evet arkadaşlar soru yukarda
hikaye nasıl başladı nasıl bittiben bir kez oldum 3 senelik ciddi ilişkimi bitirdim asker yolu bekledim sorun korkak olmasıydı ailesi beni istemedikleri için bahane fakiriz diye sonra severek ayrıldım oda korkağın tekiydi aşkına sevgisine sahip çıkamadı sözde ölüyor bitiyordu ama korkaktı ayrıldım 4 sene sonra evlendi ailesinin seçtiği biriylekötü bir kız da değildim çok isyeyen vardı hep red ettim onun içinben onun için köydekilere karşı çıktım kız başıma o erkek olarak korkaktı işte ama korkak olmasına rağmen sevmiştim aşkın gözü kördür derler ya gerçektende öyleydim neyse bundan 5 ay önce köye gittim 10 senedir köye gitmedim görmek istemedim neyse geldiğimi duymuş gelmiş bizim semte çok kez önümü kesti dinlemedim en son bir daha beni rahatsız edersen evine gelirimkarınla konuşurum dedim yok unutmamış pişmanmış mutlu değilmiş falan filan zırvalıyor işte çok sevdim olmadı bir daha aşık olmadım aşka inanmıyorum artık açıkçası bu benim kötü tecrübemdi ilk ve son ondan sonra kimseye güvenmedim hep korktum bana aşkla yaklaşanları hep red ettim güven problemi yaşadım normal mi
hikaye nasıl başladı nasıl bittiben bir kez oldum 3 senelik ciddi ilişkimi bitirdim asker yolu bekledim sorun korkak olmasıydı ailesi beni istemedikleri için bahane fakiriz diye sonra severek ayrıldım oda korkağın tekiydi aşkına sevgisine sahip çıkamadı sözde ölüyor bitiyordu ama korkaktı ayrıldım 4 sene sonra evlendi ailesinin seçtiği biriylekötü bir kız da değildim çok isyeyen vardı hep red ettim onun içinben onun için köydekilere karşı çıktım kız başıma o erkek olarak korkaktı işte ama korkak olmasına rağmen sevmiştim aşkın gözü kördür derler ya gerçektende öyleydim neyse bundan 5 ay önce köye gittim 10 senedir köye gitmedim görmek istemedim neyse geldiğimi duymuş gelmiş bizim semte çok kez önümü kesti dinlemedim en son bir daha beni rahatsız edersen evine gelirimkarınla konuşurum dedim yok unutmamış pişmanmış mutlu değilmiş falan filan zırvalıyor işte çok sevdim olmadı bir daha aşık olmadım aşka inanmıyorum artık açıkçası bu benim kötü tecrübemdi ilk ve son ondan sonra kimseye güvenmedim hep korktum bana aşkla yaklaşanları hep red ettim güven problemi yaşadım normal mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer