Yurtdisinda yasiyorum. Biriyle tanistim arkadas olarak. Konusuyoruz oyle sohbet falan. Fakat bana karsi bos degil galiba. Simdi ben nasıl ayirt edeyim? Yurtdisina gelmek icin mi yoksa cidden sevdigi icin mi bana yakin?
sey diyodu buralar da iş yok, bulunmuyo. Ailem diyo oglum kurtar kendini. Bulundugu IL De is yok. Annesi oglum git kendini kurtar diyo. ama nereye git dedi onu anlamadim. Aceba İstanbul gibi bi yere mi yoksa yurtdisina mi
sey diyodu buralar da iş yok, bulunmuyo. Ailem diyo oglum kurtar kendini. Bulundugu IL De is yok. Annesi oglum git kendini kurtar diyo. ama nereye git dedi onu anlamadim. Aceba İstanbul gibi bi yere mi yoksa yurtdisina mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer