Hoşlandığım çocuk çok tatlısın diyip duruyo?

Hoşlandığım çocuk bugün beni ilk defa maskesiz gördü. Gördükten sonra arkadaş gurubunda sürekli '' ya bu kızın suratı çok tatlı, çok tatlısın, foton var mı bana atarmısın gibisinden sözler söylemeye başladı ama sürekli söylüyo ama tek sıkıntı diğer kızlara biraz samimi davranıyo sizce benden hoşlanıyomudur
Hoşlandığım çocuk çok tatlısın diyip duruyo?
Cevapla