26 yaşıma gireceğim hiç sevgilim ve flörtüm olmadı. Artık olmaz mı?

Arkadaşlar sevgilim olmadi hiç kimseyle bir şeyde yaşamadım. Böyle kuruyup gider miyim? Dindar değilim denk gelmedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle yaş belirtmemin nedeni, çoğu erkek 25 yaşından sonra hiç bir kız istemem falan demiş ondan üzüldüm artik olmadiysa olmaz diye:(
26 yaşıma gireceğim hiç sevgilim ve flörtüm olmadı. Artık olmaz mı?
Cevapla