Güzel değilim ama biraz daha iyi görünmem için önerisi olan varmı?
Güzel değilim kimse beni beğenmiyor sizce beni seven biri çıkar mı? +1?
Güzel değilim ama biraz daha iyi görünmem için önerisi olan varmı?
ağlarsan gözlerin buğulanır kimseyi göremezsin
öncelikle sevgilim olmuyor diye ağlamayacaksın
neye çok kafayı takarsan olmuyor
bende öyle olmuştu
kilo ver ama sağlık için sevgilin olsun diye yaparsan
hem veremezsin hem hayal kırıklığı olur
güzel olmaman mümkün değil
kendine ön yargıyla bakarsan herkeste sana öyle bakar
bir bakış açısı bile her şeyi değştirir
seni anlıyorum çünkü bende çok ağladım
Oyle bir kotuledinki kendini iğrendim l*n senden, gel bana senin saçını başını bir yapayım bak bakalım ne çıkıyor ortaya. Guzel kızmı kaldı herkes makyaj, bazı erkeklerde minyon sever. O soğukkanlılığında sevgilinin en sevdiği özelliklerinden olcak. Sadece biraz kendini sev ve bak ve atıl
Kendime baktığımda bşraz değişiyorum evet :) kim soğuk birinş sever
yanlış anlamicaksan bir söz var onu söylemek istiyorum her malın alıcısı var diye bir söz var ya hah işte tam o işte senide sevecek biri vardır elbet ayrıca güncelemelere baktım dahada güzelleşmek istiyorsan giyimine vede davranışlarına dikkat et sempatik olmaya çalış birde kilo verebilirsen çok ilgi çekebilirsin ;)
Bakımlı, temiz, basit ama iyi giyinen, otorub kalkmayı bilen ve kültürlü bir kız isen o kilolar hiç bir erkeğin gözüne batmaz.. İnan önemli olan senin kişiliğin.. Kendine güven yalnız kilonun tek dezavantajı var oda obeziteye bağlı şeker hastalığı olasılığı...
Cevap
36Cevap
ruhun güzel mi arkadaş geri boş güzel olsan ne olacak sürekli öylemi kalacan zanediyorsun zamanla o vucut burus burus olmayacak mı kemiklerinin içi zamanla boşalıp yavas yavas kemiklerin seni tasıyamayacak hale gelmeyecek mi kısacası güzel olan hep güzel mi kalıyor ruhun karakterin güzel olsun gerisi boş
kilo verdikten bence fikrin değişecek çirkin oldugunu sanmıyorum sadece bir kaç değişiklik yapılması lazımdır ve onları yapmadıgın için kendini çirkin görüyosundur.
Ne gibi yardımcı olur musun kendime bakamıyorum belkide sevmediğim içindşr
Teşekkürler umarım :))
cirkin bayan yoktur dünya zerinde sadece bakımsız kadın vardır tabikide bir gün seninde karşınada seni seven senden hoşlanan biri cikar ne malüm sen kendini çirkin görüyosun ama aslında güzelsin bunlarıda düşün canım ona bakarsan bende çok çirmkinim
Elbette ki seni seven biri çıkacak. Kendini böyle yargılama herkesin kendine has güzelliği var. Inan çok güzel dediğin kızların bir çoğu beş para etmiyor. Dış güzelliğe değilde senin yüreğinin güzelliğine vurulacak biri de çıkacaktır karşına.
Oncelik senin kendini sevmendir kendini seversen insanlarda seni sever spora basla bakim ya esmerlik kusur degildir bunu unutma cildine bakim yap eminim cok guzel olacaksindir ve karsina seni seven biri cikar umutlu ol her zaman
Kısaydan bir de çirkinsen, kusura bakma da durum zor. Dünya tamamen fiziki artık. Boş ver derim. İlla seni seven biri çıkar. Onu sevmeyi dene.
beni seven biri olsa severim onu boy çok mu önemli
Sen kendinle barışık ol, gerisi gelir, üzme kendini.
Her kadın güzeldir, çünkü kadınlar yeryüzünün çiçekleridir. :)
çirkinim, işsizim, okul yeni bitti ve beni beğenen biri yok :D sence benle çıkanlar olur mu :) yapmayın ya :D
Bak hayatına umut dolu sözler vereyim :D
Her malın bir alıcısı vardır :)
Degilim icin oneri istiyosun fakat bunun caresi sende , kendine guvenini yerine getirmelisin ne kadar kotu dusunursen o kadar daha kotu olur hersey
Bırak da buna karşına çıkacak kişi karar versin.
Herkes birisini bulur. Hiç merak etme. Sadece acele etme ve umutsuzluğa kapılma.
Kendini beğenmeme konusunda bir şey diyemem, görmedim ama bir çok erkek senin kişiliğinde birini arar ama yanında duran, aynı şekilde seven olur mu bilemem orasını ;)
illaki biri çıkar merak etme herkezin bir alıcısı olucakdır zamanı gelince olur sen içini rahat tut ginede şükret bence her haline...
Kusura bakma laf biraz abes kaçabilir . şöyle bir laf var her malin bir alıcısı vardır. . ama sen önce kendine guven
sevmek güzeli sevmek değil sevdiğini güzel görmektir.. hem kendine bu kadar haksızlık etme. beğenmediğin ne varsa değiştirmeye çalış.. saçsa rengini değiştir uzat ya da kestir kiloysa diyet ve spor yap giyimse alışveriş yap
murat bozun bir hayli klibini izle ve kendini sev sen sevmezsen kimse seni sevmez
üzme kendini kanka sorun sende değil karşıdakilerde elbet çıkar biizi de seven
güzel olmayanlar çok sadık olur zaten zor buluyor elindekini de kaptırmamak için...
Bnmde hic sevglm. olmadi ben takilmiyorum hic o konulara
ADAM AKILLI SEVECEKSEN BEN VARIM BE BENIMLE CIKARMSIN?
Ben seni herhalinle tanimak sevmek isterim Ozel den yaz konusalim
her topal satıcının bir kör alıcısı vardır diye boşuna demiyorlar. Üzülme çıkar karşına elbet biri
Sevgilinin olmaması kötü birsey değilki öncelikle sz kendinizi begenmelisiniz
Kfani takma bu tur seylere. Onemli olan kisiligi duzgun olmasi. Guzellerden pek hayir gelmio genelde.
sen dışarıya böyle hissettirirsen seni böyle görmeye başlarlar biraz şımarık ol hadi ama kendi dünyanın en iyisi sensin :)
Bir görsek belki hak veririzde ama her kötü malın alıcı vardır
SEN Boyle konusmaya devam edersen sitedende atacak admin semi bukadar kotuleme kendini:)
tabi seven bulunur herseyi bir kenara bırak kendine güvenin gelsin tatlım
Ulan hadi erkek olsan anlarında kızsın sen kız. Nefes alman yeter bazı erkekler için, takma kafana 😆
Benım boyumda kısa ama kendimi seviyorum spora gidiyorum cildime bakıyorum giyime dikkat ediorum sende dene
ihtimalin düşük ama neden olmasın :D 1 metre 100 kilo kızda gördüm erkek düşüren :D
çıkar ama çıkanı beğenir misin bilemem
Ruh önemli bu tiple çokta yakışıklı erkeklere hiç göz dikmedim
daha çok insana daha çok fırsat ver ruhlarını keşfetmek için
onlar bana verirse olur
verirler kimler kimlere veriyor.
Üzülme, her malın bir alıcısı vardır :)
Erkekler nefes alsın yeter diyor
Akşam seni istemeye geliyoruz
Çıkar çıkar. Sabreden derviş muradına ermiş.
Once sen kendini sevmelisn
asma suratını herşey dış görünüş değil.
gel ben severim ama önce tnışıp konuşalım
Benimle evlen.
Ahaha :D teşekkürler :))
Anlayamadım
Bn alirim seni ayipsin :)
:) ayipsin kralim tabi :)
Fotoğraf at değerlendirelim
sitede dolaşan bir kaç arkadaşım var denk gelirde görmelerini istemiyorum :(
Yüzünü gizleyip atabilirsin problem olmaz. Özelden de atarsan yorumlarım. Hem belki özgüvenin yerine gelir
Yoksa atardım pek korkmam :D
Özelden yolla, korkma kötü birşey yapmayacağım
x per çok düşük :( mesaj atılıyor mu
beni takibe al, ben sana atarım mesaj
Pşt
Kimse yanliz yaratilmadi
çıkmaz
nerelisin yaşın kaç senin?
İstanbul ve 18
xper çok düşük :( bir de neden
Mesaj atılıyor mu ki
seni seven ya da sevecek olan geldi işte burada
tanışalım mı ben çittiyim
Sen = Ben esmer değilim sadece
Çıkmaz..
Takmaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar