Bir ilişkide çok seven erkek ise düğün olur, kadın ise ayrılık... Bu söze katılıyor musunuz?

Bir ilişkide çok seven erkek ise düğün olur, kadın ise ayrılık... Bu söze katılıyor musunuz?
İlişkide çok seven kişi kadın ise kıymeti bilinmez ve sonucunda ayrılık yaşanır, eğer erkek çok seviyor ise ilişkinin sonucunun evlilik olduğunu söylerler... Bu söylem sizce doğru mu?
Bir ilişkide çok seven erkek ise düğün olur, kadın ise ayrılık... Bu söze katılıyor musunuz?
Cevapla