Öncelikle şunu açıklayayım. Butch ya da Tomboy hemen hemen aynı anlamda. Erkeksi kızlara denir. Kimisinin dışardan kız olduğu anlaşılırken kimilerini anlamak mümkün olmuyor. Benim kız olduğumu anlayabilirsiniz. bunu anlamanız için söylüyorum kesinlikte övünmek amaçlı değil. Kız gibi giyindiğim de çok da güzel bir kız olduğum söylenemez ama saçlarım kısa olduğunda ve erkeksi giyindiğim de gerçekten yakışıklı oluyorum. 50 erkek ve 2 kızın olduğu mühendislik sınıfında 50 erkekten yakışıklı olduğum söylenebilir. Şimdi asıl mevzuya geçeyim.
İlk kız şu an okuduğum üniversitede tanıştım. Gerçekten çok zenginler. Başta benimle sadece eğlenmek istediğini düşündüm ama öyle olmadığını anladım. Gerçekten güzel ve bakımlı bir kız. Bana doğru yürürken kalbim fırlayacakmış gibi hissediyorum. Diğer kızla ise staj gördüğüm özel hastanede tanıştım. Hala görüşüyorum. Bana karşı ilgisi ve şefkati çok hoşuma gidiyor. Onun yanında kendimi huzurlu hissediyorum.
Yani üniversitedeki kızla bazı şeyler yaşadığımızı söyleyebilirim ama ilişkinin hala bir ismi yok ve ben çoğu zaman tekrar tekrar diğer kızın yanına koşuyorum. Çünkü o çok göz önünde, güzel ve zengin bu bazen beni çok boğuyor. Ezildiğimi ve öfkelendiğimi hissediyorum. Cidden ne halt yapmam gerektiğini hangisinin aşk olduğunu bilemiyorum. Ve üniversitedeki kızla cinsel açıdan bir şeyler yaşadım ama onu her zaman arzuluyorum bu asla bitmiyor. Her zaman sarılmak, ellerini tutmak , öpmek ve birlikte olmak istiyorum ama yine günün sonunda kendimi diğer kızın yanında buluyorum.
İlk kız şu an okuduğum üniversitede tanıştım. Gerçekten çok zenginler. Başta benimle sadece eğlenmek istediğini düşündüm ama öyle olmadığını anladım. Gerçekten güzel ve bakımlı bir kız. Bana doğru yürürken kalbim fırlayacakmış gibi hissediyorum. Diğer kızla ise staj gördüğüm özel hastanede tanıştım. Hala görüşüyorum. Bana karşı ilgisi ve şefkati çok hoşuma gidiyor. Onun yanında kendimi huzurlu hissediyorum.
Yani üniversitedeki kızla bazı şeyler yaşadığımızı söyleyebilirim ama ilişkinin hala bir ismi yok ve ben çoğu zaman tekrar tekrar diğer kızın yanına koşuyorum. Çünkü o çok göz önünde, güzel ve zengin bu bazen beni çok boğuyor. Ezildiğimi ve öfkelendiğimi hissediyorum. Cidden ne halt yapmam gerektiğini hangisinin aşk olduğunu bilemiyorum. Ve üniversitedeki kızla cinsel açıdan bir şeyler yaşadım ama onu her zaman arzuluyorum bu asla bitmiyor. Her zaman sarılmak, ellerini tutmak , öpmek ve birlikte olmak istiyorum ama yine günün sonunda kendimi diğer kızın yanında buluyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar