Görüştüğüm kişi annesine, kız kardeşine falan kötü davranıp, hakaret ediyor ama bana karşı asla böyle değil. Bu problem mi sizce?

Yeni görüşmeye başladım telefonda ve realde de annesine ve kiz kardeşine kötü davranıyor ama bana karşı ve arkadaşlarına karşı falan çok iyi. Bu problem mi sizce?
Görüştüğüm kişi annesine, kız kardeşine falan kötü davranıp, hakaret ediyor ama bana karşı asla böyle değil. Bu problem mi sizce?
Cevapla