Neden kimse derine inemiyor hep yüzeysel kalıyor?

Gerçekten hissetmek istiyorum
O ruhu yaşamak o kalbi duymak o karakteri çözmek istiyorum
Bunu yaparken asla +18 konuşmak bence yerinde değil
Neden kimse derine inemiyor hep yüzeysel kalıyor?
Cevapla