
Duruşu ayrı güzel..
Yürüyüşü endamı zaten bitiriyor beni..
Gün batımı renklerindeki saçını sallayışı..
Gözleriyle gülüşü.
En çok maviyi sevişi..
Öfkelendiğin de saçlarıyla oynaması..
Mutluyken kulaklarını sevmesi..
Her hali o kadar güzel ki..
Aşık mıyım acaba ya da seviyor muyum
söylemeliyim ne der nasıl tepki verir
Bilemiyorum yine geçti bak yine..
kokusu sardı etrafımı...
Sarhoşluğumun sebebi.
Hepimizin başına zaman zaman gelmiştir hoşlandığımız birisi vardır denk geliyoruzdur okulda işte ya da arkadaş ortamında gittiğimiz bir mekanda da olabilir ancak bunu söylemeye çekiniriz nedense..
Belki ters tepki verir belki aynı şeyleri hissetmez diye düşünceler o adımı atmamızı engeller çoğu zaman belki bu yüzden çok güzel şeyler yaşayacağımız halde bunu kaçırabiliriz
Hoşlandığınız birisine hiç hoşlandığınızı söylemekte zorlandınız mı? ona seni seviyorum demek neden zordur?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer