6 sene önceki sevgilim mesaj atıyor sebebi nedir sizce okur musunuz lütfen değişik bir hikayemiz var?

5 sene uzak ilişkimiz oldu ergenlik sevgilimdi 5 sene sonunda olduğum şehire geldi ve ilk defa gördük birbirimizi evlenme hayalleri kuruyordum ben saf gibi kendi şehrine döndüğünde beni terk etti sonra ben kısa sürede birini buldum 2 ay sonra bana mesaj attı bende sevgilim olduğunu benden uzak durmasını söyledim ve öyle yaptı. Bu olaydan 1 sene sonra ben nişanlandım ve 1 sene sonra da nişan attım. O 2 ay sonralık süreçte beni aradığında benim olduğum şehire benim için tercih yaparak polisliği kazanmış ve ben hayatımda biri olduğunu söylediğimde söylemekten vazgeçmiş. Ben nişan attıktan sonra tekrar bana ulaşmaya çalıştı ve bunu anlattı. Ben yeni nişan atmıştım o da hala beni unutamamıştı. Ben o zaman aramızda yine bir şey olamayacağını söylemiştim. Sonra 1-2 sene gibi uzun aralarla bana mesaj atmaya devam etti halimi hatırımı sordu her defasında beni unutamadığını ve başkasını sevemeceğini söyledi ben reddettim. Ve bugün ayrılığımızın üzerinden 6 sene geçmesine rağmen tekrar mesaj attı. Hala unutmamış. Sizce bu insan benim kaderim olabilir mi? Bir şans vermeli miyim?
6 sene önceki sevgilim mesaj atıyor sebebi nedir sizce okur musunuz lütfen değişik bir hikayemiz var?
Cevapla