Erkek arkadaşım her görüşmemizde bana 800 TL harçlık veriyor. Sizce az mı yoksa uygun mu?

her görüşmemizde 800 veriyo az mı uygun mu
Erkek arkadaşım her görüşmemizde bana 800 TL harçlık veriyor. Sizce az mı yoksa uygun mu?
Cevapla