• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Hiç bir zaman sevgilim olmayacak , güleyim mi , Ağlıyayım mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Hiç bir şey bu kadar garanti olmamamıştı...
Hiç bir zaman sevgilim olmayacak , güleyim mi , Ağlıyayım mı?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • kanya_
    kanya_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu kadar karamsar olma ya , daha yaşın kaç sanki her şey bitmiş gibi konuşuyorsun. Bu zamana kadar karşına doğru kişi çıkmamış olabilir ama bu ilerde de çıkmayacağı anlamına gelmez.
    Biraz kendini toparla , çeki düzen ver. Sevgilim yok diye üzülme bir de buna iyi tarafından bakmayı dene sevgilisi olup da aldatılan çok kişi var. Inan bana aldatılmaktılıp üzülmektense sevgilin olmaması daha iyi 😄
    Genelde arayan bulamaz ama aramayı bıraktığın an çıkar karşına :))

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim çok farklı hiç içine girmedim ki bulayım? Benim derdim başka... Hayata yabancı kaldım , hiç içine girmedim sosyalleşmedim fiziksel kusurlarım var okumuyorum çalışmıyorum hayatta ben diye bir şey benliğimi yitirdim kişiliğimi varlığımı ortaya koyupda gezemiyorum bile eziğim kısaca özgüven yerlerde dişlerim çürük boyum kısa sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli saç derim kepekli vucut çatlaklarım var sismanım işim yok okulum yok engelli kimliğim var fakirim hiç sosyal hayatım olmadı 9 senedir evdeyim yaşamıyorum kısaca sence yeteri kadar açık mı?

      Yorumla
    • kanya_
      kanya_
      +1 yıl

      Yeni arkadaşlar edinmekle başlayabilirsin çevrende arkadaşlık yapacak birileri mutlaka vardır. Bide giyim kuşam bakımına dikkat edersen sosyal hayatında olur. Giyim kuşam bakım dediysem çok fazla para harcamadan da yapabilirsin bunu
      Engelli olman arkadaş edilemeyeceğin anlamına gelmez :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaw he he

      Yorumla
    • kanya_
      kanya_
      +1 yıl

      İnsanlara yardım da yaramıyor ne halin varsa gör

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

4

Cevap

  • Kauss
    Kauss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Benimde yok
    Defalarca ağladım nereye kadar
    S... Hayatın dibine kadar yaşamaya çalış

    İlla sevgili istersen bul zor değil belki ben beceremiyorum

    0
    0 Yorumla
  • venom4499
    venom4499 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Senin yerinde olsam yarın hayatta olup olmayacagima endişe ederdim

    0
    0 Yorumla
  • babydrama
    babydrama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı.

    Neden fakir misin çirkin misin

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sayılır tam olarak depresyon

      Yorumla
    • babydrama
      babydrama
      +1 yıl

      Ben çok çirkinim en fazla 1 2 buluşuyorlar benle de, napalım salla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senle ben bir miyim? Hayata yabancı kaldım , hiç içine girmedim sosyalleşmedim fiziksel kusurlarım var okumuyorum çalışmıyorum hayatta ben diye bir şey benliğimi yitirdim kişiliğimi varlığımı ortaya koyupda gezemiyorum bile eziğim kısaca özgüven yerlerde dişlerim çürük boyum kısa sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli saç derim kepekli vucut çatlaklarım var sismanım işim yok okulum yok engelli kimliğim var fakirim hiç sosyal hayatım olmadı 9 senedir evdeyim yaşamıyorum kısaca sence yeteri kadar açık mı?

      Yorumla
    • babydrama
      babydrama
      +1 yıl

      Ölmüşsün gömenim yok kardeş

      Yorumla
    • babydrama
      babydrama
      +1 yıl

      *gömenin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ha şunu bileydin...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bos yapma

    0
    42 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana mı soracağım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      AptaI sorunu görüyorsak evet.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aptalsa neden yazıyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      AptaI soru olduğunu anla diye. Ama yanlış anlama lafım sana değil soruna. Çünkü herkesin hayatının kötü olduğu zaman dilimleri vardır. Bu durumdan kurtulabilmek için güzel zamanların geleceğinin hayalini kurmak lazım. Sen ise kendini daha da kötüleyerek daha çıkılmaz kılıyorsun durumunu. Ve özgüvenin felan düşüyor bu şekilde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen benim nasıl bir hayat yaşadığımı bilsen bunlari demezdin zaten...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ozgüvenim hiç olmadı ki düşsün iyi misin sen? 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman edinmeye çalış hocam ne diyim yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kolay mı sence Hayata yabancı kaldım , hiç içine girmedim sosyalleşmedim fiziksel kusurlarım var okumuyorum çalışmıyorum hayatta ben diye bir şey benliğimi yitirdim kişiliğimi varlığımı ortaya koyupda gezemiyorum bile eziğim kısaca özgüven yerlerde dişlerim çürük boyum kısa sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli saç derim kepekli vucut çatlaklarım var sismanım işim yok okulum yok engelli kimliğim var fakirim hiç sosyal hayatım olmadı 9 senedir evdeyim yaşamıyorum kısaca sence yeteri kadar açık mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam da dediğin şeylerin hep sebebi sensin farkında mısın? Sosyalleşmedim diyorsun , spora başlayarak arkadaş edinebilirdin. Sosyalleşebilirdin. Arkadaşlık kurmak için güzel veya yakışıklı olmaya gerek duymuyor çoğu insan. Onu geçtim okumuyorum diyorsun okuyabilirsin sınava sadece 1 sene hazırlanarak. Üstelik sosyal olamama sebebin bu bence. Üniversite de hocalardan bile büyük yaşta insanlar var gidip okuyabilirsin geç değil. Çalışmıyorum diyorsun bu da senin istememenden , yapmamandan kaynaklı. Şişmanım diyorsun ciddi bir hastalığın yoksa öyle kalmanın sebebi de sensin. 120 kilo arkadaşım 1 sene etti etmedi spor yaparak şu an kaslı bir vücuda sahip oldu. Eli yüzü inceldi resmen tipi değişti. Göz için de tedavi mümkün olabilir göz doktoruna gidebilirsin. Kulak için de çözüm yoksa bile mutlaka rahatça duymanı sağlayacak şeyler mümkündür onun içinde doktora gidebilirsin. Saç derin kepekli olabilir doğal sabunlar veya bunun için üretilmiş sampuanlar alabilirsin. Kısacası bir yerden başlayıp problem diye gördüğün her şeyin üstesinden gelebilirsin bu yazdıklarının. Ama şuanda bu denli çökmenin tek sebebi bir yerden başlamayıp tüm sorunlarınla yaşamaya devam etmen. Hepsi zamanla birike birike bukadar olmuş işte. Ama hepsini tek tek çözee çöze bitirebilir ve hayatını büyük ölçüde degistirebilirsin. Bukadar üşenmeyip yazdığım güzel, faydalı mesajımı dikkate almayıp hala depresif konuşacaksan sonraki yazına cevap vermeyeceğim. Sana tek diyeceğim artık sızlandığın yeter. Kendine gel ve tek tek problemlerinin üstesinden gelmeye başla.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Farkındayım benim hatalarım sırf zamanında liseyi geçemedim diye gelsin kötülükler dedim ve hayatı saldım... ben arkadaş edinecegim öyle mi bu halimle kim arkadaş olur hadi onu geçtim merhaba demek için yabancı biriyle selamlaşmayan ben arkadaş mı edinmesini bileceğim , sosyalleşmek kolay mı bu şekilde? Benle kim arkadaş olur sürekli görebileceğim biri mi? Engelli damgam kimliğim var kısıtlama nereye okuyorum yazılıyorum hadi onu geçtim bende calışkanlık var mı? Anlamadiğım için dersleri işlemleri bıraktım zaten... daha kendimi sevmiyorum dış görünüşüm sesim çocuk kalmış bir de tembel kafayla okuyabilirsin diyorsun , asgari ücretle çalısam ne işime yarayacak kendimi sevmedikden sonra? Acaba calışip evlenicem mi araba mi alacağım? Ben 2 hafta spora gittim kendimi aç bıraktım hasta ettim şekerim çıktı senin haberin var mı? 120 kilo arkadaşin benim gibimiymiş bünyesi? Her olumsuzluğa bir lafın var maşallah kaslı vücuda sahip olmuşmuş vücut çatlakları da buna dahil mi? 1 göze alıştım artık kulağa da sanki birine sevdircem kendimi!!! Açık konuş ama doğru konuş tüm. bu dediklerin kolay mı kolaysa ben neden 9 senedir bulamadım hayat yoksa sana göre toz pembe mı? Yoksa yaşadıklarımı hiç yaşamadın mı? Arkadaşım herhalde bir yerden başladım ve hayatın zillesini tokadını yedim değil mi? Öyle konuşuyorum yani değişmeye çalıstıklarımdan çabalardan bahsediyorum kendimi geliştiremedikden sonra boy uzun olmadıkdan çocuksu görünüm ve sesim oldukdan hiç büyümedikden sonra? Ya arkadaşım sen çok iyisin dediklerine yüzde yüz katılıyorumda hepsi kolay şeyler mi bir anda sonuç ve olumlu alacağı ben bunu anlamak istemiyorum işte... iyi hadi geleyim kolayda 2 hafta spora git kilo vermeye çalış kendini aç bırak hasta et dön evine ah be arkadasim ahh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özele gelir misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Psikologa gitmeni öneririm. Emin ol yardımcı olurlar. Ama bilmeni isterim ki ben ortada aşılamayacak problem görmüyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Psikolog çok isterim ama gidemiyorum işte neden mı özel tutamıyorum param yok devlet hastanesinin verdiği yetmiyor şimdi söyler misin nasıl psikolog bulabilirim? Sen hiç yasamadığın için ortada bir problem göremiyorsun ben hiç bir zaman evlenemem araba kullanamam yurt dısı gezemem diye düşünüyorum Ataturkun yineden dünyaya gelmesi gibi imkansız... benim arkadaşım olur musun? Akillı birine benzemiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben görüyorum aşılmayacak şeyler dişler , boy ćocuksu görünüm ve ses ve lise üniversite evlenenezsin bile herşeyi halletsek kiralık ev fakirlik diz boyu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boy neyse de dişler mi aşılamayacak? Dişsiz adamlara bile on numara diş yapıyorlar. Cahilsin sen dünyadan bir haber olduğun için her şeyi imkansız bellemişsin. cocuksu görünüm de okadar kötü bir şey değil. Kendine çeki düzen verdikten sonra çocuksu görünsen de öyle seven bir cok kiz var. Sahsen ben 22 yasimdayim ama 18 19 gibi duruyorum ve emin ol olgun duran cogu erkekten daha çok ilgi çekiyorum. Ve hic çalışmadan okul bile okumadan yok kiralik yok fakirlik. Hiçbir çaba sarfetmemissin hayatin boyunca bir seyleri duzeltmek icin ve sadece mızmızlanıyorsun kari gibi. Oyuzden sana daha yazmıyorum otur düşün dediklerimi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boyum hadi kısa uzamayacak , buyük bir problem değil ama dişler imprant yaptırmak ne kadar biliyor musun 1 diş için , cahil olduğum doğrudur çünkü dünyaya açılmadım hiç , ama ben olgun göstermek isterdim sesimde öyle her ne kadar genç göstermek iyi deselerde ben bira erkek gibi adam gibi görünmek isterim anladın mı? Ne bileyim hiç kız o halde beğenmez gibi geliyor çeki düzen olsada , bak ben 25 yaşındayım senden büyuğüm ama benden akıl olarak sen büyuksün bende 19-19 gösteriyorum istersen fotoğrafımı yolliyim bir bak , beni kimse bu görünümle begenmez gibi geliyor sesimi dinlettim beğenmediler ince fotoğrafımı yolladım 18-19 yaş dediler gücüme gitti yaşımı gösterememek , ya çalışam bile evlenmeye kalksan iki gönül bir olunca misali asgari ucretle kiralık ev ne bileyim ben mutevazi hayat içinde sıkılmayı yaşanmaz hale getirdiğimi sanıyorum hiç caba sarf etmedim öyle mi nasıl eminsin buna hiç ben oldun mu neleri denedim bilsen ama cahilliğimle ilk karşıma çıkan engellerde pes ettim karı gibi mızmızlanıyorum hiç bir şey yapmıyorum öyle benden küçüksün bi de ettiğin laflara bak karı gibi miyakla ha yaşadıklarım kolay şeyler mi sanki bir şeyleri düzelmek òyle ha deyince de oluyordu hemen , çok kibirlisin sende nefret dolusun şartli şurtlusun sana daha yazmıyorum diyerek nerdeyse kötülüğümü istiyorsun sanıcam zaten psikolojim. bozuk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hocam kusura bakma haklısın. Yanlış şekilde konuştum, saygı duymam lazımdı. Benim sadece kızdığım nokta her şeyin aslında sebebi sensin ve farkında değilsin. Mesela diş nekadar haberin var mi diyorsun ama kendin de diyorsun ki çalışmıyorsun. İş aramıyorsun. Bun da hem fikiriz dimi. Yani sen tamamen kendini bir mezara gömmüşsün ve öyle ce ölmeyi bekliyor gibisin. Bir şeyler için çabalasan ve değiştirene kadar vazgeçmesen emin ol gittikçe hayatın güzelleşir. Yani işi kadere bırakmak yanlış. Ne olacaksa olur diyerek yatamayız. Olacakları bizler belirleriz. Sana tavsiyem ufaktan başla problemlerini çözmeye. Elinden geldikçe çaba göster. Diş gibi şeyleri ise sona bırak bunlar masraflı şeyler dediğin gibi. Ama öncelikle şu karamsarlığını bırakmak ile başla. Spor ağır geldiyse yürüyüş ile başla. İlla fitnessa gitmek zorunda değilsin. Güzel bir beslenme programı ile diyet yaparak ve düzenli yürüyüş yaparak emin ol stresini büyük ölçüde azaltıp daha sağlıklı bir form a gireceksin. Sadece iste ve bir yerden başla artık. Karı gibi mızmızsın dememin sebebi kaç sefer seni motive etmeye çalıştım ama her seferinde olumsuzluklara olumsuzluk ekledin. Sen de biliyorsun ki haklıyım. Problemlerinin arasında zor olanlar var evet. Ama imkansız olan yok. Bunu sen de biliyorsun. Yani eksik kol bacakla doğmadın Allaha şükür. Ki onun bile pahalı da olsa takma kol bacak olayı var sen düşün. Öyle bir dönemdeyiz ki çözüm olmayan şey yok neredeyse. Ayrıca 25ine geldin. Geç kalmadın emin ol. 30una kadar her şeyi yoluna sokmuş olgunlaşmış biri olursan 30undan sonra da bir yuva kurmuş adam olarak ailenle hayatına devam edersin. Ama 30una kadar hiçbir şey için cabalamazsan işte ozaman istesen de bir çok şeyi toparlayamacaksın. Çünkü gençliğin bitmiş olacak. Hayatın boyunca kafanı yastığa koyduğun an da geriye dönüp düşüncelere daldığın zaman kötü bir geçmiş hatırlamak, pişmanlıklar hissetmek istemiyorsan yola koyul.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her şeyin çözümü akıldan başlar. Ki eminim bundan sen akıllı bir insansın. Konuşmandan belli. Sadece biraz inadın var ve karamsarlığın. Ama aklın yerinde. Düşünebilen , algılayabilen bir insansın. Bazı insanlar var bir cümleyi 40 ayrı dilde anlatsan yüzüne davar gibi bakar. Sen beni anlıyorsun eminim ki. Ve yazmam deme sebebim ise pek girmiyorum buraya. Bıraktım bu uygulamayı nadir giriyorum. Belki de senin karşına seni hayata kazandıracak biri olarak şans eseri çıktım. Bilemezsin.. kader esrarengizdir. Hayatında bol şans.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşeyin sebebi olduğumu farkında olduğumu biliyorum dedim bende sana sırf liseyi zamanında geçemedin başarılı olamadın kaldın o yüzden hiç bir şeyin kötu eksik olmayacaktı ama oldu lise gecemedin ondan sonra dedim işte gelsin kötülukler daha dibe batmak hayatı salmak... Arkadasım kendimi sevmiyorum kendini sevmeyen biri neden iş arasın ki? Neden içi huzursuzsa iş arasındaki dış görunüşünden insanlardan kaçıyorsa hele? 9 senedir hayatı nasıl saldığımı tahmin edemezsin hayata tutunmak herşeyi yaşamak için bir şey yapmadığım doğrudur , çünkü kapasitemin kaldırmadığını fark ettim fakirliğimle de bu tam kendi engelimi kendin koymuş gibi oldum yani zaten fakir dar gelirliydin ötesi olmazdı senden diyerek... ben ne yapayım ya ilk iş kilolardan kurtulcam dedim her gidişimde kendimi hasta edip şekeri çıkarıp eve dönüyorum... Tek başıma çok yalnızım hayatta kendim yokmuş gibi herşeye ayak uydurmak nasıl yabancı geliyor bilsen!! Denedim ilk iş kilodan kurtulmak onu bile başaramıyorum zayıf bile olamadım 9 yıldır , Karamsarlık kilo yüzunden hep ustümdeki fazla yükler... yürüyüşde ağır geldi hemen faydasını göremiyorum zaten 16 aralık'a kadar spor salonu üyeliğim devam ediyor ama 1 aydır gitmiyorum çünkü agır diyet ve spor beni hasta etti hastaneye gittim şekerim fırlamış midem bulanıyor başım dönüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Basım dönüyor diyetisyenden beslenme programim var ancak her gün 1 saat yürüyüs bir yerden bir yere sıktı beni evde yemek yemekden zor tutuyorum kendimi , benim kilo vermem lazım tüm stres bundan ama ne yüruyüş ne de spor salonu yaradı , istedim de bir yerden başladım da neden olumsuzluklara olumsuzluklar ekledim peki işe başladığımda yüzüme vuran kötülükleri çok imkansız gibi karsılaştığım sorunları görünce... benim neden peki kız arkadaş yapmam araba kullanmam imkansız gibi geliyor o zaman... ya ben boyumu sevmiyorum sesimi hiç sevmiyorum çocuksu diş görünüşümü vucut çatlaklarımı her yerimde dövme gibi bunların gećmeyecek olması beni deli ediyor... eksik göz ve kulakla doğdum ama 1 tanesi yetse de birini duymak için soluna geçiyorum... 16 yaşindan beri çekiyorum böyle 9 yıl oldu 25 yaşindayım gencliğim gitti ama ergenliğim 25 gençliğimi aldı gibi şimdi düzelsen dediğin gibi olgun dönem olur lakin bende yuva kuran eş baba olan evi olan sorumluluk alacak cesaret yok ki 5 sene sonrası belki ama asgari ücretle evli 3 abimin gibi kiralık 1 goz ev o da ben böyle istemiyorum ki yani fakirlilik içinde mutlu olmayı , seveceğim kadına hiç bir şey veremem ki 😓 yuva kurmuş ailenle dedin ya hem o kadar büyümedim hem sorumluluk almaya korkuyorum hemde fakirliğimden kurtulamamak ona da yansıtmak beni korkutuyor... evlenirsem yine fakir olurum ve bence hic başlamamak buna en iyisi , yani kendimi bir geliştirebilsem büyüsem adam olsam.. 5 senem kaldı yani ben a-sosyal murat pc karşısınea mastürbasyon yapan yemek yiyen yan gelip yatan tüm sorumluluklardan kaçan ben canım murat ha hiç bir şeyi 30undan sonra toparlayamacagım öyle mi? Daha dün gece kafama yastığı koyduğumda hak ettiğim hayat bu mu dedim ama , hala pismanlık hissediyorum gençler gibi gezememekden , bende isterim elbet bir yerden başlamak ama işte nasıl yola koyul diyorsunda daha ne istediğimi nerden başlıyacağımı bile bilmiyorum..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aklım keşke hemen yenilgiyi kabul etmese napim ben böyle yetiştim inadim ve karamsarliğım bu yüzden yani karşıma çıkanlar ben seni anlıyorumda kendimi anlamıyorum ne yapmak istediğimi instagramın var mı peki arkadaş olalım gelişmeleri yazışırız... belki de , keşke hayatımı kazanabilsem ne yaptiğîmı bilsem 😔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yardımcı olmayı çok isterdim ama benim hayatım biraz 1 2 arkadaş ve ilişkim üzerine kurulu. Yani insanlarla çok iletişim kurmayı sevmiyorum maalesef. Bana göre de yalnızlık iyi 😂 Ama iş her türlü sen de bitiyor. Dediğim gibi çabala devamı gelir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demek sende bıraktin beni benim başima ne gdiyse yalnızlığımdan içime kapanmadan oldu , oooh ne güzel ilişkinde var bize hiç uğramayacak ne ilişki ne arkadaşlık çünku istesem bile herşeye açılamayacağımı biliyorum özür dilerim senden bende kendimi sevemiyorum.. senin ki yalnızlık sayılmaz mutevazi hayat denir bende o da yok , bütun iş bende bitsede , nereye elini ayağını koyacağını bilmeyen bu çocuksu aklımla , ne istediğime bile hayatta karar vermezsenken neyi çabalacağım ne istiyorum bilmiyorum ki hem uğraşmakdan yenilgi almakdan bıktım hep...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah be kardeşim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hocam takıntılı mısın? Her şeyin çözümü kendinsin. Başkasından medet umarsan zaten yerinde sayıklarsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunalımdayım sence takıntılı olmam saplantıya girmem normal değil mi? Herşeyin cözümü kendinsin diyorsun ama benim nasıl ortada kaldığımı aklımın olmadığını nasıl kendimi yönlendirediği ortada tek başıma akılsız kaldığı bilmiyorsun bana bir hayat verilmiş ne istediğine karar ver harekete gec ve yaşa ama sorun şu ki ben kendimi varlığımı ortaya koyamıyorum var mıyım yok muyum belli değil herşeyin çözumü kendinsin diyorsun ayakda öylece sap gibi ne yapmak istediğimi dair bilmeden kıpırtdamakda zorlandığımü bilmiyorsun? Benim canım yokmuş gibi kendimi yönlendiremiyorum bu konuda sen ise herşeyin cözümu sensin diyorsun bende akıl var mı sanıyorsun? Aksine ne geldiyse başıma yalnız kalkmakdan geldi destek almazsam birinden daha da içime gomürülürüm ilkokul arkadaşlarıma bile yalvardım ben senin haberin var mı? Işte bu kadar acizim ne yapmak istediğimi bilmiyorum bilsem bile harekete geçemiyorum bile...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman bir psikoloğa görün. Psikolojik problemlerin varsa bunu bu işin eğitimini alan insanlardan destek alarak çözebilirsin. Oradan buradan bulduğun insanlar yardımcı olamaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eee ama Psikologa da görünemiyorum ha deyince görünemıyorsun özel tutucak halim yok devlet hastanesi zaten bakmıyor!!! Söyler misin psikologa nasıl gideceğim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende çok istiyorum psikolog ama nasıl?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yav kaç kere denedin kardeşim. Yeter ama her şeye bir laf buluyorsun. Git öl Çok yaşa ozaman ne diyeyim ben sana? Ülkede zibilyon tane psikolog var. Kaç tanesini denedin de bakmadı sana? Ücretsiz destek yeren bir sürü yer var. Kaç tanesini denedin de gidemedin? Ha uğraşman mı gerekiyor gidebilmek için. Uğraş ozaman. Bari bir şey için uğraşmış ol bebek gibi sızlanıp duracağına.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Işte benim kafam basmıyor senin gibi , nerde nasıl bulunur psikolog bir senin akıllığına bak bir de benim herşeye yabancı kalışıma... 2-3 sefer denedim abimle beraber bulamadık ücretsiz kim veriyor bunlar bahane değil mi ben istemiyor muyum gitmek ama alamadık bir randevu işte... ülkede 1 milyon psikolog var ama abimde söylediğimde bul bana dediğimde buldu da ben mi gitmedim sanki? Kafam senin gibi herseye de basmıyor ayrıca , nerden veriliyor bir sürü ücretsiz psikolog deyiver bakalım bana antalya bölgesi bir bak bakalım..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hocam araştırarak illaki bulunur. Yani sora sora bulabilirsiniz mutlaka. Ben antalyayı nereden bileyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben araştırdım biraz ücretsiz bulamadım internette , abime de söyledim devlet hastanesini de bir işe yaramıyor fakiriz diye özelde tutamıyoruz hem dediğin ücretsiz kurumların verdiği randevu da sanırım bulsan 2 ay sonraya veriliyorlarmış randevuyu ben o kadar zaman bekleyemem ki? Antalya bölgesi internetten ücretsiz sen bak diye şey etmiştim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında psikolog gereksiz. En iyisi arkadaş edinmek. Ama sanaldan değil. Böyle vakit geçirip gezebileceğin arkadaşlar. Yeterli samimiyet ve dostluk kurulunca da dertleşilir. Sen onu onlar seni dinler. Bu yüzden sosyalleşmeyi öğrenmen lazım. Bana en iyi psikologtan da iyi gelecek dostlarım var. Bu zamanla emekle kurulan dostluklar. Öyle sokaktan biriyle arkadaş olup öylece derdini anlatamazsın. Kimse durduk yere içi sıkılsın istemez. Oyuzden sana değer veren emek verilmiş arkadaşlıklar kurman lazım. Emek diyince akla zor geliyor cümle içinde ama sadece doğru insanlara değer ver. Onları önemse. Sonra zaten gerisi gelir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abim akıllıdır ama o bile bulamıyorsa bana şevkini kendin kır dedi ama olmuyor işte uzman olmadan , senin gibi bir kardeşim olsa ne bu hale düşerdim ya düssem kurtulurdum emin ol...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abin akıllı biriyse onun sana yardımcı olması daha iyi olmaz mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Işte arkadaşlarım yok sadece arkadaşlarım ilkokuldan olmuşu onlarlada koptuk daha ben kendimi sevmiyorum ki kendini sevmeyen birini nasıl baska biri sevebilir dost olabilir ki hele reelde gerçekde hiç dışarı çıkmıyorsam nerde nasıl arkadaş bulunur ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İş bulmaya çalış mesela. İllaki bulabilirsin. İlla resmi markalarda çalışmak zorunda değilsin. Engelli engelsiz ayırmayan küçük işletmelerde vardır her yerde. Böylelikle arkadaş da edinebilirsin. Yeter ki çık dışarı ortamlarda bulunmaya çalış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar da akıllı değil yol yordam bilir sadece işge tüm işlerime o bakıyor ama psikolog bulamadı ailesi var eşi var evi var herkes kendine zaman ayrıyor diyorum psikolog bul , bulamıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben lise üniversite bitirmeyince hayatı yaşanmaz sanıyorum yani işe girmek çalışmak para kazanmak getiri olsa da içimi mutlu etmez hele elimden hiç bir iş gelmez 25 yaşındayım bir kez olsun tam calişmadım içimde yok bir kere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dişlerim çürük saçımı sevmiyorum iğrenç çıkamıyorum dışarı hele zayıflamadan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yapayım ben şimdi?

      Yorumla
  • ƇɌĄƇƘ
    ƇɌĄƇƘ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Niye sokrates

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Depresyondan hiç çıkamayacağımda

      Yorumla
    • ƇɌĄƇƘ
      ƇɌĄƇƘ
      +1 yıl

      niye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayat şartları durumum

      Yorumla
    • ƇɌĄƇƘ
      ƇɌĄƇƘ
      +1 yıl

      açık konuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayata yabancı kaldım , hiç içine girmedim sosyalleşmedim fiziksel kusurlarım var okumuyorum çalışmıyorum hayatta ben diye bir şey benliğimi yitirdim kişiliğimi varlığımı ortaya koyupda gezemiyorum bile eziğim kısaca özgüven yerlerde dişlerim çürük boyum kısa sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli saç derim kepekli vucut çatlaklarım var sismanım işim yok okulum yok engelli kimliğim var fakirim hiç sosyal hayatım olmadı 9 senedir evdeyim yaşamıyorum kısaca sence yeteri kadar açık mı?

      Yorumla
    • ƇɌĄƇƘ
      ƇɌĄƇƘ
      +1 yıl

      Geçmiş olsun bro. ne engelin var yüzde kaç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafadan ezik olma engelim var %100

      Yorumla
    • ƇɌĄƇƘ
      ƇɌĄƇƘ
      +1 yıl

      bana mesaj at arkadaş olalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur birazdan

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hiç bir zaman sevgilim olmayacak , güleyim mi , Ağlıyayım mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç mi sevgilim olmayacak? 10 cevap verildi
Hiç Sevgilim Olmayacak? 5 cevap verildi
Galiba bir daha asla sevgilim olmayacak? 10 cevap verildi
Hiç sevgilim olmayacak mı? 4 cevap verildi
Hiç sevgilim olmayacak mı? 8 cevap verildi
Hiç sevgilim olmayacak mı? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨