Her şey güzel gidiyorken ailesinin bı konuştugunu ve caninin sıkkın oldugunu söyledi ailesi illa aileden biriyle evlncn gibi denms?

Çok aşırı sinir oldu ailesine ve ilerde bişey olursa affet dedi ara vermek istediğini söyledi ve daha sonra ayrıldı yapacak bişey yok ailemde baskın bu konuda bende istemiyorum yapacak bişey yok diyip durdu ben kendimi affetmicem sende beni affetme dedi senin hiçbir suçun yok tek benim hatam dedi hep mutlu ol dedi hiç mi sevmedin beni dedim cidden seviyordum son zaman soğudum sıkıldım iyice dedi ve gitti sizce dönme ihtimali pişman olma ihtimali hiç yok mu 🥺🥺
Her şey güzel gidiyorken ailesinin bı konuştugunu ve caninin sıkkın oldugunu söyledi ailesi illa aileden biriyle evlncn gibi denms?
Cevapla