Sevgilim mesaj atmış ona cevap verdim yazdım biraz ama bi kaç saatir hâlâ geri dönmedi mesajıma sizce nerdesin falan yazayım mı?

bu arada aramız pek iyi değil bana bi garip davrandı alıştık saçma sapan üstüme gelme sıkma beni falan dedi morali bozkmuş falan

Sevgilim mesaj atmış ona cevap verdim yazdım biraz ama bi kaç saatir hâlâ geri dönmedi mesajıma sizce nerdesin falan yazayım mı?
Cevapla