+1 yılKadınlar hep böyle yanlış anlama yaklaşırsın temiz kalbin ve sevginle defol ya sen kimsin der sonra böyle ağlar yakın tarihte geldi başıma konuşması hayata bakış açısı hoşuma gitti açıldım sen kim oluyorsun ya işine bak dedi sonra etrafımda dönüp durdu sonuç bu yani kader değil seçim
12 Yorumla
Soran+1 yılO senin karşına çıkan kişinin karaktersizliği. Genelleme yapma. Ben öyle değilim bana hiç sevdiğini söyleyen bile olmadi.
- +1 yıl
Öyleyse kafanı takma mutlaka seni birisi sever
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen erkekler için okyanusta ki İnci tanesi gibisin de bunun farkında değilsin bence. Çünkü erkeklerin çoğu ilk olmak ister. Yaşın 25 daha erken bence. 30-35 yaşına gelip hala bekâr bayanlar var. Rabbimden hayırlısını iste dua et bol bol. İnşallah gönlüne göre birini nasip eder sanada 🤲
010 Yorumla
Soran+1 yılBen de onların ilki olayım o zaman öyle tek taraflı anlamı olmuyor. O yüzden illaki herkesin hayatında bir geçmişi olması lazım.
- +1 yıl
İlk olmayı dile o zaman belki Rabbim onuda verir sana
Soran+1 yılİnşallah umudum kalmadi ya
- +1 yıl
Her şeyden umudunu kes ama sakın Allah'tan kesme çünkü Allah'tan umudu kesmek münafıkların işidir. Sen Allahım karşıma eşim olmayacak hayırsız insanları sevgili diye karşıma çıkar ma diye dua et bol bol. Rabbim en güzelini bilir. Kulun imtihanı kul iledir. Karşına hayırsız biri çıkarsa da bu senin imtihanın olur çünkü tercihi yapacak olan sensin o yüzden Allah karşına iyi ya da kötü insanları elbet çıkaracaktır ama iyi ya da kötüyü seçme tercihini sen yapacaksın. Rabbim yardımcın olsun İnşallah hayırlı olan iyi insandan ya da insanlardan yana yaparsın tercihini
Soran+1 yılYani o da doğru aslında haklısın. Gene çok şükür beni üzecek insanlar olmadi hayatimda ben de kimseyi kırmadım üzmedim. Ama insan şanssız hissediyor kendini bazen işte. Duyuyorsun görüyorsun eksik hissediyorsun.
- +1 yıl
Burada sahtekar çok insan var. Mesela sırf senle sevgili olmak için benimde hiç sevgilim olmadı diye yalan söyleyebilirler, beni takip et tanışalım derler, yanı kolay kolay burdan kimseye de inanma derim
Soran+1 yılYok ya zaten inanmiyorum sadece soru sormaya girip cikiyorum
- +1 yıl
İlerde her şey güzel olacak de benim için sürekli kendine negatif değil pozitif enerji ver. İyi düşün ki iyi olsun her şey
Soran+1 yılOnu ben pek beceremiyorum ya. Deniyorum bir an oluyor sonra gene eskiye dönüyor kaygılı bir insanim genelde
- +1 yıl
Ne diyim ki umarım tüm kaygıların dan kurtulursun bir gün
Merhaba bence saçmalıyorsun sosyal becerilerini geliştir daha çok ortama gir nerede mutlu olacaksan orada yaşa gerisi gelir
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılOlur demek ki gelenler seni üzecekti herşeyde hayır vardır sadece kısmetin karşına çıkacak bunu bil 🙃
14 Yorumla
Soran+1 yılSen gerçekten bu dediğine inanarak mı söyledin? Yoksa tersine belki de çok şey kaçırdım ve kaçıracağım. Bazen duyuyorum hatta görüyorum benim yaşımdaki kadın erkek herkesin bir sürü hikayesi geçmişi var. Kötüsü de var evet. Yaşamak istemezdim onları. Ama hiç hiç bir şey yaşamamak gerçekten kendini eksik hissettiriyor İnan bu devirde.
- +1 yıl
Neden eksik ki ne katıyor ki? Yaşayanların şu an senden artısı ne mesela? Ne kaybettin ki sen? Sadece insanların birbirini taklit etmesi başka bir şey yok
Soran+1 yılAnlatırken bile övünüyorlar mutlular. Hayatlarında bir sürü insan tanımışlar. Yaşantıları var. Güzel anıları var. İlk heyecanları, ilk öpüşmeleri hepsi anı o insanlar için. Benim elimde hiç bir şey yok. Birinden hoşlansam şu yaşta bile heyecanlanıyorum. Tecrübesiz olduğum için. Ben de isterdim anılarım olsun. Yarın bir gün hayatıma biri girse onun da olacak benim olmayacaksa kendimi eksik hissederim aklıma takılır mesela. Bu da sebep.
- +1 yıl
İyi de anıları ne katıyor ki ne yani biriyle öpüşüp sevişmek mi hayata anlam katan güzel anılar onları istediğin zaman yaşama şansına sahipsin insanlar abartmayı göze batıra batıra anlatmayı sever madem o kadar mutlu güzel anıları var neden o insanlarla evli değiller sen hayatta hiç bir şey kaybetmedin sadece zamanın gelmemiş kendime haksızlık etme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılDoğru düzgün bir sevgilin hatta ileriye dönük adım atabaileceğin birisi olması önemli yoksa öbür türlü yıpratacak birileri gelmesindense bazen olmaması daha iyi yeterki kendini bilmeze çatmış karşılaşmış olmayasın bunu şimdiyece olmadı kriterine endeksleme lütfen çünkü duyduğun his ve huzuru zehir edenler zaten boy boy cirit atıyor inşaallah hakkında güzel olan şeylerle karşılaşırsın
00 Yorumla Bu sitede biraz daha takil elbet kilidini acarlar ya boyle dusunce mi olur yok 26 yasindayim kimseye dokunmadim evde kaldim yahu ne guzel birsey bu neden bunun asaletini golgeliyorsun cik gez tanis birini sev evlen cocuk sahibi ol kendini uzme cok tanismak istersen ozele gel sohbet ederiz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkimseye tanışma amaçlı görüş atmamışsın takdir ettim. Demek ki internetten ilişkiye uzaksın. Ama böyle düşünmeni gerektirecek hiç bir şey yok. Çünkü güven ortamı olduğu sürece platform fark etmiyor. Ben bu sitede çok kızla tanıştım bi tanesi de sen kötüsün demedi. Karakterim iyi tipim iyi aama tek sorun güven. Çoğu internetten olmaz dediği için büyük bir aşkı ve ciddi bir ilişkiyi reddedip gitti. Hâlâ umudum var bu sitede arıyorum açık açık da söylüyorum. Kendimi ne kadar iyi anlatsam da iyi lanse ediyorum gibi algılanıyor. Bu ikisinin arasındaki farkı anlayacak zeki biri mutlaka vardır sitede. Ben umutluyum sen de umutlu ol bence. Sanal Real fark etmez. Zaten sanalda tanıştığın biriyle ciddi düşünürsen mecburen reale dökülecek. Zaten o zaman anlayacaksın yalan mı gerçek mi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Merhaba , aslında zamanın ve yaşın hiçbir etkisi yok sen anladığım kadarıyla seçicisin veya çekingen zaten seçici olmazsan hep hüsrana uğrarsın akışına bırak.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇekingenim ama olsaydi gene olurdu diye düşünüyorum reel ortamda üniversitede lisede yaklaşan.
+1 yılMerakımdan soruyorum hiç içinde bir kıpırtı olmadı mı kanka
22 Yorumla
Soran+1 yılNe kıpırtısı bu kadar sene böyle durdum içim daha fena olamaz İnan çok zor
- +1 yıl
Kızım merak etme
+1 yılTR de kadınların isteyip de sevgili yapamaması çok düşük ihtimaldir. Çünkü bir kadın için TR cennet. Olmadıysa ya kriterlerin çok yüksek ya da yapacak uğraşacak daha önemli işlerin vardı demektir.
00 Yorumla
+1 yılİnsanı karamsarlık bitirir. Sen daha bu yaşta gemileri yakmışsın. Daha bir dur hele. Önünde uzunca bir yol var. Hemen yola çıktın diye menzile varacağını mı sandın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.
+1 yılBende 29 yaşındayım sevgililerim elbet oldu ama hiçbiri uzun sürmedi. Hep bir şey çıktı kendim yol verdim
02 Yorumla
Soran+1 yılNormali o zaten benim hiç olmadi
- +1 yıl
Seviyeli biçimde konuşup dertleşip arkadaş olmak istersen beklerim
+1 yılDindar değilim diye eklemen çok manidar olmuş. Ben daha sevgilisi olmayan kapalı kız görmedim şahsen.
06 Yorumla
Soran+1 yılİlk bunu soruyorlar böyle konular açınca 😂 bin kere cevap vermektense direk açıklamaya yazıyım gitsin dedim.
- +1 yıl
İyi etmişsin :) benim de olmadı boş ver takma kafana.
Soran+1 yılİster istemez takılıyor ya ne biliyim böyle görünce duyunca kendimi eksik hissetmeye başladım bir de sen mesele erkeksin yaş büyük bile olsa beğenilme riskin düşmüyor ben 25 oldum ve artik sanki kimse beğenmeyecek gibi hissediyorum
- +1 yıl
Öyle tabii ama ben de begeniliyordum eskiden. Bazı nedenlerle kimse ile olmadım şimdi ise hiç ortamım da yok zaten. Ve yani kızları etkileyecek yeteneği kaybettim. Kimseyle çıkmayınca etmeyince anlamiyorsun da bu tip seylerden
Soran+1 yılSence benim kimse olmaz mi :(
- +1 yıl
Kızların olur :) ama bilmem ki. Belki biri çıkar karaina çünkü sen istiyorsun ama benim olmaz
+1 yılSenin istemenle alakalı izin veriesen iletişim kurabilirsin
20 Yorumla
+1 yılYalnız değilsin. Benim de ne flörtüm oldu ne de sevgilim.
02 Yorumla
Soran+1 yılSen de mi çekingensin?
- +1 yıl
Çekingenlik de var. Boyum da kısa (1.65) bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılLisede falan ya da normalde denk gelmedimi tekliflerde mi gelmedimi
05 Yorumla- +1 yıl
Çoğu erkek demişin ya benide mi kastettin kız istememe konusunda
Soran+1 yılTanımıyorum ki seni
- +1 yıl
Tanımıyosun ben tanıyosun dedimmi şimdi lafı uyduruyosun
Soran+1 yılBeni de mi kastettin demişsin üstüne alınarak nasıl bilebilirim tanimadan
- +1 yıl
Beni tanımadan bilemezsin nasıl olduğumu takip et konuşalım tanışalım
- Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yılNeyi bekliyorsun birisinin yüzük takmasını mı direk parmağına git yaşa hayatını zevkini çıkar bu dünyanın
00 Yorumla
+1 yılE tabi ingilterede leydi olduğunuz için kriterler yüksektir, normal
04 Yorumla
Soran+1 yılNe kriteri ya. Kimse olmadı ki kriterim olsun. Keşke bi kişi bile olsaydi.
- +1 yıl
Yaklaşanı yakarım modunda görünme o zaman kızım sen de, hadi reeli geç sanalı da önyargınla muhtemel reddedeceksindir eline kuvvet o zaman..
Soran+1 yılYok öyle de değilim halbuki
- +1 yıl
Bundan sonrası için planın ne, bi kuryenin ilk görüşte sana aşık olması mı
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılevlilik yaşın gelmiş artık unut flörtü sevgiliyi bul birini evlen
01 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum evlenmek
- Aşk İlişkileri konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yılFarklı alternatifler deneyebilirisin?
Nerede yaşıyorsun?05 Yorumla
Soran+1 yılBunun ne alternatifi olabilir ki? Robot mu alacağım? İst.
- +1 yıl
f*ckbuddly lik mesela?
Soran+1 yılKolay değil ki onu bulmak
- +1 yıl
belki tahmin ettiğinden daha kolaydır ;)
- +1 yıl
Nerede yaşıyorsun?
Oranın kuruması zor da aramayı bilmiyorsun jfjdjw amme hizmeti yapayım istersen adresini ver jfjfi
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet aramayı bilmiyorum benimki zaten hiç kuru değil
- Aşk İlişkileri konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılHic birsey yasamadin mi
Tek kendinlr bile yapmafin mi06 Yorumla
Soran+1 yılKendi kendime nereye kadar :(
- +1 yıl
Karsilikli yaptin mi peki
- +1 yıl
...
- +1 yıl
Yas ile alakasi yok evlilik oldukdan sonra 40 da da oluyor
Soran+1 yılEvlilik değil ya sevgili istiyorum ilk sevgilimle evlenmek istemiyorum çok sıkkınım bu konuda
- +1 yıl
Tamam iste herkes ister her ysda sevgilide bulursun biraz sosyalleş gerisi gelir havalara ucururlar sonra
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİzlanda yanardağlarını geçersin sen. Patladın mı tam patlayacak. :D
03 Yorumla
Soran+1 yılHiç sorma gerçekten geçerim bence de
- +1 yıl
Kendine doğru patlamazsın umarım fdsafa
Soran+1 yılYok şimdiye patlardi yoksa 😂😂
+1 yılBu düşünceyi bıraktığın an birisini bulacağına eminim.
00 Yorumla
+1 yılEn ufak bi beğendiğin biri olursa , hemen gidip çay içelim de , mutlaka bulursun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKeske o değilde senin gibi bı hatunla karsilassaydim
00 Yorumla Çok geç kalmış değilsin bu şekilde kuruyup gitmene gerek yok yeni bir başlangıç yapabilirsin
00 Yorumlaİstersen sana nedenlerini ve sonuclarini anlatabilirim yuz yuze
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDünyanın sonu değil, olmayınca da bir şey olmuyor 😊👍
00 Yorumla Aynaya bak sen olsan kendinle cikarmisin sorusuna cevabin hayır ise...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.
+1 yılGenç kızların yedek sevgilisi geldi 😎 konuşabiliriz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Bende 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım flörtüm olmadı hayatımda hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım bile
00 YorumlaKarşına ne çıkacağı hiç belli olmaz bir bakmışsın olmuş :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Çok seçicisin demek ki.. Kriterlerini biraz azaltırsan olur.
00 Yorumla
+1 yılÇok büyük bir eksiklik sayılmaz en azından tanıdığına pişman olduğun kimse olmamış
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlur ya 40 yaşındaymış gibi konuşma lütfen :D daha çok gençsin. Çevreni biraz genişlet etkinliklere katıl
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazanlara sen mi yüz vermedin yoksa yazdıkların mı sana. Veya güven sorunu mu ya da hevesin hiç mi olmadı. Tam olarak sorun neydi?
011 Yorumla- +1 yıl
Haha yazanlara derken sanaldan herkes herkese yazıyor öyle birinle sevgililik düşünücek değil
Cevap sahibi+1 yılEn azından bir kez şans verseydin o kadar da önyargı olmaz ki
- +1 yıl
Sanala şans verilmez burası gır gır şamata kimsenin ne olduğu beli değil etrafında arkadaş tavsiyesi veya kuzenleri yardımcı olabilir
- +1 yıl
@güzelgünlerimolsun2 sanalda şans verdiğin aptallar yüzünden herkesi genellemesen. Ben şahsım adına konuşayım ne bu sitede ne de başka yerde ne bi kıza cinsel içerikli mesaj attım ne de kendimi başka biri gibi lanse ettim. Bunu niye söylüyorum. Çünkü hepinizin erkeklere karşı genel kanısı aynı. Haklısınız da aynı tip çok erkek var. Ama nadiren de olsa iyi insanlar var . Ben burada kendimi öyle bi anlatırım ki şaşırır kalırsın yalanda değil kanıtlarım da. Artık ben mi çok mükemmelim de kızlara yalan geliyor anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılHayır. KS yi kastetmedim illa. Ayrıca sosyal medya en geniş platform. Ne yani sen sosyal medya kullanıyorsun diye sana da hiçbir erkek güvenmesin, kötü gözle baksın o zaman? İnsanlar birbirini beğenip tanımak isteyebilir. Instagram, Twitter vb. Kullanmayan insan sayısı çok az zaten şu an. Bu uygulamaları kullanan insanlar kötü olacak diye bir durum da yok? Evet çevrenden tanıdık birisi olması belki daha iyi olur fakat belki duygusal anlamda onu istemezsin. Bu tarz tabular koymaya gerek yok diye düşünüyorum. Yoksa zaman daha çoook geçip gider.
- +1 yıl
@Kadoooş ve sosyal medyanın iyi yanı birisiyle görmeden tanışabilmek. İstersen kendini hiç göstermez, sadece sohbete odaklanır ve karakter odaklı bir ilişki başlatabilirsin. Realde mümkün değil bu. Sanal aslında realden daha iyi bi bakıma.
Cevap sahibi+1 yılBu konuda sana katılıyorum. Mesela reelde birini beğenir yanına gidip konuşamazsın ya arkadaş ortamıyla olur ya da çok çekinir yapamazsın. Ama sosyal medyadan yazıp konuşmayı başlatabilirsin sonra da reele döner. Veyahut resimlerine bakarsın tam kafandaki profildir. Tanışmak ister konuşursun olmazsa da olmaz. Belli bir seviyede yaparsan sorun çıkmaz.
- +1 yıl
Bak işte ne güzel tanışın fırsat çıktı size de
- +1 yıl
İkiniz uyumlusunuz
Cevap sahibi+1 yılBen yorumdaki kişi için söyledim. Benim zaten hayatımda biri var teşekkür ederim
- +1 yıl
@güzelgünlerinolsun2 keşke dediğin kadar kolay olsa. Önce güven vereceksin güveneceksin. En az 20 farklı konu , hobi fobi vs ortak noktanız olacak. Karşılıklı Etkilenme olacak. Zor işler. Sanalda aynı realde. O yüzden tip falan hikaye. İstersen çok güzel o istersen çok yakışıklı. Bir cümlede dünyanın en çirkin insanı olursun. O cümle ister ağızdan çıksın isterse parmaklarının ucundan dökülsün hiç fark etmez 😉
Gizli Üye(30-35)+1 yılsence bazı şeylerin zamanı mı geldi yoksa arzuların seni esir edermi oldu
02 Yorumla
Soran+1 yılZamanı geldi geçiyor bile
Cevap sahibi+1 yılbu geçen şeyler arasında yaşanması gereken cinsellikte var mı yoksa tamamen duygusallıkmı
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılBende 26 ya doğru gidiyorum fakat sevgili yok bir şey yok, kader kısmet ben artık kabullendim ya kafama göre biri hâlâ denk gelmedi, vazgeçtim hahah
01 Yorumla- +1 yıl
_Victoria_ bu genç yaşta bi sevgili bulamadıysan şaşarım güzelsin tatlısın ya da güvenilir sadık birine denk gelmedin demekki kafana uyuşan yok demekki
+1 yılGün gelir olur. Nasip kismet işleri, umudunu kaybetme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlur olur sabret çiçek bile vakti geldiğinde açıyor
00 Yorumladindarim. iki bucuk tane sevgilim oldu. hepsiyle de biseyler yasadim. guzel de oldu. denk mi geldi, ben mi denk getirdim orasi şaibeli. hayirlisi. duzelicez insallah be
05 Yorumla- +1 yıl
@serenayup dindarım demişşin ama 2 buçuk sevgili nasıl oluyor peki onu çözemedim hepsiylede cinsellikmi yaşadın zevkli mi oldu sen denk getirmişindir kadınların elde edemeyeceği erkek yoktur düzelecem demişsin nasıl düzeleceksin sevgililerin bıraktmı
- +1 yıl
@serenayup abicin değilim bu bir ikincisi herkes dindarlık taslar ama dindar değildir hepsiyle ne yaşadığım ne bk yediğin benlik sorun değil senin kaşar olmanla alakalı bişey hamile kalabilirsin banane düzelmek böylemi oluyor bu zamanda şimdi röporta nerden çıktı
- +1 yıl
@geceler_sessiz0606 valla ben senin saka oldugunu dusunuyorum
- +1 yıl
@serenayup ne sakası ya sen nediyosun iyimisin düşündükçe kafan ağrır
Gizli Üye(30-35)+1 yılKuruyup kalmışsın sayın gizli :)
Bundan sonrası kısmet diyelim00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence kız ver birine gitsin benimde hiç olmadı valla yapasım geliyor arada olmadı ama
00 Yorumla
+1 yılHiç mi erkek olmadı yahu çevrende, bu devirde evde yatsan yavşayan bir erkek çıkıyor bir yerlerden
00 Yorumla
+1 yılOlabilir neden olmasın dışarı çık sosyalleş o zaman kolay olur
20 Yorumla
+1 yılInan benimde olmadi sebebini bilmiyorum ama cicden nasip işi kimlerin nasibi çok olur kimilerinin hiç olmaz bir kötü bir iyi denk geliyor
08 Yorumla- +1 yıl
Nasibi çok değil onların. Sadece hepsinden denemek istiyorlar. Siz nokta atışı size laik birine gidiyorsunuz. Aradaki fark bu.
- +1 yıl
@kristal_kalp ben bekledim çok sabrettim ama artik insalari tanidikça geminin yelkeni açtim hangi kiyiya vurusa artik ya da vurmassada önemli deyil ben iyi bir insan oldum hatam yok vicdanim rahat ama hala daha olmuyosa ya imtihandir ya da kaderdir
- +1 yıl
Hiç sevdiğin hoşlandığın biri de mi olmadı?
- +1 yıl
@kristal_kalp reddedildim artik kabullendim birinin olmuycani bende küstüm birini sevmeye bide art niyetli birilerini tercih edenleri gördükçe iyce sogdum
- +1 yıl
boş ver her şer de bi hayır vardır. Belki de çok kırılıcaktın önlenmiş oldu.
- +1 yıl
@kristal_kalp demi hep hayir var zaten başkalari her türlü halti yesin ama bize hayir olsun olur kesin hayir
- +1 yıl
Ya boş ver onları. Doğru kişiyi aramak için bu kadar denemelerine gerek yoktu. Ki onlar eğlenmelik bilmem farkında mısın?
- +1 yıl
@kristal_kalp bilmiyorum. ben duygularim. olmadan çikarlarin için hareker etmedim hiç bir zaman olmasin allah biliyo sabretmemi istiyo belki yaşadim zor şeyleri tek başima aşmişim askerli bile ne anlami var ki
+1 yılsenden
bir sorun yok. sadece kendi denginde birini bulamamışsın.10 Yorumla
+1 yılOlur inşallah karşına doğru insanın çıkmasını bekle umudunu kaybetme
00 YorumlaSenin gibi kız denk gelmedi bana gelse çoktan nikahtı
01 Yorumla
+1 yılBöyle kurumuşsun üzüldüm. Bunyaşa kadar yanarsım ya duramazsın
00 Yorumla
+1 yılUmarım olduğunda keşke hiç olmasaydı ne kadar rahattım demezsin
00 Yorumla
+1 yılo kadar abazalarin oldugu bir ulkede nasil sevgilin olmuyor anlamadim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Daha Küçüksün olur elbette
00 Yorumla
+1 yılDindar değilsen çirkinsindr
01 Yorumla
Soran+1 yılÇirkin değilim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAman boş ver yemişim erkeğini bende 21 yaşındayım benimde hiç olmadı olmasınıda istemiyorum böyle rahat ve özgürüm sende hayatının tadını çıkar
00 Yorumla
+1 yılBen drek evlenmeyi düşünüyorum artik
04 Yorumla
Soran+1 yılSenin olmuştur yaşantın
- +1 yıl
Çok değil yanlışlar oldu biraz ama artık gönlümün prensesi olucak biriyle olmak istiyorum hep 😔🥺
Soran+1 yılBenim de olsaydi keşke
- +1 yıl
Aslında bunun bı caresi var
Bir mesaj caksan 🤔
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKurumussun zaten. Islanmaz daha bu saatten sonra
02 Yorumla
Soran+1 yılHep ıslak
- +1 yıl
Sen gel bakalım bi
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana inanmıyorum, ya yalan soyluyon ya kezbansin ya da çok çirkin
Başka ihtimal olamaz03 Yorumla
Soran+1 yılÇirkin değilim İnan Kezban da değilim isterdim olsun hep
Cevap sahibi+1 yılO zaman çok güzelsin kimse yanına yaklasamiyor?
Cevap sahibi+1 yılValla merak etmedim desem yslan olur hala inanasim gelmiyor
olur üzülme vardır kaderinde biri
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. Hiç kimse çıkma teklifi falan etmedi mi?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Gönlüne göre olsun umarım
10 Yorumlaelbette karşına çıkacak sbaret biraz :)
10 Yorumla
+1 yılNeden olmasın ya saçmalama
10 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer