Güncellemeler
+1 yıl
Yer arıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
tartışma

Hayır sevmiyorum iki tarafta soğur o şekilde
Hayır çok kaos varsa bitirmek en doğrusu.
Cevap
1Cevap
Tartışmaya yer arayan erkekten nefret ederim
Yok ya gerginken moralim bozuluyor
Tartışmaktan ziyade konuşmayı seviyorum
ufak bişeye bile sinirleniyorum :D
Ay görsel ben 😂
kaoscu :D
Evet
Hayırr
moralim bozuksa evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar