O konum evlilik aile falan çok ağır şeyler yani insan özgürlüğünü elin adami ile bide yapacağı birey nasıl paylaşabilir ki kaynana vs saymıyorum bile çok düşündüğüm kadar korkunç mu evlilik
Güncellemeler
+1 yıl
Elim adami ve çocuğu demiştim sanki Ne bu sansür
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiden olmayan kaynanadan nefret ediyorum bide olunca düşünemiyorum
Herkes evlenmek zorunda mı kendimi hiç hazır hissetmiyorum?
Hii seninki daha tujag ben bir kere çok aşıktım evlilik için cam atıyordum bitti unuttum anca iki yılda şimdi evlilik gözüme zahmet geliyor sen bu durumda boyleysen omen tonrem 😱
boyle soylemek seni rahatlitacaksa evet ama gercegi bilmek istersen evlendikten sonra kendime dedim. keske daha once evlenseydim veeee bide cocugun oldumh😍😍😍
sabit fikirli birisin, senden anladigim bu. sana tavsiyem bir psikologa git hayata bakisin degisir ama iste sen psikologlardanda iyi bilirsin her biseyi😅😅
Tanrım çenen kopsun çok bilmişlik yapan sensin aşk bu kimisne nasip olur kimisine olmaz zorla mı adam bulup evlenim sen git böyle ilegal sitelerde takıl insan karısına sarılıp uyur ben kocam takilsa böyle sitelerde haşlarm. gerisuni sen düşün çok akıllı adam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bende hiç istemiyorum ve hazır da değilim 2 yıllık ciddi ilişkim var arada sıkıştırıyor
Hii seninki daha tujag ben bir kere çok aşıktım evlilik için cam atıyordum bitti unuttum anca iki yılda şimdi evlilik gözüme zahmet geliyor sen bu durumda boyleysen omen tonrem 😱
Evet ama ailemle aram çok kötü onun da etkisi var düğün nişan hiç benlik şeyler değil görümce elti vs uğraşamam ya
Bende istemiyorum çirkinim zaten bana bakan yok bir de çocuk doğurmak istemem o da tipsiz olacak…
Anne babama da hiç özenmiyorum keşke doğurmasaydılar beni… Babam çok kötü biri ev geçindirmek çok zor geliyor erkek demeye bin şahit ister…
Ah Evlenmem Evlenmem Vallahi Evlenmem. Bu. Genc yasta kendimi inan heder Edemem diyorsun Mantikli
İnsan yaşı geldiğinde değil, hazır hissettiğinde evlenmeli
Zorunda değil bizim toplum oyle dayatıyor hayat senin onların değil evlenmeyi cok istiyorlarsa kendileri evlensin eğer evlilerse tekrar evlensinler
😅😅
Evet herkes zorunda yoksa hapisi boyluyon secim senin ona gore...
bekarlikla oyle bagdasmissinki gozun evliligi gormuyor evli olmus olsan halbuki mis gibi oh
Kıskanıyorsin dimi sen evden çıkmıyorsun
boyle soylemek seni rahatlitacaksa evet ama gercegi bilmek istersen evlendikten sonra kendime dedim. keske daha once evlenseydim veeee bide cocugun oldumh😍😍😍
Tabi her işini hizmetçi yapan biri olunca yemeğin önünde çamaşırın dolabında neden demeysin kjm
17 yasindamisin?
Hayır ergen demeye çalışma dedigillweim. de. hakliym
yataga dustugunde esin sana hizmet edecek gerisekali! anne babani ornek al biraz yasin 25 ama beynin ergen ahahaha
Adamın kafası hala hizmetci arayışında babacim o düştüğünde kim ona bakacak dışardan yeni koca mi sipaeia etcen
kanka beynin yok! valla billa
Sana hizmetcinle mutluluklar
canimi veririm ona canimi!
Bana ne aq burada gezinip dolancana git ona soyle lafla peynir gemisi yürümez paşasi sanalda dolan karımı seviyorum yok efendim yeni moda mi
agla yanliz ergen seni
Sen de git aldatmalarina devam et seviyormuş hepsinjz aynısının başka kadın olmadan yapamıyor karsini. da çok seviyo o ajajnsns
anladim ahahahaha 😂😂😂
Nasıl zoruna gidiyor ahla budda ya vicdanın naisl rahat
sey hicmi kimse istemeye gelmedi seni😂😂😂😂ağağağağağağ ağağağ😂😂😂ağağağ ağağağağağağağağağağağağağağağağağağağağa😂😂😂😂ığığığı🥲🥹🥺ığığığığıağağağağâğ😂😂😂ığığığığığığığığı😢😢😅
Ben bekarim kimse bana hesap sormaz evli baraklı adamsın ne işin var bu sitelerde. Karın takılsa kıyamet hadi nas vicdan muhasebenj yap naş
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
valla biraz kiriksin sen he.. soylerler dimi sana arada
Bazen
psikologa git hayata bakisin degisir
Sus artık 😬
sabit fikirli birisin, senden anladigim bu. sana tavsiyem bir psikologa git hayata bakisin degisir ama iste sen psikologlardanda iyi bilirsin her biseyi😅😅
Tanrım çenen kopsun çok bilmişlik yapan sensin aşk bu kimisne nasip olur kimisine olmaz zorla mı adam bulup evlenim sen git böyle ilegal sitelerde takıl insan karısına sarılıp uyur ben kocam takilsa böyle sitelerde haşlarm. gerisuni sen düşün çok akıllı adam
kanka ozelde oral mi yaptiriyosun?
siteyi kotu amacla kullanan sensen ben napabilirim
Sen cevapları karıştırdın galiba hangi manitaana yazakasan
Evlenme. Silah mı dayıyorlar kafana
Cidden öyle yapiyolar bazen resmen
Umursama. He de geç.
Ben yaşadım iyi bir şey değil bence
Nesi kötü mesela
Özgürlük sıfır 8 sene katlanabildim ailesi falan filan çok zor şeyler benim için
Doğru bir insanla kolay
Sen uzak dur o islerden
hayir zorun da degil
Değil
Sen hiç evlenme kanki
Ya niye uf kaynanamı haşlamam yani uyumluyum
Hiç sanmıyorum 🤣
Ivit
Evlenmek zorundasın