lütfen yardımcı olun görüşünüzü yazin
6 aydır ilişkimiz var flörtleşiyorduk daha 1 ay olmadan bu olayı öğrendim öğrenmem biraz yasal yolardan olmadı (bu konu karışık.) öğrendiğimdede sevdiğim için bişi diyemedim söylemedim onada çünkü söylersem affetmem ilişkiyi biraz erteliyordum o sürekli çıkma teklifi etsede ben erken diyordum çok yavaş ileriyordum defalarca bak anlatmadığın bişi olursa söyle önceden ne yaptığın önemli değil falan ama birgün birşeyler duyarsam çok kötü olur. affetmem o da defalarca yok diyip yemin ediyordu güvenim defalarca kırılıyordu düşündükce deli oluyordum araştırmak istemiyordum sonradan biraz araştırdım hesabına girdim falan yeni vermişti hesabını ilişkinin 4. ayında ben normalde hesap meraklısı değilim sevdiysem sonuna kadar güvenirim bir hatta yapmiş anliyorum hala gelip anlatsa anlayışla karışılarım ama anlatmiyor ben anlatirsam veya duyarsam başkasından onu terk ederim.
neyse ben araştırmak istememiştim başta sonra hesaba giridm o uyurken araştırdım o yaptığı kişi ile mesajlarını gördüm başka bir sevgilisi daha var onunla ilgili pek bişi görmedim ama bu kişi ile ilgili gördüm x kişisi işte mesajlara baktım olayın daha detaylısını bilmiyordum orada öğrenmiş oldum tabi ordaki konuşmalar ayrıldıktan sonra mesajlar öncekileri hala görmedim araştırıcam ama özel not defteri tutmuşum o anlatığında anlayışla karşıladığımda ama başkasından duyduğumdada ne yapacağımıda yazmişim uzatmiyim da konuya devam edim bu kişi ile sev olduğu 1. gün soyunmuş kimine göre kötü kimine göre iyi piskolojisine ve ergenliğine veriyorum orası beni ilgilendirmez ama bu kişi ile ayrıldıktan sonra tekrar konuşmuş ve bu kişi defalarca tehdit ettiği halde yine konuşmuş o kişi küfür edip tehdit etmeye devam etmiş biraz uykuluyum türkçe kötü olabilir kusura bakmayın bugünde birkaç şey daha öğrendiğimde kendimi çok kötü hisetdim ne yapacağımı bilmedim anlatmakta istemiyorum anlatırsam biraz sert olurum ayrılırım hala onun söylemesini bekliyorum hala bazen bilerek birkaç konu açıp bu konulara doğru çekiyorum en son mehmet ali erbil ve tiktokcu kız hakkında konuştuk ben görüşümü söyledim kız ergenken bir tamam olabilir ama mehmet ali erbil onu taciz etmeye hakkı yok dedim kız tamam birşeyler yapmiştir herkese açmiş bu aslnıda büyük bişi dedim sevgilisiyle yapsaydı umrumdada olmazdı sonuçta insanların bir özeli var karışamayız oda evet falan dedi böyle uzun uzun konuştuk ama bana gelip hala söylemiyor ya deli olacam artık her seferinde evlenme planları kurmaya çalıştıkca bunlar geliyor aklıma ağliyorum ya
6 aydır ilişkimiz var flörtleşiyorduk daha 1 ay olmadan bu olayı öğrendim öğrenmem biraz yasal yolardan olmadı (bu konu karışık.) öğrendiğimdede sevdiğim için bişi diyemedim söylemedim onada çünkü söylersem affetmem ilişkiyi biraz erteliyordum o sürekli çıkma teklifi etsede ben erken diyordum çok yavaş ileriyordum defalarca bak anlatmadığın bişi olursa söyle önceden ne yaptığın önemli değil falan ama birgün birşeyler duyarsam çok kötü olur. affetmem o da defalarca yok diyip yemin ediyordu güvenim defalarca kırılıyordu düşündükce deli oluyordum araştırmak istemiyordum sonradan biraz araştırdım hesabına girdim falan yeni vermişti hesabını ilişkinin 4. ayında ben normalde hesap meraklısı değilim sevdiysem sonuna kadar güvenirim bir hatta yapmiş anliyorum hala gelip anlatsa anlayışla karışılarım ama anlatmiyor ben anlatirsam veya duyarsam başkasından onu terk ederim.
neyse ben araştırmak istememiştim başta sonra hesaba giridm o uyurken araştırdım o yaptığı kişi ile mesajlarını gördüm başka bir sevgilisi daha var onunla ilgili pek bişi görmedim ama bu kişi ile ilgili gördüm x kişisi işte mesajlara baktım olayın daha detaylısını bilmiyordum orada öğrenmiş oldum tabi ordaki konuşmalar ayrıldıktan sonra mesajlar öncekileri hala görmedim araştırıcam ama özel not defteri tutmuşum o anlatığında anlayışla karşıladığımda ama başkasından duyduğumdada ne yapacağımıda yazmişim uzatmiyim da konuya devam edim bu kişi ile sev olduğu 1. gün soyunmuş kimine göre kötü kimine göre iyi piskolojisine ve ergenliğine veriyorum orası beni ilgilendirmez ama bu kişi ile ayrıldıktan sonra tekrar konuşmuş ve bu kişi defalarca tehdit ettiği halde yine konuşmuş o kişi küfür edip tehdit etmeye devam etmiş biraz uykuluyum türkçe kötü olabilir kusura bakmayın bugünde birkaç şey daha öğrendiğimde kendimi çok kötü hisetdim ne yapacağımı bilmedim anlatmakta istemiyorum anlatırsam biraz sert olurum ayrılırım hala onun söylemesini bekliyorum hala bazen bilerek birkaç konu açıp bu konulara doğru çekiyorum en son mehmet ali erbil ve tiktokcu kız hakkında konuştuk ben görüşümü söyledim kız ergenken bir tamam olabilir ama mehmet ali erbil onu taciz etmeye hakkı yok dedim kız tamam birşeyler yapmiştir herkese açmiş bu aslnıda büyük bişi dedim sevgilisiyle yapsaydı umrumdada olmazdı sonuçta insanların bir özeli var karışamayız oda evet falan dedi böyle uzun uzun konuştuk ama bana gelip hala söylemiyor ya deli olacam artık her seferinde evlenme planları kurmaya çalıştıkca bunlar geliyor aklıma ağliyorum ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer