Çok yakın arkadaşsınız ama özel şeyler hissetmiyorsunuz ama o hissediyormuş ve bir gün gelip aniden sizi öpüyor.. Ne tepki verirsiniz?
#öptümaniden
#öptümaniden
Aniden bırak hiç bir şekilde beni öpemez, beni tanıyorsa buna cesaret edemez. Olaki yanıldı buna yeltendi, sanırım ölmeyi bayılmak saniyor o kişi büyük tepki veririm. Öpemez iterim reflekslerim iyidir zaten ve artık asla arkadaşım olamaz hayatımın her zerresinden onu silerim. Dayak yemeden bir yeri kırılmadan sağlam eve gidemez. Yapmaya çalıştığı iğrençliği ortak arkadaşlarımıza anlatırım zaten gereken yapılır.
o an için tepkisiz kalabilirim ama ona karşı bişey hissetmediğimi bu yaptığı şeyi de bir kereliğine olmuş sayarak eğer oda arkadaş olarak devam edebilecekse bence sorun olmaz
Cevap
60Cevap
Beni sadece sevdiceğim öpebilir :d
Çirkinse kızarım. Hoş güzel birisi ise ve boştaysam düşünürüm. Sevgilim varsa ses etmeden muhabbeti bitiririm.
Çekilir, tokadı basarım.. Keyifli günler..
#smellsmoke
Tokati cakar napiyosun lan derim sonra bi de kendime tokat atarim napiyo lan bu derim sonra etraftakilere tokat atarim noluyo lan burada derim sonra geleni geceni tokatlarim
Öptüğündeki hislerime bağlı ama galiba hosuma giderdi.
Ağzının ortasına vururmuydum acaba. Şiddete hayır :) Arkadaşımsa eğer bilir beni zaten öyle bir şey yapmaz abla.
Kusura bakmasın, tokatı yapıştırırım.
Benden izinsiz beni nasıl öpebilir? O an gerçekten sinirden elim ayağım titrer, kendimi iyi tanıyorum.
O olayı yaşadım :/
5 saniye kadar nolduğunu anlamadım o anın şokuyla sonra geri ittim uzaklaştım bidaha da asla konuşmadım
Ben de karşılık verirdim, o noktaya gelmek için belli ki söylenmemiş şeyler vardır aramızda, FWB gibi bir şey oluyor sanırım
cevap veririm, arkadaşımdan güzel bir öpücüğü mü esirgeyeceğim?
Kesin tokat yer saygısızlığından ve hadsiziğinden dolayı ve görüşmeyi keserim
Belinden kavrar daha çok kendime çekerim. Sonra sırtını duvara dayarım.
Bana bulaşmasın
Tabi ki bu soruya şunu yapardım bunu yapardım yazmayacam çünkü ben tipsizim beni hiçbir kız öpmez.
bılwıyoruw o an kı duruwda onun wutlu olwasına engel olwazdıw sanırıw
Arkadaşımla aramdaki samimiyet derecesine göre değişir.
bu yüzden diyorum asla bir kızla erkek yakın arkadaş olamazzz
Kız arkadaşım yoktur yani olupta öperse de sevdiğini düşünürüm yani.
Kafa atarım.
Öyle aniden öpmek falan olmaz, ben çekinirim. :D
Muhtemelen tokat yer sonrasında tüm iletişimi keserim
Ne olcak büyük bir şok ve kazan gibi sorularla dolmuş kafa
Ne yapıyorsun lan sen diye bir tepkiyle iterim. Ayar olduğum durumlar.
Mesafeliyim kadınlara işyerine gelen kadınlara erkek gibi davranıyorum
Sağlaklığıma gelir anlamam bile🤣🤣
Daha önce olduğu gibi🤣🤣
Karşı cinsin etkisiyle puf olurdum çirkin güzel farktmez bu bana göre büyüdük artık kızlara bazen bakıyorum bu ben değilim 🌹
arkadaşımsa karşılık vermem flörtse karşılık veririm
Hoşuma gittiyse devam ederim, beğenmezsem sucuk yediğimi söylerim
Öff ne yapıyorsun ya derim 😂
Arkadaşlığımı keserim.
oooo karşim gel bende seni öpeyim derdim.
Bende onu öperim bakarım 😁
Yapmaaa biz dostuzz 😅😅😅
Şaşırırım sonrasını bilemiyorum 😂
Bende onu öperim arkadaşım hiç yok
Ağzının ortasına ekmek fırını küreğini yer. 😃
Lannnnnnnn Biraaaaaaaak derdim😂😂
Of of bende onu opeyim
Şaşırır kendimi geri çekerim.
Bam bam hemen affetmem
İmdat, tecavüz ediyorlar diye bağırırdım.
Sakin bir şekilde oturup durumu konuşuruz önce.
Tokadı kodum mu adam olur
Müsait isem bana düşünme süresi ver derim.
Terbiyesiz diye tokadı basarım tabiki
Ay hoşt ulan a.. Derim
Yeni kapı iskelesinde öpmüştü. şok olmuştum
Ay ben çığlık atardım.
kızarım, neden bu kadar zaman bekledin diye
gerisi gelir..
tabi hayatımda birisi yoksa..
Noluyo derim bi tokat patlatırım
Ne oluyoruz derim ne yapayım.
Güzel ise tepki göstermem, desteklerim
Oooo gerçekten şok olurum
Neremden öptüğüne bağlı bu
Devammmm
Mecbur nikah 🤣
Yani şaşırırım.
ben de onu operim
Kaçarım
Bende onu öperim😯
Höst noluyor derim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?