Erkekler mi öder yoksa beraber mi nasıl yapılmalıdır kızdan para istemek olmaz o teklif etmeli mi nasıl yapmalıyız kızlar sizin yorumlarınız özellikle önemli
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYa her buluşmada ödetmek ayılıktır kızlar yapmayın. Yani ilk buluşmada erkek ödeyebilir ama sonrasında aranızda ki samimiyet arttıkça ödemeleri alman usulü falan yapın. Şahsen bana süpriz yapmadığı sürece benim ki beraber öderiz hesabı. Ve kuzenim vardı kız sürekli buna ödetiyordu l*n artık para yetiştiremiyordu kıza ben koyuyordum cebine parayı bazen yalvarıyordu. Yapmayın böyle erkekleri zor duruma düşürmeyin.
59 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın
Soran+1 yılaynen bence de öyle yapılmalı üniversite öğrencisiyiz nihayetinde aileden gelene göre hareket ediyoruz bir de şehir dışındayız aldığımız apra çok yükek olmuyo masraflar çok ama bazı kızlar bunları hiç düşünmüyor
Soran+1 yılvarmış kardeşim tebrik ederim herkes böyle düşünse keşke :)
Soran+1 yılyani kardeşim öğrenciyiz gelirmiz yok kız da öyle çok aşırı masrafa girilirse insnın huzuru kaçar ilişkisi güzel gitse bile soğukluk olabilir kız arkadaşlar da düşünmeli bunları
- +1 yıl
canşenliği kardeşimi bu nazik ve kibar tavrından dolayı tebrik ediyorum. keşke herkez sizin gibi anlayışlı olabilseydi.
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Gerçekten de soğuma gerçekleşebiliyor. Artık ne buluşmak istiyor insan ne de hediye almak. Anlayışlı olmak gerek.
En İyi Cevaplar
Elini cebine at mutlaka centilmence bir tavır o da ödemek için zorluyorsa bir dahakini sen ısmarla dersin yanyana bozukları saymaktansa böylesi daha sevimli ve bir devamlılık olacağı mesajı veriyor. Ama elini cebine atmaktan da kaçınıyorsa nazikçe iste bir kısım para koy üstünü sen tamamlarsın falan de ödemesi gerektiğini belirt. Çok paran varsa hiç lafını yapma :)
02 Yorumla
Soran+1 yılkıxzların geneli nasıl düşünürler sence erkeğe bırakaırlar mı beraber falan mı yaparlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBilmiyorum ama ilişkide para muhabbetlerinde ben geriliyorum hamdolsun pek parasız kalmıyorum. Param varken kız arkadaşım ödemek için ısrar etse ödese pek sorun etmem ama param yokken onun ödemesi beni gerçekten çok mahçup eder. Sevgililer arası para muhabbetinde çok geriliyorum öderim konu kapanır üstüne yorum yapılması pek iyi değil bence.
00 Yorumla
Şöyle bişi paylaşayım hoşuma gitmişti. cinsiyetim erkek. iki kız ben oturduk döner yedik. ben saf. bana dedi git elin yıka. beğenmedim. gittim geldim parayı ödedi. hoş beni tavlamaya çalışıyordu. param yoktu o ödedi. erkek genel olarak ekonomik kazancı sağlayan kişidir. bu durum sömürülürse kız erkeği para uşak görür.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
17Cevap
+1 yılİlk başlarda o öderdi. Sonra bazen o öderdi, bazen ben, bazende ortak öderdik. Ama zor duruma düşmezdi hiç bir zaman. Kimin parası yoksa param yok bugün çıkmayalım derdi. Bu nadir olurdu ama ikimizde anlayışla karşılardık. Bazen o aralar sıkışık olsak bile görüşmek istiyorsak sadece dışarıda gezerdik bir şeyler yiyip içmezdik. Ve bana göre bir kadın bile parayı ödicekse erkeğe vermeli o ödemeli. Bence bu hoş bir davranış. Karşındaki kıza bağlı. Sürekli erkek ödüyorsa erkeği kullanıyordur.
11 Yorumla
Soran+1 yılmutluluklar dilerim çok güzel anlaşıyosunuz anlayış olmalı aynen erkek kullanılmış olur o şekilde çok soğukluk olabilir önemli olan zmaan geçirmek para harcamadan da dolaşılıp oturulur güzel bence de
param varsa teklıf ederım
yoksa o öder
param varsa ben bısıler ısmarlarım
yok ılla ben odıcem tum hessabı kafasında bı erkekse bulusmaya gıderken ona bısıler alırım. mesela sınema bıletını ben alırım ya da bıra ya da cıkolata cıps vs vs alırım ne bılım02 Yorumla
Soran+1 yılorta yol bulmuşsun yaniince hesaplara gerek yok tabi alman usulü falan değil de birbirine ısmarlama gibi güzel gibi duruyor
+1 yılBizdede su var nezaman ödemek istersem bagirir hayatta yaptirmaz neden bilmiyorum. Bikeresinde vcye diye hesabi odedim diye bana çok kizmisti daha da denemedim. Ama hesapları o öder mesela kiyafet zevkini falan ben bilirim herseyini o sekildeki şeylerini genelde ben alirim :)
03 Yorumla
Soran+1 yılorta yol bulmuş gibisiniz güzelmiş yani cimrilikten değil de erkeğin aldığı paranın da sınır var üniversite öğrencisiyiz aşırı para yemek de ailemizi zor duruma düşürmemek lazım insan takıyo kafaya ister istemez
- +1 yıl
Aldiği maaşi ödemesi gereken şeyleri üstündeki sorumlulukları herşeyi bildiğim için ortaklasiyoruz hesaplar ondansa ihtiyaçlar binden gibi. ikimiDe okul bitti calismaya basladik ortak hesap actik birikim yapiyoruz gelecek için biyandan
Soran+1 yılmutluluklar dilerim :) :) çok güzel düşünüyorsun
+1 yılhep sen hep sen olmaz buna kız müsaade etmemelidir zaten sen de ettirmemelisin aslında. özel günlerinizde tabiki sen ödersin ancak başka buluşmalarınızda sen yemeği ödediysen de o kahveleri ödemeli. ya da sen ödeme yeltensen de o sana paylaşmayı teklif etmeli.
00 YorumlaErkek oderse kiz havalara girer kiz oderse erkek kizin parasini yer ortak odemek istedigini soylersen kiz seni terk edebilir her turlu tehlike var karsindakini iyi analiz ettikten sonra bunlardan birini yaparsin
02 Yorumla
Soran+1 yılsence naısl yapıcaz bu analizi
- Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı.
+1 yılGizli gizli kank ;);)
media.tumblr.com/.../...line_mnbbp30vd31qz4rgp.gif04 Yorumla
Soran+1 yılo da iyiymiş :)
- +1 yıl
Barbara palvin :d
- +1 yıl
bu ne la böyle at gibi ağzını açmış miğdem kalktı
+1 yılBen kesınlıkle sadece onun ödemesini mantklı ve adaletli blmuyorum. Mesela biz eski erkek arkadasmla söyle yapmıstk. 100 lıra ona verdım 100 lıra da o ayırdı. bütçe yapmıştık. Cnku erkegın yannda kızın ödemesini gurur yapıyordu. :))
01 Yorumla
Soran+1 yılvayyy çok güzel düşünmüşsünüz gerçekten ortalıkta hesapla uğraşmak güzel olmazdı :)
Başlarda sen öde. Sonradan zaten bir o öder bir sen ödersin. Yani ilişki ilerleyince onun da ödemesine izin ver. Ama asla yapmaman gereken şey alman usulü... Hesaba bugün param yok deyip kıza ödet yine de bunu yapma...
00 YorumlaBazı kızlar var hep erkek ödesin istiyo ben hiç hoşlanmıyorum sevgilim ödediğinde de rahat edemiyorum o her ne kadar istemese de karar aldık bir o ödüyo bir ben sırayla yani bu daha iyi
06 Yorumla
Soran+1 yılyani bu daha uygun gibi hem ısmarlamak güzeldir
Soran+1 yılkeşke herkes böyle üdşünse bazıları hep erkek öder diyo erkekler çok zengin sanki zor durumda kalabiliyo insan
Soran+1 yılyani bu konu soğukluk da oluşturabilir sıra sıra ısmarlamak falan nasıl sence
Herkesi bilmiyorum ama zaten uzun suredir beraber olduğumuz için onun parası benim param yok kimin kredi kartı kimde karıştırıyoruz bazen o yüzden gittiğimiz ortamlardada zıkıntı olmuyor
03 Yorumla
Soran+1 yılbirbirinize güvenmeniz çok güzel şifreleri de aynı yapın da sorun olmasın :)
Soran+1 yılAllah mutlu etsin ayrılmayın hiç keşke sizin gibi bir lişkim olsaydı
erkek bir şey demeden kasaya gidip ödemelidir. kız zaten istemezse ödetmez. ama dikkat et seni denemek içinde ısrar edip ben ödücem diyebilir.. bir kaç buluşmada sen öde sonra zaten kendisi öder.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimkisi biz kalkıyoruz elimi tutuyo gidiyoruz ödüyo bazen ben ödiyim diyorum direk sus diyo bişy dememe fırsat bırakmıyo. Öyle de olması gerek zaten kıza ödeten biri olsa yapamazdım heralde ama arada da olucak hep erkek hep erkek nereye kadar
04 Yorumla
Soran+1 yılyani beraberden ziyade ısmarlamak güzeldir genelde erkek olsa da ısmarlamak mesela gitmeden önce benden olsun falan öyle bir diyalog olabilir
Cevap sahibi+1 yılYoo hiç dialog kurma sen kızı yanına al direk öde hesabı. Kızda böyle tatlı flan yersiniz belki o zamanlar öder yani biz öyle yapıyoruz
Soran+1 yıldeğişmeli olarak ödeyin diyosun güzel aslında
Cevap sahibi+1 yılyani
İlk bulismada odetme daha sonra samimilestikce beraber odersiniz. Sevgilimde para olunca o , olmayinca ben oduyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılilkinde ödetmem zaten sonra da değişmeli sizinki gibi uygun aslıdna güzel yollar bulanlar var gerçekten :)
Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı. İlkini mutlaka erkek ödemeli sonrasında kızında ödediği zamanlar olur ama çoğunluk erkek öder cimrilik yapma
03 Yorumla
Soran+1 yılyok cimrilik yapmak değil de üniversite öğrencisiyiz aldığımız prayı idare etmek gerekiyo bizdekinin de bir sınırı var o yüzden hep erkek olmamalı
- +1 yıl
Öğrenciysen başka ben meslek sahibi erkekler için dedim. Sırayla ödersiniz ilk sen başla ödemeye kızdan teklif gelirse bir dahaki sefere sen ödersin falan de tatlı bir şekilde ama teklif gelmesse sen öde demek ayılık olur ama hiç bir zaman alman usulü yapılmamalı ne o öyle kasada rezillik benimki ne kadardı falan
Soran+1 yılyani alman usulü kötü başlarda bir kaç defa ben öderim sorun değil de sonradan sıra sıra falan ondan yoksa ben bende yoksa o o şekilde güzel bence
+1 yılSevgilim genelde ben lavaboya gittigmde çıkmaya yakn halleder ben geldgmde de cay icer çıkarız bu hareketi cok hos olur bana pek odetmez teklif etmemden de hoslanmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılpeki sen nasıl yapılmasını isterdin
- +1 yıl
Bu sekilde yapmasi hosuma gider parasi yoksa zaten veririm bn ama hesabi o ödesin
Soran+1 yılyani cimrilik gibi olmasın tabi de bizdeki para da sınırlı oluyo üniversite öğrencisiyiz aileden gelen akdar idare etmemiz gerekiyo
- +1 yıl
Yoksa iste gitmeden önce veririm ben mutlaka sadece hesap öderken o versn yani
Soran+1 yıldüşüncene hayranım :) bence de mahçup düşürülmemeli
kızlar da ödemeli ki ben ödemeyince kendimi kötü hissediyorum sanki parasını yemek için arkadaşiz gibi vicdan yapıyorum
00 YorumlaTürk usulü kardeşş 😊 şefim diyeceksin bakacak adam elinde kalem varmış gibi yazı yaz hesabı getirir arasına koy yolla 😊
00 Yorumla
+1 yılErkeğin kızdan beklemesi olmaz. Ama ben şahsen tüm hesabı sevgilime ödettirmekten rahatsız olur, ilk yemekse sonraki sinemada benden derim.
07 Yorumla
Soran+1 yılkız teklif etmeli zaman zaman değşierek ödenmeli ben de öyle düşünüyorum erkekelrde zengin değil kızlardan az harcama yaparlar hatta daha dikkatli
- +1 yıl
tabi ki. ben aksini para yemek olarak görüyorum, rahatsız edici. her ne kadar erkek arkadaşım bu durumdan pek hoşlanmasa da.
Soran+1 yılyani gururlu bir kız değişmeli oalrak öder o erkek için kızlarala para yemek gibi olur ailesiyle sorun falan olur sıra sıra mantıklı diye düşünüyorum
- +1 yıl
kesinlikle. kız bunu düşünebilmeli
Soran+1 yılher kız da böyle düşünmeyince insan ikilemde kalıyor nasıl yapsak diye
- +1 yıl
yaniii. seninde söylemen çok tuhaf olur. yavaş yavaş soğursun zaten. sadece para meselesi değil ki bu. detaylar can sıkar.
Soran+1 yılyani sıra sıra ısmarlamk güzel diye düşünüyorum
Tabikide sen öde kıza hesap ödeten erkek mi olur kankanmi o senin :D :D
00 Yorumla
+1 yılTabikide centilmenlik yapip erkekler odemelidir tavsiyem bu kanka
015 Yorumla
Soran+1 yılhayırlısı kanka :)
- +1 yıl
Amin kanka:-D
Soran+1 yılüniversite öğrencisiyiz paranın sınıraı var bizi de anlayın kanka ya :)
- +1 yıl
Oda dogruda kanka o zmn manita yapmiycksin ne diyeyim:-D
Soran+1 yılal işte manita yapmıcaksın o zaman ne ya :D gökhan ya adamım :D güldürdün
- +1 yıl
Hahaha alemsiniz var ya ozellikle sn gokhan off yerine gore degisir ama ilk bupusmada kesinlikle adam odemeli bnce
Soran+1 yılilk buluşma öderiz sorun değil de hep biz de olmaz ki canım :D
- +1 yıl
Hep siz tabikide opmaz canım sonralarda beraber odersiniz ama aradada centilmenlik yaparsin herhalde cnm:-D;-)
- +1 yıl
Kendi kendini etkiletpemissin be kanka @gokhan389 hahaha ask bu akada konar bohada derler snucta degilmi?
Soran+1 yılvalla benim manita benden zengin :D ilk kez buluşcaz ilki bn öderim de sonrası skıntı :D @gokhan389
Soran+1 yılinşallah bulursun kanka gokhan389
+1 yılKiz teklif sunmadan ya da ondan bisey beklemeden sen oduceksin
011 Yorumla
Soran+1 yılher zaman mı
- +1 yıl
Yok bir seferligine tabiki her zaman
Soran+1 yılhiç mi gururunu z yok erkekleer çok mu zengin sanıyosunuz
- +1 yıl
Milyoner değiliz ki sürekli ödeyelim
- +1 yıl
O zaman oyle bir kiz bulacaksin ortak odeyen hesap misali
- +1 yıl
He canım
Soran+1 yılbunlar da fazla artist a mk az düşünceli ol
- +1 yıl
Arkdsm sizene benim fikrim uzayin
Soran+1 yıltamam kes
Gizli Üye(30-35)+1 yılSirayla ödenebilir ama bizimki bize hiç ödetmiyo ; (
04 Yorumla
Soran+1 yılsen gene de teklif et sırayla ısmarlama falan güzel olabilir
Cevap sahibi+1 yılEtmez miyimmhatta veriyorum benim parami alip yüzüme fırlatıyor. . Bayagi abartiyo yani
Soran+1 yılçok mu iyi maddi durumu
Cevap sahibi+1 yılYok normal :)
sen erkekliğini yap paran bitene kadar öde, bırak yol paranı o versin:DDDD vermiyorsa işte sıkıntıD:DDD
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kız ya da erkek öder diye bişi yok bence. İlk buluşmalarda erkek daha sonrsında ortak olur
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen bu güzel bence de
Kasaya gidip cuzdanini cikariyorsun masa numarasini söyleyip ne kadar olduğu soruyorsun sonra da o fiyati oduyosun basit bence :Dd
00 Yorumla
+1 yılİLK BULUŞMALARDA ERKEK SONRA YAVAŞ YAVAŞ ORTAKLAŞA OLMASI GEREKEN BU :)
00 Yorumlamesela yemeği sen ödüyosan tatlıtarla içeceği o ödesin
00 Yorumla
+1 yılona çaktırmadan ödemelisin.
mümkünse ben bir lavaboya gidiyorum de ve öyle öde.00 Yorumlaşahsen erkek ödemeli diye dusunuyorum. İliski çok ilerlediğinde kızlarda öder tabi
00 YorumlaErkek 2 3 öder bırakır reis gerisi ortak yoksa iflağımız kalmaz yani bende istemem her hesabı ben ödiyeceksem olmaz ben kendime zor bakıyorum :D
00 YorumlaAaaaa yılan derisi cüzdanımı evde unutmuşum de kanka :-)
05 Yorumla
Soran+1 yılhahahah :D adamsın
Soran+1 yılher yerdesin a mk :D
Soran+1 yılgokhan389 her yerdesin kardeş :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılToplumun genel kanisi erkek odesin seklinde. Durum kizdan kiza degisir ama erkegin surekli odemesi beni rahatsiz eder acikcasi. Alman usulu candir :)
00 Yorumla
+1 yılilk bir kaç hesabı erkek öder sonra alman hesabına döner ama genelde erkekler öder
00 Yorumla
+1 yılKiz ortak odeyelim derse ortak olur biz hep ortak oduyoruz
00 YorumlaSen ödersin
Ödeyemez isen kasiyere domalırsın
Onuda yapamam diyosan bulaşığa girersin00 Yorumlabizim kitabımızda kızlara para ödettirmek yazmaz
kesinlikle ben öderim lafı bile olmaz00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Ortak ödenmesinden kararındayım
03 Yorumla
Soran+1 yılyani srıa sıra ısmarlamak da güzel olabilir parayla uğraşmak sürekli alman uslü falan da kötü olabilir o yüzden sıra sıra ısmarlamak güzel olabilir diye düşünüyorum ben de ısmarlamak güzeldir para durumuna göre yapılabilir
Soran+1 yılbence de basit bir kou olsa da sıkıntı olabiliyor
+1 yılbir defa ben ödedim küstü bana :-D
00 Yorumla
+1 yılkızın hesaba ortak olmayı akıl etmesi gerek..
00 YorumlaOrtak ödemek daha iyi olur :)
00 Yorumla
+1 yılErkek öder kıza ödemesi için fırsat bırakmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılbu ne rahatlık sürekli onun parasını yemek sizin gururunuzu da kırmaz mı erkeğin parası çok mu oluyo sizce
- +1 yıl
para yemek değil ki bu. Buna incelik deniyo. Cimrilik yapma lütfen
ilk hesabı sen öde, devamı ortaklaşa olur
04 Yorumla
Soran+1 yılilkinin öderiz sorun değil de erkeklerde zengin değil ki nereye kadar olabilir erkek
Soran+1 yılgene de insanın kafasına takılıyo kontrollü bir şekilde sizin dediğiniz güzel de herkes de aynı düşünmüyo ikilemde kalıyoruz
Kiz teklif etmeli ödemede de olur
04 Yorumla
Soran+1 yılsen nasıl yapardın
Soran+1 yılbizdekinin de bir sınırı var kardeş aileeden gelen para neyse onu idare ediyoruz üniversite öğrencisiyiz :)
+1 yıldusunme sen odeyeceksin
02 Yorumla
Soran+1 yılhep erkek hep erkek nereye kadar bizdede para taşmıyo ki :D
- +1 yıl
yapavak bisey yok :))
+1 yılherkes kendi yedigini odesin
00 YorumlaKesinlikle erkek odemeli
00 Yorumlaalman usulü.
00 Yorumla
+1 yılErkek öder :D
09 Yorumla- +1 yıl
Milyonersin sanırım piyangomu vurdu
Soran+1 yılvay * :D
- +1 yıl
Ben milyonerim mi dedim. Ama normali erkeğin ödemesi bak yukarda kaç tane kizda erkek odemes lazim demiş. Kizin gözünden düşmek istenmiyorsa erkek oduycek.
- +1 yıl
Öyle kardeşim çoğu kız senden bekler 100 kiza sorsak 85 i erkek oder der sen 15 ine guveniyorsan kizla odersin ama kızın gözündende dusebilirsin hatta söyle soyluyum benim kuzenim böyle seyler yaptigi için evliliğe son 1 hafta kala ayrildilar.
Soran+1 yılöyle cimrilik değil de üniversite öğrencisiyiz dış şehirlerde yaşıyoruz aileden gelen paraya da uymalıyız kızlar aile içi sorun olmamalı ve hep erkek öderse de soğukluk olur o kızların nelere ne kdar para yatırıp gereksiz harcamaalr yaptığını da biliyoruz
- +1 yıl
Üniversite oğrencisiysen kizin düşünmesi lazim biseyleri ama diyelim bir maaşın olduktan sonra sen odersen daha iyi olur ben genele yaydim sözlerimi dediğim kişinin iyi bir maasi vardi yine böyleydi en son kiz evlenmeye 1 hafta kala bunu birakti :D
Soran+1 yılevlenmeye 1 hafta kala bıraktı mı :D yok artık
- +1 yıl
Kızın söylediği laf seni adam etmeye calistim ama olmadi :D
Soran+1 yılilginç :D hayırlsıı budur belki de takma ;)
+1 yılErkek oder
02 Yorumla
Soran+1 yılgene mi sen l*n gokhan389 :D katılıyorum kanka bu da artist bir kız s. et
- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılortak odeyın
00 Yorumla
+1 yılsen ödicen
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgi̇li̇mi̇zle bi̇r şeyler yemeye gi̇di̇nce hesap nasıl ödeni̇r?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar