Yanında bir de soğan kırardık. 😃 Kasmayın bu kadar kendinizi sanki böyle milleti gören de ecnebi ülkesinde yetişti sanacak. Orta çağ da Fransa da kral bile tuvaletini nerelere yaparmış. 😃 Böyle görüyorum incelikten kiralacak millet. Senin ecdadın kim bil ve düşün. Kültürünü yitirme. Gerektiği yerde güzel ol ama gerektiği yerde kültürün ol. Çorbacıya gitsen ne olacak, pizzacıya gitsen ne olacak. Karnın doyuyorsa çok şükür deyip gec.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAynı durumu yaşadım bizzat kadıköy' de buluşmuştuk pilavciya gidelim mi dedim gayet ciddi bir şekilde kız bana baktı uzun uzun güldü ama. gittigimiz yer de kadikoy de çok lux ve elit insanların uğradığı bir mekandı kizin ilk tepkisini hiç unutamıyorum 😂
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılNereye götürdüğünün bir önemi yok simit sarayı bile olur önemli olan tanışmak birlikte vakit geçirmek, hatta bir yere götürmeside şart değil yani illa bir şeyler yemeye götürmesi gerekmiyor. Dediğim gibi amaç birlikte güzel vakit geçirmek
10 Yorumla
+1 yılSonraki buluşmalar da olur ama 1. De daha hoş bir yere gitmek isterdim. Tavuk pilav samimiyet göstergesi olur ve ilk buluşma için uygun bulmadım. İlla lüks bir yere gitmekten bahsetmiyorum bu arada. Normal bir restorant da olur.
15 Yorumla- +1 yıl
Restoran lüks oluyo işte lokanta desen tamamım ben 🐣
- +1 yıl
Ya ben bir bardak suyun 30 tl ye satıldığı bir yeri kast etmedim ki zaten? Ama pilav ve tavuk günlük yiyecek ve özensiz bir mekan. Sadece sevgili değil, arkadaşlığın ilk bulusmasında da gidilmemeli. Zamanla elbette olabilir.
- +1 yıl
He tamam o zaman bi an korktum seni şımarık zengin kızı sandım 😎
- +1 yıl
Hayır bee wlxuddmdjd çok maddi durum sıkıntısı varsa cafeye gideriz. Ama tavuk pilav çok özensiz sadece. Ben zaten patates kızartması alıcam nereye gidersek gidelim. Çünkü çok rahat yeniyor ve ilk buluşma da çok konuşacağımız için daha mantıklı😂
- +1 yıl
Bence sen kendini dinletebilen konuskan bi kızsın ve zaten istediğin yere gitmeye ikna edersin sende o potansiyeli görüyorum ben 😎 senle olan sıkılmaz galiba sanırsam yani belkide
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSporcu yemeği. Sağlıklı beslenmek. Sevgilim beni düşünüyor derim ne dicem 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Baya içtenmiş😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılOturur yeriz çok ta severim. ☺
20 Yorumla
+1 yılİlk buluşma ise biraz daha özen gerektirir beni ne kadar önemsediğini göstermek için daha şık bir mekan tercih etmeli. Samimiyet felan ile alakası yok zaten ilk görüşmede de samimiyet olmaz sonra döner , şırdan, pilav üstü tavuk nereye isterse gidelim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılNe güzel işte.
Çok samimi ve rahat bir ortam.
Ne yediğimizin ne önemi var ki.
ya da nereye gittiğimizin...
Böyle şeylere takılmam ben.
O zamanı nasıl geçirdim, mutlu oldum mu,
Güldüm mü ona bakarım ben.
Gerisi boş teferruat.
Hem ayrıca tavuklu pilavı çok severim😋20 Yorumla sacma sapan seyler yazilmis yok sik yere gotursun yok bilmemne
ya bu ne sanki deneme surumu kullaniyorsunuz
insanlar birbirini cekiyorsa zaten icini acmali birbirine sik yere gotursun ne allahini seversen ya cildiracagim bu kadar mi kopuksunuz gerceklikten kendinizden birbirinizden00 YorumlaYa ne var bunda siz kızlar ne istediğinizi bilmiyorsunuz ayıptır ayıp güzel yemek belki çocuğun parası az ne olmuş yani yarın başka yerde yersiniz abartılacak bir şey değil üstelik bu soruyu sorman hata !
10 YorumlaBiz de sürekli evde İtalyan mutfağı tüketmiyoruz, her Türk evladı gibi bizler de tavukla, pilavla büyüdük. Bizi ayartan karı bu topraklardansa, pilav yedirmesinde sakınca görmüyorum. Gavur topraklarındansa, kasıt ararım, orası ayrı mesele..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Selam perso sormam gereken bir şey var. Özelden yazamıyorum. Yardımcı olur musun?
İstediği yere götürebilir yemeğe sorun olmaz benim için. Önemli olan niyet zdxld20 Yorumla
+1 yılSorun olmaz ki zamanında birisi benimle ilk buluşmasında gevrek yedirdi bana 😂 napim içim gariban benim
30 Yorumla
+1 yılSamimidir derim, ben de bayılırım tavuk pilava. Sıkıntı yok 🌸
10 Yorumla
+1 yılBana kalsaydi ilk buluşmada tavuk ile pilav yemeye göturmezdım, jentlemen biri , gastronomi restorant a götürürdüm ilk buluşmada ya da ilişkiye girerken
10 Yorumla
+1 yılKızlar ne isdiyo? Al tarafı yemek niye beğenmiyirusnuz sanki parise gidib orada yemek yemeliyiz gibi konuşuyosunuz bende olsa bi mecdinls yemeği yeterli
10 YorumlaZevkli olduğunu düşünürüm ve saçma sapan sosyetik tavırlara girmedi diye mutlu olurum
Tavuk pilav yenmez mi yaa20 Yorumla
+1 yılBayılırım. Bence hoş seçeneklerden biri ayrıca. Gereksiz pahalı kasıntı mekanlardan hiçbir zaman hoşlanmadım zaten. Bu tarz mekanlarda muhabbet daha samimi olur bence.
219 Yorumla- +1 yıl
Resmine baktım sanki tam tersini söylüyo
- +1 yıl
Hayatım boyunca tavuk pilavcıya mı gideydim.
- +1 yıl
Her fotoğrafın tavuk ve pilav konulu mu olsaydı ne yani
- +1 yıl
Tamam ya bişey demedim kızma yani 😎 sen ısmarlarsın güzel bi yemek olmazmı
- +1 yıl
Sadakamı geçen verdim bir sonraki ay denk gelirsek olur.
- +1 yıl
Hımm laf vurdun ne oldu simdı göğemi yükseldin yani 😎 ben sana desem ben ısmarlayayım onuda biyere çekecektin kesin. Inun için sen ısmarla dedim yanlıs anlama diye ama yine yanlıs anladın napim ben seni şimdi 😎
- +1 yıl
Şu platformda bu tarz saçma muhabbetlere gerek var mı sence? Anlamlı da değil mantıklı da.
- +1 yıl
Napım ben seni şimdi mi xhxjsj sen ne yapabileceğini zannediyorsun ki xhxjs
- +1 yıl
Ya bak yine yanlış anladın orada emoji var gülmüşüm ne yapabilirim hiç tabi kusura bakmayın siz yanlış anlıyosunuz ben sizi kıracak rencide edecek birşeybdemedim
- +1 yıl
Niye kırılıp rencide olayım xhjs soru sordum xhzjs
- +1 yıl
Ne dicem inan bilmiyorum yine yanlış anlarsın diye 😎
- +1 yıl
Bir şey deme mesela xhzj
- +1 yıl
Sen bugün sinirlisin belli neyse sinirini bende attığına göre bugunkü hayrımı yaptım demekki en azından bi kaç kişi kurtulmuştur
- +1 yıl
Yoo genel halim bu xhsj
- +1 yıl
Yalnızlık nasıl bir duygu 😎 gerçi bu model sevende var seninki aslında sinirli değil sinirli gibi konuşan yumuşak kalpli kişiliği anladım
- +1 yıl
Xhjx neden boş yapıyorsun xhxjs
- +1 yıl
Yine yaptın bak
- +1 yıl
Xbhxj özür mü dilemeliyim xhzj
- +1 yıl
Yok beklemiyorum öyle bişey ki sana ters gibi iyi geceler ben rahatsız ettim sanırım sürçü lisan ettiysek affola
+1 yılYanına turşu biberi de oldumu evlenecegim adam işte bu derim 🙂 evlenirim onunla
313 Yorumla- +1 yıl
Gel hemen kimliğini ve foto da getir
- +1 yıl
@omer_dogu_26_ çok komiksiniz shhsssgg
- +1 yıl
Yooo sen sigara içme evine sahip çık ben baba olmaya hazirim. Cidden komik mi? Sen her şeyi sanal yasoyorsun demek ki... Halbuki ben gerçek demiştim.
- +1 yıl
@omer_dogu_26_ kusura bakmayın benim amacım şaka mahiyetinde yazmaktı sanaldan kimseyle evlenmiyorum iyi günler
- +1 yıl
Eyvallah olabilir. Biz de size ayak uyduralim. Yalnız benim sevgilim olmadı. Hiç bir kadinin elini tutmadım. Hiç duygusal birliktelik yaşama şansım olmadı. Zayıf duyarım iyi günler.
- +1 yıl
Anlıyorum seni cidden ama helal olsun sonuçta karın doyurmak değilmi maksat gönüller bir olsun gerisi hikaye
- +1 yıl
- +1 yıl
Teşekkür ederim biraz daha ayrıntı vereyim hani sevgili olmak lüks yerlere gidip pahalı şeyler yapmak değilki birlikte güzel vakit geçirmek olsun yeter yani 2 sevgili galata köpründe balık tutamazmı
- +1 yıl
@emrekarali aynen her şey olur iki gönül bir olunca samanlık seyran olur katılıyorum
- +1 yıl
Ulen seni nasıl üzmüşler halbuki ne kadar mütevazi kızımız seni hepmi yanlıs anlamışlar
- +1 yıl
@emrekarali bilemiyorum artık
- +1 yıl
Valla sem bilmezsen ben bilemicem sonuçta kırılan kalp senin diyor ve burada cümlelerime son verirken en güzel günler dilwklerimle kendine iyi bak olur mu sürçü lisqn ettiysem affola misafir değin çayını içcer kalkar
- +1 yıl
yani bilemedim şimdi.. lahmacun, kebap olsa gözüm kapalı giderdim.
30 YorumlaBiz çorbacıya gitmiştik saat çok geçti buluştuğumuzda oda çok acıkmıştı fark etmez parkta oturur simitte yerim ben onunla :)
10 Yorumla
+1 yılBu hoşuma gider, seviyorum sokak yemeklerini. Hele kış aylarında hava soğuduğunda daha da lezzetli ve güzel oluyor.👌
10 YorumlaUnkapanında yedirirse neden olmasın İstanbul üniversitesi sinde okurken vaz geçilmez rituelim mi 🤤 birde adana kebap
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar da samimi bir ilk buluşma. 10/10 değeri olur gözümde.
Adana kebap yemeye gitsek daha güzel olurdu. 😀10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılO değil de kızların bu duruma olumlu bakmasına şaşırdım desem yeridir. Bunu öğrendiğim iyi oldu bana ilham verdi. Teşekkürler kızlar.
12 Yorumla- +1 yıl
@refleks22 Olur bunu da dikkate alırım.
Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Nereye götürdüğüme bakarak ilişkiye yön veren hatuna ben yolu gösteririm. Sevmediğim tipler.
Beni böyle bir yere götürse sıkıntı etmem.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSonuçta yemek karın doyurmak icin yenir, illa pahali lüks restoranta götürüp halkımda iyi şeyler düşünecekse hiç düşünmesin daha iyi.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Farklı bir bakış açım olmazdı. Ne kadar samimi diye içimden geçirirdim 😬🤦♀️😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılTavuk pilav candır bide kış aylarında daha bi güzel oluyor 🤗
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTavuk pilav sevmem ama klişe bir şey olması da gerekli değil karşındakinden hoşlanıyorsam isterse köfte ekmek bile yemeye gidebiliriz zaten heyecandan nereye götürürse götürsün iştahım kapanır zaten.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılay bayılırım valla
sevmiyorum kasıntı mekanları20 Yorumla Canım şimdi de tavuk pilav istedi yaa🥺iyi, güzel bakarım, nasıl bakacağım başka🥺
20 Yorumla
+1 yılİlk buluşmada çay içmeye götürsün evlenmezsem len 😄
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. halkin icindendir. mahalle dilinden kulturunden anlar. parasi az ama saf kalpli olabilir. parasi olup odunumsu kokulardan olusuyo olabilir. dusuk bir ihtimal hayata azinligin baktigi bir pencereden bakan bir entel de olabilir. biraz tanimak lazim.
00 Yorumla
+1 yılAma tavuk pilav denince akan sular durur ki benim üç öğün olsa bıkmadan yiyeceğim tek yemektir çok severim valla. Bana üç öğün tavuk pilav yedirecek gacı bulursam evlenirim site sakinlerine duyurulur agam. 😂😂😂😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılGayet normal. Ay onun yanına acı biber turşusu ne güzel olur😍😍😍
10 Yorumla
+1 yılNe güzel işte tavuk pilavdan daha samimi bir yemek yoktur bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYersin ya da yemezsin ne var ki bunda? İlla boğazda bir restoran mi olmalı? 😅 Sana olan davranışı ve yaklaşımı güzel olsun, sokakta nohutlu pilav da yenir.
10 Yorumla
+1 yılNeden olmasın biz ilk buluşmada su böreği yemiştik😄 başka yemek yoktu
10 YorumlaBeni oraya götürüyorsa zaten planlanmıştır kabul etmişimdir. Plansız bir buluşma bana göre değil. 😀
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeraber güle oynaya lahmacun yemeye, tavuk pilav yemeye, balık ekmek yemeye ya da basketbol maçına gideceğim karşı cinsten biri olsun isterdim. Şimdiye kadar olmadı bakalım bundan sonra olacak mı?
10 YorumlaBen daha padişah kızı görmedim öyle niye olmasın yani
10 Yorumla
+1 yılO beni götürüyorsa ben direk yüzük almaya giderim. :D
10 Yorumla
+1 yılTavuk pilav istiyorsa oraya gideriz, rakı içmek istiyorsa rakı içmeye.
10 Yorumla
+1 yılEğer o' da istiyorsa neden olmasın, bence sıkıntı yok.
10 Yorumla
+1 yılBen artık bıktım bunu yemekten yemektir yemeğe bi lafım nimettir günah olmasın
Sporcu besini harbi aynı şeyi yemek yok gitmiyor artık sksk
Tavuk pilav olmayan bi yere götürürdüm öyle olsaydı 😄00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Görüşleri okudum da Şaşırdım, herkes çok mütevazi çıktı.
İlk buluşma özeldir ve özel kalmalı, o sebeple ben götürmezdim. Daha özel bir mekanda ilk buluşmayı gerçekleştirirdim.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 924 cevap paylaştı. Helal olsun adama da sanada nolmuş yani ilk buluşmada tavuk pilav varsa. İnsanlar ne kadar egoist olmuş böyle. Yanına tercihe göre turşu biberi ve acı sos da söyleseydiniz ☺️☺️
00 YorumlaGayet normal. Karşındakine kendini beğendirme maksadıyla lüks restoranlarda aylık maaşının üçte birini vereceğin yemeğe, git samimi bir ortamda pilavını ye, seni seven böyle sevsin. Zamanla tanıdıktan sonra üst düzey bir restaurantlarda çık yemeğe ;)
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl10 Yorumla
+1 yılÇok severim güzel düşünmüş derim 😋
20 YorumlaNe olacak gidin yiyin bunda da kötülük düsünmeyin noluyoki sanki tavuk pilav yenilince karizmanız mı çiziliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHic bir sey dusunmem ne guzel yemek valla cok guzel olur bide ustune baharat doktun mu yanina da bi kola mola falan al sana fistik gibi yemek daha ne istiyon. Nedir bu en az 200 liraya yemek olmasi sart falanlan. O da yemek bu da yemek, insan olun…
00 Yorumla
+1 yılİlk buluşmaya pilav yemeye de gidebiliriz, veya normal bir yere de gidebiliriz. Yalnız içtenlikle bağlantısını çözemedim. Ne alakası var içtenlikle.
00 YorumlaYine profil fotoğrafı. Lln Kaybolmuş.
Ya ki pilqv yemeye götürmem
Ama gotureni de yadirgamam.00 Yorumla
+1 yılDelikanlı çocuk bütçesine göre oraya da götürür tabii. Yanlış bir şey yok bence. Hatunun işine gelirse...
00 YorumlaSorun olmaz.
Amaç buluşmak kaynaşmak ve iyi tanımak.10 Yorumlao saatten sonra şurada ölüm var dese peşinden giderim.
10 Yorumla
+1 yılAdamın hası derim cok bağlanırım doğal insanlara bayılıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Hayret bişey yani kizlar soruyorda böyle kızlar varmıymış takdir ettim yani
- +1 yıl
@emrekarali tesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yıl2. Buluşmada kesin kuru fasulye var derim yemekte 😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. pembe üyeler çok sevmiş bu durumu. ben mi farklı ülkede yaşıyorum onlar mı anlamadım :/
20 YorumlaBiz kokoreç yedik düşün artık
27 Yorumla- +1 yıl
Aaa😱buda fazla içten
- +1 yıl
Genelde ummadığına aşık oluyorsun zaten
- +1 yıl
Banada öyle olmuştu o kadar insan varken si*tir oldum gittim onu kalbime aldım işte 🙁
+1 yılIskembeciye gidek ben bi hohlarim çıkışta ilk ve son olur he tavuk pilava da okeyim olur olur yeriz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Saygı duyarım bunun altında bir şey aramama gerek duymam.
00 Yorumla- Devamını Gör (175)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 