Kimse beni sevmiyor yakışıklıyım ama asosyalim biraz hep kaybediyorum?

yakışıklıyım etraftaki kızlar hemen döner bakar :D ama yok asosyalim biraz kızlar da bunu görünce kaçıyor. aslında değilim öyle görünüyorum kapalı kutu gibiyim. istikrarım da yok bundan da olabilir. bir kız beni kırarsa bir daha konuşmuyorum falan. bu yüzden hiç ilişkim olmadı
Kimse beni sevmiyor yakışıklıyım ama asosyalim biraz hep kaybediyorum?
Cevapla