2 gün önce 2 senelik sevgilimle böyle bir konu yüzünden ayrıldık en son telefonda bana ayrılmak istiyor musun dedi ona dedim ki bazen evet bazen hayır (çünkü kendisinin öfke sorunları var beni kaç kere korkuttu bana bağırdı yanımda kendi kafasına deli gibi vurdu) En son biraz sesini yükseltip tekrar sordu evet dedim direk engelledi. Ama ben onu çok özlüyorum sürekli ağlıyorum sizce kim haklı. Onun ınsta hesabı donuktu sonra açmış kız arkadaşlarını eklemiş normalde bende de onda da karşı cins yoktu sonra o öyle yapınca bende erkek arkadaşlarımı ekledim oda bunu görünce ınstadan da engelledim. 2 saat önce falan diğer hesabına yazdım ki sana verdiklerimi şuraya koy falan uğraşamam dedi görüldü attım. Ne zaman bana geri döner ne zaman yazar pişman olur? Çok üzgünüm...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada o engelledi beni ınstadan ben değil
Güncellemeler
+1 yıl
Yani heryerden o engelledi ben hiçbir yerden engellemedim
Yeşil olanlar senin yazınsa gerçekten cok yanlıs konuşmuşsun şakası olabilecek seyler var olmayacak seyler var sen bildigin ayrilmak icin cabalamiş gibisin
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama o uzun zamandır bana evlilik konusunda sert yapıyordu heveslenme böyle şeylere diyordu o bile evlilik düşünme zamanı falan değil diyordu gelinlik atıyordum bırak mal mal şeyleri diyordu
Empati kurabiliyor olsan bence boyle bir seyi yazmazdın sinir öfke kontrol sorunlari olan birine karsi bu sekilde asla yaklasmamalısın ayrılmanız en doğru karar olmuş birbirinizi çıldırtıp zarar vericeginize herkes kendi hayatina baksin daha iyi
Övünmek istemem ama tecrübe konuşuyor hayat sana şunu öğretene kadar seni paramparça eder: Kimse için o asla yapmaz deme kimse için o asla gitmez deme.
Kızım sen canım kusura bakma ne kadar saçma konusmussun adam sana benden başkasıyla mi evlencen diyo sen olabilir demişsin adam haklı. Ayrıca kızlık zarı diye bişey yok
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama o uzun zamandır bana evlilik konusunda sert yapıyordu heveslenme böyle şeylere diyordu o bile evlilik düşünme zamanı falan değil diyordu gelinlik atıyordum bırak mal mal şeyleri diyordu oyüzden benide anlasın diye sinir ettim bu arada bencede yok öyle bişey ama ona göre var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yeşil olanlar senin yazınsa gerçekten cok yanlıs konuşmuşsun şakası olabilecek seyler var olmayacak seyler var sen bildigin ayrilmak icin cabalamiş gibisin
Ama o uzun zamandır bana evlilik konusunda sert yapıyordu heveslenme böyle şeylere diyordu o bile evlilik düşünme zamanı falan değil diyordu gelinlik atıyordum bırak mal mal şeyleri diyordu
Tamamda iliskiye girmis birini bulurum o saygi duyar belki ne demek?
Sinir olsun diye dedim benimle evlilik düşünmeyen malca gelen bi insana ne demeli ayrıca bu insan önceden benim telefonmu kırdı sinirden
Empati kurabiliyor olsan bence boyle bir seyi yazmazdın sinir öfke kontrol sorunlari olan birine karsi bu sekilde asla yaklasmamalısın ayrılmanız en doğru karar olmuş birbirinizi çıldırtıp zarar vericeginize herkes kendi hayatina baksin daha iyi
Ama özlüyorum ağlıyorum geceleri yazsam mı ona başka bir hesaptan
Ben olacakları söylerim gerisini karşı tarafa bırakırım karşına cikinca hatirlarsin soylediklerimi
Senin sivri dilinden onunda öfkesinden kurtulamadigi surece olamazsiniz olursanizda mutlu olamazsiniz.
Çok haklısın şimdi barışırsak diyecek ki erkekleri çıkar kavga edicez
Övünmek istemem ama tecrübe konuşuyor hayat sana şunu öğretene kadar seni paramparça eder:
Kimse için o asla yapmaz deme kimse için o asla gitmez deme.
Öyle katılıyorum
Puhahah Max 15 sin. Ve onur kırıcı konuşuyorsun kimse bu yazdıklarını yediremez
Ve ayrıca zaten sizi kıran üzen insanlar için bitiyorsunuz özlemen normal
Ulan sev olmus sana ne diyior oc bide uzuluyorsun onun icin bize bi sans bile vermezsiniz aw
Kızım sen canım kusura bakma ne kadar saçma konusmussun adam sana benden başkasıyla mi evlencen diyo sen olabilir demişsin adam haklı. Ayrıca kızlık zarı diye bişey yok
Ama o uzun zamandır bana evlilik konusunda sert yapıyordu heveslenme böyle şeylere diyordu o bile evlilik düşünme zamanı falan değil diyordu gelinlik atıyordum bırak mal mal şeyleri diyordu oyüzden benide anlasın diye sinir ettim bu arada bencede yok öyle bişey ama ona göre var
Bak sana ne diyeceğim bence kurtulmuşsun ondan hayatina alma bir daha yoluna bak
Yaşın 15 ise eğer yazışmalarınız gayet normal
Değil
Konuştuğun kişi sana yol vermekle haklı o halde
Adam çok haklı çok
Adam 100%100 haklı
Çok ergensin öğğkk