Aşık olmayan, kalbi bomboş, gecr yanlız uyuyan iç dünyası harabe gibi olan sap tek benmiyim yav😪🥺💔?

Vallah öyle.. kimseyi sevmiyorum aşk manasında yani.. ama sevmek istiyorum 🥺😪
Aşık olmayan, kalbi bomboş, gecr yanlız uyuyan iç dünyası harabe gibi olan sap tek benmiyim yav😪🥺💔?
Aşık olmayan, kalbi bomboş, gecr yanlız uyuyan iç dünyası harabe gibi olan sap tek benmiyim yav😪🥺💔?
Cevapla