Eski sevgilim 5ay sonra yazdı, şimdi de mesajımı 20 saat sonra açıyor, hala resmiyiz biraz, açıklamaya okurmusunuz?

Eski sevgilim 5 ay sonra bana yazdi, o 5 ayda hiç konuşmadık, şarkı paylaştı gittiğinde seni sevdiğimi anladım, sonra kalp atmaya başladı hikayelerime ve sonunda yazdı, bu da belli bir surede, geçmişimiz var ama yavas yavaş geldi. Ki şarkı atan adam değil, kendisine kontrol altında tutuyor. Ayrıldığımız zamanda, kavga yoktu aramızda ve bağ kaldı. Onu çok sevdiğimi biliyordu, saçma şeylerle gelmiyor ve gayet terbiyelidir.

Fakat benimle ilişki istiyor mu neden geri geldi? Geri gelmesi için bir şey olması lazım o ayrılıktan sonra. Hiç öyle kullanma bi durum olmaz, isteseydi kullanırdı ama yapmadı Nasıl bir kız olduğumu biliyor neden yazsın bir şey istemiyorsa. Aramızda sorun netsizlikti, gittim ve her şey ona bıraktım, geri gelmek istiyorsa kendiliğinden gelsin.

  • Onunla nasıl davranayım? Nasıl anlayım?
Eski sevgilim 5ay sonra yazdı, şimdi de mesajımı 20 saat sonra açıyor, hala resmiyiz biraz, açıklamaya okurmusunuz?
Cevapla