Herkes evlenmek zorunda mı kendimi hiç hazır hissetmiyorum?

O konum evlilik aile falan çok ağır şeyler yani insan özgürlüğünü elin adami ile bide yapacağı birey nasıl paylaşabilir ki kaynana vs saymıyorum bile çok düşündüğüm kadar korkunç mu evlilik
Güncellemeler
+1 yıl
Elim adami ve çocuğu demiştim sanki Ne bu sansür
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiden olmayan kaynanadan nefret ediyorum bide olunca düşünemiyorum
Herkes evlenmek zorunda mı kendimi hiç hazır hissetmiyorum?
Cevapla