İnsan sevdiğinin davranışların dan çok, varlığı ile mutlu olmalı ama insan bu beklentiler yüm ahsasını sarmış. Düşük beklenti, daha çok mutluluğu getirir. Sevdiğini bilmek bile bana yeter ama ansızın bir sevgi hareketi, o günümü güzel geçirmemi sağlar.🙂
Yemek yedin mi diye sorması, yüzüme bakıp tebessüm etmesi, özledim sesini duyayım diye aradım demesi, hatunum demesi, koşarak sarılması. Kavga ettiğimiz anlarda uzatmayıp, seni kıramam demesi. Ne bileyim ya beni düşünmesi, sevgisini hissetirmesi kalbimden vurulmam için yetiyor.
Beni sürekli arka plana atmasi , dile getirmeme anlamasına sevmesine rağmen inadına benden kaçması, çocuklaşması, kendinden soğuttugunun farkında olmamasi, 12 den her tarafıma koyuyor
Kız arkadaşım yok Ama bir zamanlar ırmak diye bir devrimci arkadsim vardi. Kalitesinden dolayi severdim kendisini Bir de Deniz vardı ne kadar güvensiz olsa da samimi ve seviyeli bir kadındı severdim kendilerini
Şuana kadar doğru düzgün bir ilişkim olmadı ama eğer ki şu an bir sevgilim olsaydı, buluşmada yanyana yürürken birden elimi tutması beni benden alırdı büyük ihtimal