Kimi sevsem yarı yolda bırakılıyorum mutluluğu hiç haketmiyor muyum kalbim mi kötü içim mi pis neden allahım?

Kimi sevsem yarı yolda bırakılıyorum.. nerde hata yaptım kimi böyle kırdımda cezasını ödüyorum diye düşünüyorum bulamıyorum.. bi insan hep mi başarısız olur, hiç mi haketmiyorum mutluluğu?

Kimi sevsem yarı yolda bırakılıyorum mutluluğu hiç haketmiyor muyum kalbim mi kötü içim mi pis neden allahım?
Cevapla