Bi sevgilim bile yok çirkinde değilim ama düzgün biri cıkmıyor karsıma hemen gidiyorlar bıktım napcam ben evlilik istedim yok?

Dış görünüşümü erkekler ve herkes yorumluyor ondan söyledim güzel kızsın diyorlar ya ama sonunda ne yazıyorlar ne arıyorlar anca gitmeyi biliyorlar hepsi aynı cıkıyor sonsuza kadar bekar öleceğim ve hiçbir erkekle konusmayacagım ömür boyu artık bekar kalmayı tercih etmeme sebep olanlara yazıklar olsun başka bişey demiyorum
Bi sevgilim bile yok çirkinde değilim ama düzgün biri cıkmıyor karsıma hemen gidiyorlar bıktım napcam ben evlilik istedim yok?
Cevapla