Yaptığım hatanın farkındayım ama kendime engel olamıyorum sizce ne yapmam doğru ?

Biliyorum çok fazla tepki alacağım ama kendimden 14 yaş büyük evli bir adamla beraberim. Meslegimle ilgili bir yerde tanıştık gün içinde sevgili olduk nedenini bilmiyorum yapmayacağım bir şey de ama ayrı bir zaaf gibi bir şey oluştu aramızda cinsel bir şey geçmedi. Ama sevgili gibi takılıp sevgili gibi mesajlaşıyoruz beni dünya da ki tek kadın gibi hissettiriyor. İş çıkışı kahve alıp sahilde oturuyoruz. ilçe dışında başka bir ilçe ye gidip birlikte yemek yiyip dönüyoruz. Haftasonu kamp alanlarına gidip birlikte yürüyüş yapıyoruz. Biliyorum hata yapıyorum ama çok mutluyum. Onun da her gün gözlerinin içi gülüyor kıyamıyorum bir şey diyemiyorum. Ne yapacağım ben şimdi?
Yaptığım hatanın farkındayım ama kendime engel olamıyorum sizce ne yapmam doğru ?
Cevapla