Yakin bir erkek arkadasim var. Universiteden beri tanışıyoruz, arkadasimla ayni bolumdeydik. Esimle de universitede tanıştık ama baska bölümdeydi. Benim arkadas ortamimi bilir bu yakin arkadasimla kendisi de yakın arkadaş. Iyi cocuktur ortamlarin aranan kişisidir, eglencelidir. Kafamiz uyar. Yakın arkadasiz bugune kadar sınırımızı aşmadık. Bana karsi yanlis tek hareketi olmadı.
Sevgili ve nişan donemimde de vardi ve yine yakındık. Esimde sorun etmezdi hic bu samimiyetimizi. Hatta esimle aramızı cogu zaman bu arkadas yaptı. Birbirimize surpriz yapacagimiz zaman devreye girer, aracı olur. Nikah şahidimizdi. Evliligimizde ve aramızı yapmada da payı var kendisinin.
Ama son zamanlarda eşim kiskanmaya bana tuhaf seyler söylemeye başladı. Ona olan bakışını gördüm, derin bakiyorsun bana baktigin gibi bakiyorsun dedi. Sacmaliyorsun dedim. Gozumun onundekini görmeyecek kadar aptal degilim. Ona ilgin var dedi. Hayir yok dedim. Olmaz olamazda dedim.
Yani ne oluyor anlamıyorum. Sevgiliykende, nişanda da, evliligimizin ilk zamanlarinda da arkadasim hep vardi ve varligi sorun olmuyordu bu kadar. Eşimde sever. Dediklerine katilmiyorum. Ona karsi bir ilgim yok. Bakislarimda farklilikta yok. Ne yapmaliyim? Arkadasimla da, esimle de aram bozulsun istemiyorum. Bugune kadar bir sorun yoktu.
Sevgili ve nişan donemimde de vardi ve yine yakındık. Esimde sorun etmezdi hic bu samimiyetimizi. Hatta esimle aramızı cogu zaman bu arkadas yaptı. Birbirimize surpriz yapacagimiz zaman devreye girer, aracı olur. Nikah şahidimizdi. Evliligimizde ve aramızı yapmada da payı var kendisinin.
Ama son zamanlarda eşim kiskanmaya bana tuhaf seyler söylemeye başladı. Ona olan bakışını gördüm, derin bakiyorsun bana baktigin gibi bakiyorsun dedi. Sacmaliyorsun dedim. Gozumun onundekini görmeyecek kadar aptal degilim. Ona ilgin var dedi. Hayir yok dedim. Olmaz olamazda dedim.
Yani ne oluyor anlamıyorum. Sevgiliykende, nişanda da, evliligimizin ilk zamanlarinda da arkadasim hep vardi ve varligi sorun olmuyordu bu kadar. Eşimde sever. Dediklerine katilmiyorum. Ona karsi bir ilgim yok. Bakislarimda farklilikta yok. Ne yapmaliyim? Arkadasimla da, esimle de aram bozulsun istemiyorum. Bugune kadar bir sorun yoktu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer