Ona çok aşığım sarılmak istiyorum öpmek istiyorum elini tutmak istiyorum ama bu iyi ayak değil diye düşmesinden korkuyorum kapalı bı sevgiliniz olsa elinizi tutmak istese sarılmak istese onun hakkında kötü düşünür müydünüz?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kuzum bunları takan biri ise zaten ileride evlendiğiniz zaman da tutkulu bir sevişme yerine boşalma odaklı sevişme yaşatır yanı. İstediklerin iki sevgilinin yaşamak isteyeceği şeyler.
He kapalilikla alakası yok dimi ya ben galiba kafamda kuruntu yapıyorum çünkü kendisi bana hep diyo kasma kendini bu kadar ne bu kadar çekiniyorsun ben cumhurbaskanimıyım diyor ben buna onu sevdiğimi söyledim bana diyor ki seninle bı nebze oluru var gibiydi ama çekingenligin yüzünden 1-0 düştün dedi şakasına ama sonra güldü 😂
Kapalı ya da açık ne fark eder her insanın arzuları hisleri vardır:) sen çekinip kastikca karşındakine daha olumsuz bir enerji verirsin, onun yerine olduğun gibi davran ya:)
tamam bundan sonra öyle davranıcam ama kalbimin ritmi artıyor onu görünce ister istemez çekiniyorum bende ama sonra sarıldık yanağımdan falan öptü bide şey dedi senin dişlerin ne kadar güzel dedi alt dişlerinde mı öyle bakım dedi çenemden tuttu alt dişlerime baktı Hmm oda güzelmis diyo çekingenliğimi üzerimden atmam için temas halinde bulunuyor sanırım 😄
Artsın zaten artmıyorsa sıkıntı:d olabilir gerçi o an öyle tutuşu aklıma şunu getirdi eğer senin çekingenligin olmasa o an son olarak farklı bir şekilde devam ederdi yani o an:)
Cidden mı 😄
Ki onun tavırları ile de biraz destek alarak çekingen tavrını üstünden atarsın:)
Evet, o an o tutuşu öyle dişlerine bakma bahanesi filan aslında aklından dudaklarına inmek geçtiği bariz yani ama çekingensin diye ilerlememis:d
Aynen zaten bana bı cesaret geldi dedim ki ona sarilabilir miyim dedim başta oda şey dedi bence şu an sarılma ya dedi karşıda ki adam bize bakıyor dedi sonra neyse gel dedi sarıldı öptü yanağımdan naza mı çekti kendini anlamadım neden başta öyle dedi biraz kırıldım bı daha dedim temas halinde bulunmam
Hadi ya 😂😂😂 vay çakaaal
Naza çekme demeyelim de o insanların bakışlarını filan istememiştir çünkü sarılan iki sevgili olunca bizim çok ahlaklı insanlarımız ayıpmis gibi bakıyor da, o yüzden demiştir onu:)
Ama zaten arabadaydık ve kimse bakmıyordu sorunda orada
Ahaha çakallik bir durum yok ya tam böyle fırsatıni yakalamış ama yine de acele etmemiş yani:d sonuçta arzusunu belli ediyor bu zaten
Akşam saat 8 di zaten çok kalabalık bir yerde değildik
Sakindi yani
Araba, akşam ve sakin bir yer... Ortam fena güzelmiş ya aslında:d öyle bir yerde neden böyle yapmış ben de anlamadım belki de senin o tavırlarına karşı bir gıcıklık olsun diye olabilir hani çekingen ve kasma tavırlarına karşı:)
Ama madem bana karşı arzusu var neden ben ona senden çok hoşlanıyorum dediğinde bı kaç gün cevap vermeyip bu konuya daha sonrasında şey dedi yaa senden ricam bu konu bı süreliğine açılmasın dedi kalbimde aklımda birisi yok dedi madem yok neden olumsuzmus gibi konuşup benim hevesimi kırıyor
Hevesini kırması kötü, neden öyle yapıyora gelirsek belki duygularından emin olmak istiyordur emin olmadan da bir şeyler demek istemiyor diyebiliriz ya da biraz odun diyebiliriz:d
Evet oda öyle dedi zaten şu an sana karşı herhangi bişey hissetmiyorum üzulmenide istemiyorum evet güzelsin evet tatlı bir kızsın evlenilecek bir kızsın ama işte sana şu an bir şey hissetmeden evet diyemem falan dedi yani bu konuda da çok sıkmak istemedim ama oda bana aşık olsun istiyorum nasil aşık edebilirim kendime acaba?
Bunu şöyle söyleyebilirim kendin olarak kendin gibi davranarak, çekinmeyerek:) çünkü karşındaki kişi bir şeyler hissedecekse ancak böyle hissedebilir seni tanıyarak keşfederek
Öyle mi diyorsun ya bişey diyimi hayallerimde ki insan olsam yeminle bana aşık olurdu 😂 onunla kurduğum hayalleri bir görsen bilsen hahahaha hayallerimdeki insan olucam bundan sonra
Nasıl hayaller kuruyorsun onunla:d
Bu seni mutlu edecekse elbette hayallerindeki insan ol bu gayet güzel bir şey hem onda da hisleri yaratmaya başlarsın yani:)
Söylemem 😂😂 ama çok guzell hayaller kuruyorum çok aşığım ya offf
Yaramaz hayaller galiba...:d çok aşık ol ama şunu da unutma bir yandan mantığın da yanında olsun:)
Öyle mi diyorsun ya çok güzel motive ettin birazda cesaret geldi bana çok teşekkür ederim ya ☺️ peki son bişey daha sorsam kendisi başak burcu mesajlaşma da nasıl konuşmam gerekli onunla bilmiyorum yani çok ilgimi alakalımi davranayim yoksa ağırdan mı satmalïyim kendimi kendisi bana geç cevap veriyor ama ben canım gibi hemen dönüyorum msjlarina
canım gibi demek istedim canım yazmışım klavye değiştirmiş
Cesaret gelmesi önemli bu gibi konularda bu güzel o yüzden:d mesajlaşma konusunda da şunu söyliyim hemen cevap vermek istiyorsan ver ve hani şöyle mi yapmalıyım böyle mi yapmalıyım diye taktik düşünmeye de çalışma gereksiz bir şey bu çünkü:)
Geç cevap verme konusunda ise bu çok rahatsız ediyorsa bunu hissettir:)
Nasıl hissettirebilirim mesela
Soguk, resmi cevaplarla en iyi şekilde hissettirilebilir
Hmm çok sağol ya çok teşekkür ediyorum ilgin ve alakan için çok yardımcı oldun valla sağol ya ☺️
Ahaha ne demek, başka soruların varsa da sorabilirsin:)
Şimdilik bu kadar ama takipe alıcam seni çok güzel konuşuyor ve çok güzel yardımcı oluyorsun ☺️
Ne demek doğru hamleler yapmana yardımcı olmaya çalışıyorum sadece:) fakat takibe nasıl alacaksın;d
Gizliliğe açarsan 😄
Ahaha doğru:d
Çıktım:d
Bir sessizlik oldu...:d
Attım istek
Kapalı olmak duygulara engel olmamalı. Ve neden kapandin allah için mi yoksa güzel görünmek için mi bu da önemli 😉
Olmamalı ama insan düşünüyor acaba benim hakkımda kötü düşünür mü ya evlenilecek birisi olmadığımı düşünürse diye korkuyorum
O halde Duygularini belli et niyeti güzelse muhakkak seni anlayip karşılığını verecektir.
Gerçekten çok iyi bir şey bunu yapmaman tavsiyem uzak dur zinayla biryere varamassin
Vardı hiçte düşünmedim
Valla mi bazen ben acaba beni evlenilecek bir kadın değil diye düşünürse diye korkuyorum hani bazılari varya bide kapalı olacak falan diye düşünenler çok seviyorum ama insan istiyorki sevdiğinin elini tutayım gözlerinin içine bakayım benimde nefsim var sonuçta
Yapabilirsin ben sevgilimle düşünüyorfum ama o benimle düşünmüyormul demek ki
Aradaki dengeyi koru.
Ee yani doğru orası
Evlenince inme kucağından ama şimdi yapma
Neden?
Saçmalama ya
Düşünmez dimi
Ben olsam düşünmezdim
Çoğu erkek böyle dedigine göre yanında kasmamalıyım kendimi o zaman bana zaten kendini kasma çekinme diyor
Eeee yaniii ☺️
Ne var ki bunlarda
Düşünmez değil mi bu konuda ona rahat olamıyorum o yüzden
Eğer düşünecekse zaten onunla bir ömür geçmez. Normalde bunların istenmesi lazım