Bu sene üniversiteye başladım. Perşembe günü okulun grubundan hiç tanımadığım birine mesaj atıp pdf çıkarmaya gidelim mi diye sordum ve o da tamam dedi gittik. Bayağı eğlendik ve samimi olduk. Bir kafeye oturduk, orada benim tanıdığım 2 kız arkadaşımı gördüm. Onlar okey oynayalım mı dedi ben de kıza sordum olur dedi oynadık. Oradan evlere dağıldık. Ama okulda hiç pas vermedi. Oysaki benim sınıfta bir de. Ben tabii napıyosun diye elimi uzattım o da iyi sen diye uzattı elini ama başka muhabbet olmadı. Akşam kızı aradım yarın okullar tatil gelir misin biraz gezeriz diye ama kız uyuyormuş gerçekten sesi öyleydi. Kız ilk başta bilmem ki yaa dedi sonra gel fazla takılmayız istersen dedim ama o yok ya dedi ben de yatıyor muydun dedim gülerek o da evet dedi gülerek. Ben de iyi o zaman sonra haberleşiriz dedim o da tamam dedi. Buluştuğumuzda benim sularım kesikti onun için su aboneliğine gitmiştik ama yaptıramamıştık. Dün gidip yaptırdım ben. Veznenin fotosunu wp'den atarak bedel ödendi yazdım espiri olsun diye. Ama görüldü atıp hiç cevap vermedi ve aramadı dünden beri. Neden böyle yapıyor? Buluştuğumuzda çok iyiydik. Bu arada kız okulda da kimseyle samimi değil. Sadece 1 kızla geziyor biraz. Kız acaba kafede 2 kız arkadaşımla denk gelmeme mi sinirlendi? ama onlar okey oynayalım diyince ben kıza sordum oynar mıyız diye. Kendim direkt oynayalım demedim ki. Sizce kızı arayıp sorayım mı canını sıkan bir şey var mı neden mesajıma cevap vermedin falan diye?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sende ona soğuk yap? Belki çok yüz verdiğin için senden soğudu 🤷♀️
Evet olabilir. Peki okulda selam vereyim mi yine de?
Hayır selam falan verme eğer ki o senin yanına gelip sana selam verirse sana havalı görünmek için soğuk yapmıştır ama eğer yanına gelmiyorsa o kızı s*ktir et gitsin zaten hiç sevmemiş demektir
Bu arada kızı bugün 17.30 gibi aradım çaldı çaldı açmadı. Wp'ye arada girdiğimde hiç çevrimiçi görmezdim ama aradıktan sonra hemen wp'ye girmiştim ve kız çevrimiçiydi ama ben girdikten hemen sonra çıktı. Sınıfta karşı karşıya gelirsek de mi napıyosun demeyim? eminsin demi en iyi yapılacak şey hiç konuşmamak diyorsun öyle mi? bakalım inşallah kız gelip konuşur ya.
Ya Allah Allah ya niye arıyorsun sen 🤦♀️ bak sen böyle yaptıkça senden daha çok soğur yüz verme bak Bi ya yap şu dediğimi ne diye arıyorsun anlamıyorum ki 🙄
O zaman bana şu andan itibaren yapmam gerekeni söyler misin? Bizim haftada 2 gün yüz yüze eğitim 3 gün online dersimiz var. Yarın yüz yüze mesela. Yarın okula selam vereyim mi ya da napıyosun diyeyim mi yoksa hiç konuşmayım mı? Aynı sınıftayız bu arada.
Son mesaja bakar mısın
Kaç kere dicem selam falan VERME! İlk önce tepkisini ölçüceksin bakalım kız sana ilgili mi değil mi soğuk yap selam falan verme eğer gelirse konuş gelmezse konuşma
Çok üzerine gitmişsin kızın bırak biraz o arasın sorsun
Yani arayıp canını sıkan bir durum mu oldu diye sormayım mı? Ya kız gerçekten kafede kızlarla denk gelmeme bozulduysa. Kızdan çok hoşlanıyorum o yüzden benden gıcık kapmasını istemiyorum ya
Hayır sorma. Yo ondan değildir
O zaman şimdilik beklemede kalayım ama okulda nasıl davranayım kıza?
Normal naber falan de
Cok hızlı gitmişsin.
Peki ne yapmam gerek şu andan itibaren? artık kızın benle konuşması imkansız mı?
Evet kızın istediği görünümde olmaya bilirsin. Kızın hayatinda biri olabilir. Birde onun için su aboneliği yaptirman falan da cok yersiz olmuş. Diyelim sevgilisi yok bu hareket bile kızın senden soğumasına neden olabilir.
Birde bedel ödendi yazman cok sacma bir cümle olmuş aynı espri seviyesine sahip değilsiniz.
Kızın evinin su aboneliğini yaptırmadım. Benim evin suları kesilmişti. Buluştuğumuzda kıza dedim benim evin suları kesildi bir de oraya uğrayalım mı 2dk dedim. Tamam dedi gittik ama yaptıramadık. Ertesi gün ben gidip yaptırdım ve sonra işte kıza espiri olsun diye foto attım bedel ödendi diye.
Son yazdığıma bakar mısın
Evet yinede cok kötü bir cümle kizlar öyle cümlelerden hoşlanmaz ve de diğer nedenleride düşün belki kızın seveceği bir tip değilsin. Sevgilisi olabilir kiza kene gibi yapışma. Zaten onun hayatında bir uere sahip değilsin ki bir sorun var mi diye yazma ihtiyaci hissediyorsun
Peki sana bir soru. Burada iyi kalpli olan kim? Bu ne biçim bir işmiş anlamadım ben. Benim de kızın yaptığı bazı hareketleri sevmediğim var ama ben kızdan soğumuyorum. Ben kızdan hoşlandığım için çabalıyorum. Acaba neyden dolayı böyle diyorum. Kızın hayatında bir yere sahip değilim ama insan hoşlandığı zaman böyle oluyor. Eğer sen de birinden hoşlandıysan beni anlarsın. Bedel ödendi dedim diye ya çocuğa bak ne kadar slk of bununla işim olmaz mı dedi? o zaman bu kız Dünya'nın en kötü kalpli kızlarından biri öyle değil mi? çünkü ben neyden hoşlanacağını nereden bilebilirim. Ben espiri olsun diye belki güler muhabbet olur diye attım. Yani bedel ödendi espirisi mi bitirdi her şeyi şimdi? Eğer Dünya buysa eğer bu kız böyleyse o zaman ben de artık kendisini önemsemiyorum. Benim sevgimi hak etmiyor demektir. O mükemmel erkeğini aramaya devam edebilir.
Herkesin kendi standartları ve de hayalinde istediği bir tip var. Belkide bunlardan birine sahip olsaydin yaptığın o espri bile vaaow benden hoşlanıyor kapmasinlar bu çocuğu benim olsun derdi. Ki demedigine aksine senden uzaklastigina göre belli ki soğumuş. Birinin senden hoşlanmamasi yaptığın şakayı soğuk bulmasi onun dünyanın en kötü insani yapmaz suratina mi sovdu küfür mi etti seni aşağıladı mi hayir onun kötü olduğunu düşünecek bir durum yok
Kızı önemsemeyeceğim dedim ama 2 yıldır hiç kimseden bu kadar hoşlanmamıştım. Başka kız mı yok diyemiyorum ve kolay kolay kimseden bu denli hoşlanamıyorum işte o yüzden böyle oluyorum.
galiba deneyimlisiniz bu konuda benim de bir sorum var bakar mısınız profilden rica etsem?