Güncellemeler
+1 yıl
Yani reelde tanidiklarimiz sanaldan yazmıyor mesela tanımadıgimiz erkekler yazıyor ortamdaki reeldeki erkeklerin cesareti yok tanıdığı kişiye açılmaya ne sanalda ne reelde yok cesaretleri
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben bu arada kimseyi asagilamiyorum hakaret etmiyorum sadece gerçekleri söylüyorum kimse alınıp gucenmesin böyle olduğunu tüm kızlarda bende farkındayız sizde farkındasınız beyler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sizin sayenizde reel de cekilecek degilsiniz ondan sanal var
Sanaldan daha rahat çünkü. Reelde çevresi var, toplumda rezil olabilir vs.
Benim hemcinsimde gözlemlediğim adamların o kadar derdi var ki kız görcek ortamı yok liseli üniversiteliler hariç
Herkes sosyal medyada çok kibar çok özgüvenli çünkü. Reelde açılmak zor geliyordur
İki türlü de sonuç başarısız olduğu için yer veya platform fark etmiyor bizim için. Çünkü tip yoksa iki türlü de bakmıyorsunuz
Ben her türlü açılabiliyorum sorun yok.
O sun işte neden kaldırıyorsun o değilsen
İşte senide Allah gece 3 e kadar uyutmuylrmuş demekki
Sonra tanıdıklarımız sanaldan ss yazmıyor oluyor kaldırma
Banu hadi tanışalım tekrar ben Murathan memnun oldum 😅
Lütfen?
ortam kuramıyoruzdur