Aklıma şu fıkra geldi : Adamın biri sevgilisiyle lokanta gitmişler işte. Kadının köpeği de varmış. Garson gelip sipariş sormuş. İşte ikisi de kebap istemiş. Sonra kadın : Aşkım köpeğe de kebap isteyelim demiş. Neyse köpeğe de istemişler. Siparişler gelmiş. Yemeye başlamışlar. Kadın lavaboya gitmiş. Adam köpeğe hafif tekme atmış ve sonra şunu demiş : Oğlum ekmekle ye ekmekle :) ekmekle yesin ne olacak :D
Bize de böyle samimiyetler gerekiyor aslında. Sanıyorum ki ilk buluşmada her insan kendini kasıyor ve olmadığı bir insana bürünüyor. Hepimiz mesela soğan yeriz ama bazen konusu açıldığında “kokar ya” diyoruz. Bu bana samimi gelmiyor. “Gerektiğinde yerim, soğan yenmez mi“ demek ya da biri tarafından denmesi daha samimi bence. Çorbaya ekmek banan kadın da bana sempatik ve doğal gelir. Ötesi yapmacıklıktır.
İstersen ekmekligin üstüne bir çorba daha soyleyim döküp yersin derim bu şakası bizim kültürümüzde var değişmez birde yemeğin tadına bakmadan tuz dokeriz buda kültürümüzde var maalesef
Ekmek yeme taraftarı olmadığından şaşırtıcı gözle bakardım. Sonrasında makara falan yapardık. Ama ilk buluşmada çorba saçma değil mi? turşucuya gitseydiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aç sanırım bir yemek ısmarlayayım karnı doysun sevaba da girerim
Ben yemiyorum. Sağlığına dikkat etsin o da. Hiç yemesine demiyorum arada yesin. Haftada bir iki defa. Ayrıca, neden gocundun ki? Hayır yani hoşuna gitmediyse benimle takılmayıver nedir yani? :D
En İyi Cevaplar