Çok Tatlısın Ama Benim İçin Küçüksün Dedi (Kızlar İçeri)

Muğla'da okuyorum dün küçük bir mekanda Kolpa'nın konseri vardı arkadaşlarla beraber gittik bir kızla tanıştım daha doğrusu o benimle tanıştı :) Kolpa sahneye çıkmamıştı henüz :) Ben biramı yudumlarken yanıma geldi seni fakültede de görüyorum sanırım birinci sınıfsın dedi bende evet dedim biraz muhabbet ettik 30 dk kadar. Sonra Kolpa sahneye çıkınca arkadaşlarımın yanına gidiyorum çok çok tatlısın keşke aynı yaşlarda olsaydık dedi ve gitti :) Kız da çok tatlıydı ama 23 yaşındaymış :) neden keşke aynı yaşlarda olsaydık dedi sizce? beni erkek arkadaşı olarak mı görmek isterdi? :)) bu arada ben 19 yaşındayım :)
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl görünüyorum? :) profil fotosuna bak :))
Çok Tatlısın Ama Benim İçin Küçüksün Dedi (Kızlar İçeri)
Cevapla