ERKEK ARKADAŞIM HAKKIMA GİRDİ TERKETTİM, BUNDAN SONRA NE YAPMALIYIM?

Arkadaşlar 9 aylık bir ilişkim vardı, Zamanla alıştık bağlandı, sorumluluklarının getirdiği psikolojisini göz önünde bulundurup hep ayakta tuttum ilişkiyi, flörtöz bir adamdı önceden, lakin kendi içinde yalnızdı, sosyal medyadaki kadınları silmesini söyledim 2 ay önce, ayrıldım uyarılarımı dikkate almadığı için, sonra 1 ay içinde geldi özür diledi hepsini sildi, samimi dürüst ilişki istiyorum dedi buluştuk anlaştık kurallarımı kabul etti.1 buçuk hafta önce içine kapandı yine, yorgunum ruhsal olarak dedi, arıyordu yazıyordu ama mesafe vardı, buluşmalar ertelendi. Aradım akşam, hayatım derken zorlanıyorsun, çok mücadele verdim yoruldum artık, sarılıp uyurken yan yana iken aşık gibisin, tutarsızsın dedim. Napım kolay kolay hayatım aşkım diyemiyorum dedi dalga geçer gibi sanki zorlamışım gibi. Ertesi günü barıştık sonra bir baktım 1 tane kadın eklemiş açık saçık, gecesine sms attım, sebepleri söyledim bitirdim. Sen ayrılmak için adım at diye bilerek ekledim kadını, başından beri ilişkiye ait hissetmedin zaten sen, bu benden kaynaklı ya da başka şeylerden kaynaklı olabilir haklısın belkide hiç değişemeyeceğim dedi. Başından beri olmayacağı belliydi sen çok iyi birisin hakkını helal et dedi. Bende yeterince mücadele ettiğimi bunun yükünü bana atmaya asla hakkın yok helal olsun yinede dedim. Kendime yediremiyorum bu yapılanı arkadaşlar. çok emek vermiştim, çok güzel zamanlar geçirmiştik, hala storylerime bakıyor, tutarsız ve kararsız ruh hali yüzünden acı çekiyorum. Telefonumun whatsabında hala ekli silmemiş. instagramdan sildim. tamamen bitirdim.2 gün önce üzgün surat yapmış instagramına,3 tane de kadın eklemiş nefes almadan. Artık takibi bıraktım.
ERKEK ARKADAŞIM HAKKIMA GİRDİ TERKETTİM, BUNDAN SONRA NE YAPMALIYIM?
Bundan sonra nasıl davranır isem güçlü olurum. Beni yıkık ezik bilmesini görmesini istemiyorum. Yeterince onurumu gururumu ayaklar altına aldı. Ne yapmalıyım?
ERKEK ARKADAŞIM HAKKIMA GİRDİ TERKETTİM, BUNDAN SONRA NE YAPMALIYIM?
Cevapla