Kızı arayıp canını sıkan bir durum mu oldu diye sorayım mı?

Bu sene üniversiteye başladım. Perşembe günü okulun grubundan hiç tanımadığım birine mesaj atıp pdf çıkarmaya gidelim mi diye sordum ve o da tamam dedi gittik. Bayağı eğlendik ve samimi olduk. Bir kafeye oturduk, orada benim tanıdığım 2 kız arkadaşımı gördüm. Onlar okey oynayalım mı dedi ben de kıza sordum olur dedi oynadık. Oradan evlere dağıldık. Ama okulda hiç pas vermedi. Oysaki benim sınıfta bir de. Ben tabii napıyosun diye elimi uzattım o da iyi sen diye uzattı elini ama başka muhabbet olmadı. Akşam kızı aradım yarın okullar tatil gelir misin biraz gezeriz diye ama kız uyuyormuş gerçekten sesi öyleydi. Kız ilk başta bilmem ki yaa dedi sonra gel fazla takılmayız istersen dedim ama o yok ya dedi ben de yatıyor muydun dedim gülerek o da evet dedi gülerek. Ben de iyi o zaman sonra haberleşiriz dedim o da tamam dedi. Buluştuğumuzda benim sularım kesikti onun için su aboneliğine gitmiştik ama yaptıramamıştık. Dün gidip yaptırdım ben. Veznenin fotosunu wp'den atarak bedel ödendi yazdım espiri olsun diye. Ama görüldü atıp hiç cevap vermedi ve aramadı dünden beri. Neden böyle yapıyor? Buluştuğumuzda çok iyiydik. Bu arada kız okulda da kimseyle samimi değil. Sadece 1 kızla geziyor biraz. Kız acaba kafede 2 kız arkadaşımla denk gelmeme mi sinirlendi? ama onlar okey oynayalım diyince ben kıza sordum oynar mıyız diye. Kendim direkt oynayalım demedim ki. Sizce kızı arayıp sorayım mı canını sıkan bir şey var mı neden mesajıma cevap vermedin falan diye?
Kızı arayıp canını sıkan bir durum mu oldu diye sorayım mı?
Cevapla