Sevgilin olunca, kısmetler kapışıyor, sevgili yokken kimsede tık yok. Böyle misiniz siz de :D az önceki soruya gelen bir Görüş, harbiden Laan dedirtti 🤦♀️ “Şimdi Sevgilim yok kızlar pas vermiyor, Sevgilim olunca geliyorlar” 😂
Sevgili varken kısmet açılıyor mu yoksa bu bir algıda yanılma mı?
Aslında kısmet açılması söz konusu değil. Doğal seçilim böyle. Ben yakışıklıyım mesela sürekli farklı farklı kızlarla birlikte oldum. Kendi arkadaşıyla sevgili olmama rağmen beni isteyen kızlar oldu. Yakışıklı olanı bütün kızlar istiyor. Saçmalasam bile çok mantıklı konuşuyorsun diyen kızlar vardı beni pohpohlaya pohpohlaya yürüyen özgüvene çevirdiler. Özgüven de daha fazla kızı üzerime çekiyor. Şöyle düşün özgüven mıknatıs kızlar da demir. Ne kadar büyükse o kadar çekim kuvveti oluyor. Öte yandan sevgilim olduğu zaman kızların kafasında hemen " kadın ruhundan anlıyor demek ki hep sevgilisi oluyor " diye bir algı oluşuyor. Yani ben istesem de istemesem de kadınlar benim hakkımda kötü düşünemiyor. Çirkin erkeklerin spor yapıp kitap okuyup aylarca peşinde koşup zar zor tavladığı kızı ben hiçbişey yapmadan tavlıyorum adaletli değil ama bu durum böyle yapabileceğim bişey yok. Sevgili olunca kısmet açılmıyor yani , sadece çevrendeki insanların düşünceleri ona göre şekilleniyor.
İnsanın sevgilisi yokken arayış içinde oluyor. Bekliyor birini seveyim, biri beni sevsin diye. Ama bulduğu an aramayı bırakıyor. Konu ne olursa olsun beklemeyi bıraktığın an bazı şeyler o zaman gerçekleşiyor. O yüzden bir şeyi beklememek lazım aslında 😬😂
Doğrudur bak, katılıyorum. Beklemediğimiz anda gerçekleşiyor bazı şeyler, olsun olsun diye direttiğimiz her şey, hep sonradan gerçekleşiyor “doğru zaman” 😌
Ama her şey böyle sadece sevgilikte değil, mesela ev ararsın bulamzsn tam buldun dersin başka şansım yok bunu Ka. Irmamalıyım dersin imza atarsın bir bakmıssn ard arda gelmeye başlar iş işten geçiyor Bi anlamı kalmıyor aslında, şans mı yok ne anlamdım 😌
Sevgili varken kısmet açılır mı muhtemelen açılanlar olmuştur. Bu her ilişki için geçerli olmaz. Yine de şans bir kere gülünce devamı da gelebilir tabi.
Açılıyormuş valla bende buna benzer bir soru sorarak acı gerçekle yüzleşmiştim. Sonuç : Kadınların rekabet duygusundan faydalanan irkeklerr oluyor. poff Evlenen erkeklerin kısmeti neden bir anda açılır?
bu satmak istediğin arabanı haftalarca müşteri beklersin soran dahi olmaz. ucuz pahalı verirsin arabayı arkasından tam istediğim gibiymiş abi be bilseydim ben alırım kaçmazmış senin araba derler :) aynen buna benzer sevgilisiz zamanlarla sevgili nişanlı evli olduğun dönemler arasındaki fark
Buna pek inanmıyorum ya tamamen psikolojik durumlar. Sevgiliniz yokken düşünmüyorsunuz ve size olan ilgileri yok Sayıyorsunuz.. Sevgiliniz varken tüm her hareketi farklı algılıyor karşı tarafın ilgisi varmış gibi hissediyoruz bence ondan böyle geliyor bence..
Bulduğun sevgiliye bağlı. O sana şans da getirir, uğursuzluk ta getirir. Onun çevresine bağlı bu biraz da senin olan genel kültürün, fiziğin, karakterin de bir etkisi de vardır. Herseyin bir katkısı ve faydası vardır ama bazen de zararı da olabilir hiç belli olmaz bu aşk işlerinde akıl sır erilmez..
yani belki de sadık olmayan insanların uydurmasıdır bu kendilerince diye düşündüm nedense.. insan birisini severse diğerlerini umursamamalı umursuyorsa ortada bir sorun var gibime geliyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Doğrudur, sevgilim varken hiç olmadığı kadar kişiden teklif aldım. Ha isimlerini bile sormadım bırakın numara vermeyi. Tesadüf dedim geçtim. Ama baya Baya yıllardır olmayan kısmetim açılmış gibi, ciddi ciddi annesini yollayan vardı. Bi tanesine sormadım kimsin nesin diye. Sonra noldu. Erkek arkadaşım beni terk etti, yaşım ondan büyük , ailesi istemiyormuş diye. Yani çok da şey yapmayın, insanlar kıymet bilmiyor değer bilmiyor. Değer verirseniz üzülen siz olursunuz.
Hee dinliyor dinliyor aynı şey 3 kere tekrarlayınca dinliyor... Haa diyor doğru söylüyorsun Abdurrahman oluyoruz. İnat inat önce kafasında ki planı yapıncak 😃
Algı diye bir şey yok kim uydurmuş sadece sana şunu söyleyebilrim neyi düşünürsen onu çekersin hayatına bu aşk olabilir para olabilir sevgi olabilir ne kadar düşündüğüne bağlı olarak gelişebilen bir şey birazda ütopya
kısmet dediğin şey aslında algıların durduk yere herkesten gizlesem mi söylesem mi derken etrafa başka bi gözle bakınca 💫 öyle hissediyorsun ✨ ama öyle bişey yok ya da daha önce bunları farketmemişsin
Kesinlikle öyle,, flört etmeye basladiginiz an daha degisiveriyor birçok kişinin tavrı,, durup duruken yürüyen is arkadaşları, geçmişte kalan eski sevgililerin mesaj atmaları vs,, ne zaman başlasa yeni bir ilişki, illa rağbet artıyor ☺️
Kesinlikle öyle. Gerçi bu normal insanlar için de geçerli. İhtiyacın yokken zibilyon tane insan vardır çevrende, ihtiyacın varken bir tane bile bulamazsın.
Herhangi bir kız için; etrafınızda kızlar yoksa (onun muhtemel rakipleri) , zengin aile çocuğu değilseniz ve yakışıklı olsanız da kısmet falan açılmıyor. Kendinizi kandırmayın beyler. Kızlar baya pahalı memlekette.
Sevgili varken size yazanların sevfilinizin erkek arladaşları olma ihtimalleri var maalesef kızlar erkekler bütün özel hayatlarını herkese anlatıyor. Ufak bi azınlık hariç onuda anlarsınız zaten