Kaç kere aşık oldunuz gerçek aşk acısının en dibini yaşadınız mı ve kolay kolay aşık olur musunuz?

evet arkadaşlar soru yukarda
hikaye nasıl başladı nasıl bittiben bir kez oldum 3 senelik ciddi ilişkimi bitirdim asker yolu bekledim sorun korkak olmasıydı ailesi beni istemedikleri için bahane fakiriz diye sonra severek ayrıldım oda korkağın tekiydi aşkına sevgisine sahip çıkamadı sözde ölüyor bitiyordu ama korkaktı ayrıldım 4 sene sonra evlendi ailesinin seçtiği biriylekötü bir kız da değildim çok isyeyen vardı hep red ettim onun içinben onun için köydekilere karşı çıktım kız başıma o erkek olarak korkaktı işte ama korkak olmasına rağmen sevmiştim aşkın gözü kördür derler ya gerçektende öyleydim neyse bundan 5 ay önce köye gittim 10 senedir köye gitmedim görmek istemedim neyse geldiğimi duymuş gelmiş bizim semte çok kez önümü kesti dinlemedim en son bir daha beni rahatsız edersen evine gelirimkarınla konuşurum dedim yok unutmamış pişmanmış mutlu değilmiş falan filan zırvalıyor işte çok sevdim olmadı bir daha aşık olmadım aşka inanmıyorum artık açıkçası bu benim kötü tecrübemdi ilk ve son ondan sonra kimseye güvenmedim hep korktum bana aşkla yaklaşanları hep red ettim güven problemi yaşadım normal mi
Kaç kere aşık oldunuz gerçek aşk acısının en dibini yaşadınız mı ve kolay kolay aşık olur musunuz?
Cevapla