Ben kapalıyim ve sevdiğim birisi var hakkımda kötü düşünür diye elini tutamıyorum?

Ona çok aşığım sarılmak istiyorum öpmek istiyorum elini tutmak istiyorum ama bu iyi ayak değil diye düşmesinden korkuyorum kapalı bı sevgiliniz olsa elinizi tutmak istese sarılmak istese onun hakkında kötü düşünür müydünüz?
Ben kapalıyim ve sevdiğim birisi var hakkımda kötü düşünür diye elini tutamıyorum?
Cevapla