Eski sevgilim 5 ay sonra bana yazdi, o 5 ayda hiç konuşmadık, şarkı paylaştı gittiğinde seni sevdiğimi anladım, sonra kalp atmaya başladı hikayelerime ve sonunda yazdı, bu da belli bir surede, geçmişimiz var ama yavas yavaş geldi. Ki şarkı atan adam değil, kendisine kontrol altında tutuyor. Ayrıldığımız zamanda, kavga yoktu aramızda ve bağ kaldı. Onu çok sevdiğimi biliyordu, saçma şeylerle gelmiyor ve gayet terbiyelidir.
Fakat benimle ilişki istiyor mu neden geri geldi? Geri gelmesi için bir şey olması lazım o ayrılıktan sonra. Hiç öyle kullanma bi durum olmaz, isteseydi kullanırdı ama yapmadı Nasıl bir kız olduğumu biliyor neden yazsın bir şey istemiyorsa. Aramızda sorun netsizlikti, gittim ve her şey ona bıraktım, geri gelmek istiyorsa kendiliğinden gelsin.
- Onunla nasıl davranayım? Nasıl anlayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Net olmayan her şey başarısızlıkla sonuçlanır, kavga gürültü yok netsizlik yüzünden ayrıldık dedin, oda biraz düşünmüştür yokluğunda, madem başka amacı yok diye garanti veriyorsun, bunun cevabı nettir, o halde bunu düşünmek yerine oturup konuşun ilişkinizi net hale getirin, aksi taktirde yine aynı sonuçları görürsünüz
Sizce dediğiniz gibi yokluğumda biraz düşünmüş mü gerçekten, ben baştan ayrıldım sonra 2 defa sadece merhaba dedim nasıl olduğunu sordum, o da kendine tutuyordu hiç görüşelim kullanmak durum yoktu. Ondan sonra artık ben vazgeçtim ve yoktum onun için, uzun zaman bir şey yapıyor , ben bir şey paylaşsam hemen direk olmayan dönüş yapardı, sonra da şarkı paylaştı ki adam öyle bir adam değil atmazdı. Hani diyorum ki art niyetliyse şimdiye kadar kaç defa gelirdi ve kullanabilirdi, sonuçta beraberdik yakşalık 1 sene görüşüyorduk, ya da direk gelirdi şimdi, bu kadar beklemezdi böyle düşünerek bir şey yapmazdı.. Ben şimdi ondan 1 gun geç gelen mesaja ne diyim, aylar geçmiş ve ben biraz sakin olgun biriyim trip atamam. bir şey söylersem direk sorarım soylerim fakat baskı yapmak istemiyorum
Altta bitanesi yazmış bunca zaman nerdeydi diye, alakası yok kaldıki kendim koptum dedin, niyet konusu biraz geniştir ona direk bişey diyemem, ama dediğim gibi sizin aranızda bir düşmanlık, gerginlik yok, iki medeni insan gibi oturup konuşun durumunuzu sorgulayın
Evet doğru, bunu nasıl yapsam? Gel görüşelim yok çünkü. Flortleşmeye mi deneyim da konu açılsın. Direk mi sorsam neden bunca zaman sonra bana yazdın
Bana neden yazdın sorusu, asiri5 derecede saçma sapan bir sorudur, seninde ilgin varsa bu sorunun cevabını zaten zamanla görürsün, şimdi konuşun ara ara bu konulara illaki geleceksiniz, daha sonra yüz yüze konuşup daha geniş bir şekilde konuşursunuz
Öyle düşündüm baştan, o yüzden hiç neden demedim, herşeyden sonra yine tatlı tatlı konuşuyprum onunla, fakat hala daha 2 defa konuştuk, beni mesajda o kadar beklettiği için üzüldüm ve soğudum. Bu yüzden de fikir almak istedim, direk sormak daha iyi miydi ya da bırakayım kendi halıyle yazsın..
Zamana bırak yazarsa yaz, bunun derdine düşme çünkü şu an aranızda bişey yok olarak düşün, ilerlerseniz önce bu durumdan yakınırsın
Tamam teşekkür ederim, seninle kısa olsa da konuşmak iyi geldi :)
İstersen bana y*az*abilirsinde konuşuruz mutlu olmana sevindim
5 ay sonra dönmesi masum olmamasından kaynaklı herkes eskilerine tekrar bakar yüz vermemen lazım onca zaman nerdeymis
Doğru onca zaman nerdeymiş, fakat zaten ben uzaklaştım, onun birşeyler anlaması için, ve gelirse kendiliğinden net gelsin istedim. Şimdi neden geldi benden ne istiyor bilmiyorum. bir şey yoksa niye baksın bana? Kız mı yok ona.. nasıl biri olduğunu bildiğim için o sebeple gelmediğini biliyorum
İnan yok kız. Zaten ortalama birinin aklının başına gelmesi ozlemesi için aradan maksimum 2 ay geçmesi lazım bak oda en fazla rakam. Zaten seven birinin kıymet anlamasi birkaç günü buluyor.
Baştan 2 ayda ben nasıl olduğunu sordum 2 defa sonra ben bırskınca yavaş yavaş o gelmeye başladı, ki hemen değerini anladım geldim bir şey olamaz. Adam farklı hayt yaşamış farklı şeye alışmış, birşeyler anlaması için zaman alır, kimse 1 gunde değişmez. Ki adamın herşeyisi var isterse kız kolay kolay bulur
Sen duygusal yönden bakıyorsun aklın onda olduğu için. Mantıklı olabilmen için 5 ay sonra dönen bir adamin amacını bilmiş olursun.
Nasıl gelmiş bakmalıyım duygusal bakmazsam da. Adam kullanmak isteseydi belli olurdu ki ilişki süreçte bana nasıl baktığını biliyordum bu adam sırf benimle bir şey yapmak için gelemzdi bir daha. Onun bana karşı amacı da kotu olamaz, nasıl biri olduğumu söyleyen oydu o yuzden de hep sakin samimi güzel davranan da oydu. Bu yüzden kötü bakmıyorum ona, arada zaman da geçse insanın bağ geçmiyro bazen, ben de sevdim ben de uzaklaştım ben de yazmadım ona 5 ay boyunca, ve o yazmasaydı yazmazdım, ve hayatımda hiç kimseyi bu kadar sevmedim.
Çünkü insanların duygularda oyle hemen olacak ya da olmaycak bir şey yok, bu yüzden de anlayışlıyım, sonuçta seven gitse de gelir, arada zaman geçse de yine gelmesini bilir. Bazen sadece zaman gerekiyor bazen zaman da yetmez, ben hala anlamış değilim, daha yeni yazdı, sevdiğim için hemen bir şey olsun istiyorum, fakat hemen gelebilseydi oyle yavaş yavaş yaklaşamazdı. Ki geçmişimiz varken başka biri olsaydı gelip özledim derdi napiyorsun falan
Ee sen kendin kurmuşsun duygusal yönden düşünmüşsün? Objektif genel konuşulduğu zaman hala kendine yediremiyorsun. O zaman tamam seni seviyor 5 aydır da depresyonda ondan hemen sana yazdı, senin için mücadele ediyor sana aşık.
Yani böyle basit düşünen biriyle tartışmayacağim, saygısızlık yapıyorsun konuştuğun şekilde. Kendime yediremediğimden değil, insanım, ve herkes düşündüğün gibi ilerleyemez. Ben de depresyonda değilim ve aramadım, fakat hala seviyorum. Bunu sana bir şey anla diye söylüyorum. O kadar şey yazdım hala duygusal yediremiyorsun sana aşık yazıyorsun. İnsan birsz geniş bakmalı. Herkes farklı karakter taşıyor, ve herkes ya hemen gelirdi diye bir şey yok, biz de sevdik ve gitmedik. Butun yazdığım şeylere donuş yapmaya kalkarsan anlarsın ki söylediğin şey boş olduğunu. 2 cümle ile herkese aynı anlam katıyorsunuz herkesi aynı yorumluyorsunuz. Biraz sabır ve sevgi, biraz zaman, olacak olan olur zaten. Pisleşmeye gerek yok. Konuştuğun insanla nezih bir şekildekonuşmaya dene, sana da iyi gelir, hemen triplere girme. İnsan biliyor neler yaşadığını, burada fikir almak istediği için gelmiş. Ki yaşadığım şeyler anlatamadığım şeyler 1 cümlede sığınmaz, basit bir insan olmadığım içindir belki. burada başka kız da yorum yapmış, onun söylediği şeyleri okursan anlarsın ne dediğimi. O duygusal bakmıyor fakat olgun biridir belli, ve neyi nasıl yorumlayacsğını bilir, herkes kullandığı 2 cümleyi kullanmıyor. İyi günler dilerim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!