Kızlar erkek arkadaşınızın normal kız arkadaslari olmasını nasıl buluyorsunuz?

Çok sinir oluyorum ben olmasın kız arkadaşı muhattap olmasın hiç bir kızla diye düşünüyorum. Sonradan ben yokken yaptığı arkadaşları ben varken silemez heralde öyle değil mi? O zaman mesajdan konuşmasınlar bunu ona dile getirdiğim de sıkma beni arkadaşım diyor.
Kızlar erkek arkadaşınızın normal kız arkadaslari olmasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla