ara vermek aslında sana karşı bir ilgim kalmadı ama senin hala ilgin var bunu kaybetmek istemiyorum ama işte birisini gördüm hoşuma gitti bir onunla şansımı deneyeyim bana yüz vermezse sen saf gibi bekleyeceksin ya beni gelirim demek oluyor..
Hiç hoş değil bana göre böyle bir taleple gelen sevgilim artık eski sevgilim olur bir daha ağzıyla kuş tutsa anlamı olmaz benim için umurumda da olmaz
Herkes başka biri var demiş ama bizde sevgilimle ilişkimizde ara çok verdik kavgalarda içinden çıkılacak gibi değildi çünkü kimse kimseyi anlamıyordu 2 3 gün konuşmuyorduk bu arada herkes hatasını daha iyi anlıyordu çünkü kavga sırasında amaç problemin ne olduğunu çözmek değil karşı tarafı suçlamaktı iyi geliyordu bu süreç bence mantıklı bi hareket ara vermek tabi kişinin karakterine göre de değişir
Tamam der, o arada zaten büyük ihtimal ben başkasını bulurum. Zaten kendisi de etrafı gezinip benden daha iyisini bulamazsa bana geri dönmek için ara vermek istiyor. Onun yürüdüğü yollarda benim ayak izim var kiminle dans ediyor hayırdır :D
Arasına veririm ve dahası da olmaz. Bir kez ayrılan insan o saatten sonra en ufak şeyde yine ayrılır. Bu düşünce ve soru işareti ile yaşamaktansa direkt ayrılır her şeyi netlerim.
Dizi mi çekiyoruz yav ne arası. Ara vermek demek ya tatlım ayrılmak istiyorum ama söyleyemiyorum böyle anla sen beni bırak vicdanım rahat olsunun başka versiyonu veya başka taliplerim çıktı köşede uslu uslu dur kimseyle muhattap olma onlar iyi çıkmazsa sana geri gelicem demektir. Öhöm öyleyse sagdan sağdan...
ara vermeyi biz millet olarak ayrılmak diye anliyoruz ama aslında ara vermek nefes almak daha büyük yanlislara engel olmakta olabilir o yalnızlıkta nele hissetigini görürsün yaptığın yanlışları Anlar belki de yanlisindan dönersin eğer gerekiyorsa öyle bir ara kesinlikle kullanilmali
Ara vermek = Ayrılalım demek. Çocuk geldi ara verelim mi dedi bana. Tamam dedim. 5 6 ay sonra geri istek atıyor. Oldu paşam bende oturup aramızın bitmesini beklicektim değil mi? canım canım şeyler cidden. Sana ara verelim mi diyene direk ayrıl gitsin zaten aynı şeye çıkıyor..
Merhabalar… Halen anlamış değilim „ara verelim” mantığını. Bildiğim bişey varsa bir ilişkiye ara veriliyorsa ayrılık çanları çalar benim gözümde. Dur/yürü akışı değil aşk, ya da sehayet etmiyoruz ya da oyun değil ki bu neyin arası. Ya devam edersin ya da tamamen bitirirsin. Ara vermek araya soğukluk girmesine kapı açar, içeri alırsın o rüzgarı sonrada hiç bir şey eskisi gibi olmaz. Sorun sıkıntı varsa, konuşulmasından çözmekten yanayım, ara vermek bir ilişkiyi bitirmeye imzadır bana göre.
Bunu diyen biriyle ömür geçmez ki. Bugün ara verelim diyen yarın ayrılalım der evlenince boşanalım der her şey beklenir. İnsan ne için bunu diyebilir Sıkılmıştır Bunalmıştır Mutlu değildir Başka açıklaması olamaz Zaten mutlu olan insan huzuru sevdiğinde bulur ara vermesi saçma olur
Benim çok ara vermek istediğim dönemler oldu. Tamamen benden gitsin istemiyorum, bunu kabullenemiyorum ama ondan da soğuyorum ve bir süre görmek konuşmak bile istemiyorum. Hiç deneyemedik ama çünkü karşı taraf buna hiç açık olmadı.
Hemen ara veririm tabi bu arada kurallarımdan ben sorumluyum ve tek başıma özgür bir yol seçerim onu bağlamaz. Ara verdiği için benim davranışlarımı sorgulama ve karışma hakkı yoktur. Geçiçi de olabilir kalıcıda o verilen ara. 👒
Devam etmek vardır ya da ayrılmak. Ara vermek bana mantıksız geliyor. "Ara verelim mi? ", anlamı: ben biraz başkalarına bakınıcam ama senden iyi değillerse geri birlikte olalım demek benim için açıkçası.
Ara vermek erkek ya da kız farketmeksizin kişilerin ilişkiden sıkılıp başka kişilere yönelmek için uydurulan bir saçmalıktır. Bunu bizzat yaşadım ara verelim dedi tamam dedi sonra geri döndü kabul etmedim. Ara verelim ailevi sorunlarım var derlerse de sakın inanmayın
Ara vermek ayrılırsak nasıl olur nasıl hissediyorum onsuz diye bakarsın. Daha iyiysen ayrılıyım dersin. Herşeye rağmen onsuz olamıyosan tekrar ona dönmeye karar vermek.